Въпрос за Клапани....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Въпрос за Клапани....

Мнение от SaSo » 10 Май 2008, 23:36

Имам един въпрос... :mhihi: Тъй като съм от хората които като видят нещо и се побъркват и ги човърка отвътре информация която не я знае... Та имам един такъв въпрос... Предстои ми ремонт на мотора ...Единия цилиндър губи компресия ( най-вероятно прегорял клапан )... Ще се отваря мотора и ще се прави... Най-вероятно изоснови всичко... Но пак ще мисля по въпроса... Та днес докато бездействах за малко видях едни неща в ибей които много ме замислиха за една интервенция...

Това :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Supertec ... enameZWDVW

това :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Supertec ... enameZWDVW

и това :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FERREA-R ... QQtcZphoto

Тия две неща не ми дават мира като им прочетох обясненията за какво иде реч... Ако рекламата им е вярна значи просто супер....

Та въпроса ми е следния. Ако си ги купя и си ги сложа в моя мотор... Дали ще ми трябват Шрик(им казват на агресивните валове) или с нормалните ще стане също... Другото което е според вас ще има ли разлика във вървенето на този мотор или повече ще е разликата в главата ми ....
Последна промяна SaSo на 10 Май 2008, 23:51, променена общо 1 път
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 10 Май 2008, 23:45

виж какво пише-1мм OVER....няма какда станена стария вал.ще ти трее чичко Щрик май :mhihi: :mhihi:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Май 2008, 23:52

Според мен само от тези клапани няма да има почти никаква осезаема разлика... Мое лично мнение без да ти се бъркам е да не си даваш парите за тях а да си оправиш мотора, да обслужиш главата,да посмениш разни маркучи и гумени джундурии ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 10 Май 2008, 23:52

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Supertec ... enameZWDVW

а с тия ... Виж пише че са СТД - сигурно стандартен размер...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 11 Май 2008, 0:54

Мда... Незнам що но и аз имам чувството че са предимно за турбинирани мотори... А не за атмосферки...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 11 Май 2008, 8:45

Нуждата от по-големите клапани идва когато сменяш (или разширяваш) леглата им, както и всичко след това (портване). То и стандартния клапан пак може да се ползва тогава (ако разширяването не е прекалено), само че уплътнителната му фаска се премества прекалено близко до крайния ръб на главата на клапана (самият той също "пропада"), което е предпоставка за много бърза повреда от прегряване и газо-ерозийно износване.
Поради това аз лично не виждам смисъл, по-скоро дори бих очаквал негативен ефект от клапани с по-голяма глава при липса на друга модификация.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 11 Май 2008, 12:43

По-евтино и по-голяма разлика ще имаш ако си сложиш Б25 например.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Май 2008, 14:11

Най голяма разлика ще има ако си смениш колата с 540 или м5

Saso вземи си оправи колата мани ги тея клапани и др. глупости.

Трети варянт - оправяш си колата... събираш пари и купуваш м5 :)

4-ти варянт - оправяш си колата... теглиш кредит и купуваш м5 :mhihi:

При последните 2 варянта и жената е доволна, защото за нея ще има е34 което да кара и няма да мрънка, че си дал 30 000лв. за стара и неикономична кола :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 11 Май 2008, 14:58

Zubcho написа:При последните 2 варянта и жената е доволна, защото за нея ще има е34 което да кара и няма да мрънка, че си дал 30 000лв. за стара и неикономична кола :)


мммм ндей на Сашо жена му рейсърка, няма да му остави М5 ту на него :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 12 Май 2008, 2:57

аве тя го врънка за ауди пък вие искате да и пробутате няква дъра Е34ка :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 12 Май 2008, 15:46

Какво е това АЛДИ ??? :roll: :roll:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Няма такова нещо за нея може ама за мене никво алди прокълнат съм да си карам БМВ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook