Ще имам ли проблем с геометрията?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E36 320 M50B20 '92

Ще имам ли проблем с геометрията?

Мнение от roset » 01 Май 2008, 20:22

Здравейте на всички!
Искам да си сменя пружините, за да стане колата по-висока,в момента съм с някакви зелени пружини които са ужасно ниски и меки,вярно че колата изглежда страхотно но ми писна да и правя пилинг на душемето :mhihi:
Така или иначе амортесьорите издъхнаха и си казах сега е момента да си взема някакви нормални пружини ,обаче ако сложа по-високи пружини дали промените в геометрията ще могат да бъдат коригирани от реглажа,притеснява ме дали няма да се наложи корекция на предните носачи и доколко тя е възможна?
Надявам се хората правили тази процедура да споделят опита си и да кажат как се определя избора на амортесьорите спрямо пружините,примерно Пружини №****** отговаря на Амортесьори№******или как там става просто не съм се сблъсквал с този проблем досега.
Колата е Е-36 320 '92г.
Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 01 Май 2008, 20:32

Що се отнася до самата геонетрия - както си озаглавил темата, мисля че тя е задължителна при такава смяна, 100%.
Не мисля, че няма да се справи геометрията с оправянето на сходимостта. По принцип геометрията ако ти я направят на профи стенд рядко излиза всичко на 0 отклонение, обикновено излиза в малки граници колебание на допустмост за отлична сходимост. Така че според мен геометрия подир смяната на пружини и амортесьори е наложителна и достатъчна, освен ако нямаш други проблеми и кривини.

Вече за напасването на точните пружини и амортесьори и аз съм босяк, дано колегите поногнат. Но според мен щом търсиш стандартни, по номера на Вин-а ще ти ги кажат във всеки магазин за БМВ части.Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Май 2008, 21:24

Носачите не се настройват, няма какво да им се пипа;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E36 320 M50B20 '92

Мнение от roset » 01 Май 2008, 21:43

Всъщност забравих да вметна че нямам идея дали така е излязла от завода или впоследствие са слагани тези пружини, на прахоуловителя на задния амортесьор има емблемка на БМВ което ме навежда на мисълта че италиано мафиозо хич не е пипал окачването,така че понятието ''нормални пружини" което съм споменал в горния пост става доста широко и за да стесня кръга ще ви кажа че съм намислил да взема от тези черните пружини(от всичко което съм прочел те ми се виждат най-нормални :D ).Надявам се някой да може да уточни разликите между черни и зелени пружини най-вече в сантиметри.
Благодаря на отзовалите се.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E36 320 M50B20 '92

Мнение от roset » 02 Май 2008, 18:50

Никой ли не е правил тази процедура? :(

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook