Първата кола, първото 318is ...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Първата кола, първото 318is ...

Мнение от Wierdo » 24 Апр 2008, 1:02

Здравейте, както си личи от заглавието и аз си зех първата кола, която за мое щастие е 318is. Иска ми се да питам някой неща и се надявам да ми обясните :help:

В момента съм с гуми 225/50/16. Възможно ли е заради големината им да се преебе окачването нещо по наще пътища. То ясно че ако беснея ше стане така. но аз питам при разумна употреба дали се ускорява процеса на амортизация ;)

Дайте идея от къде да си намеря лайсна. Тази дето е зад вратите. Приемам предложения и за целия комплект, демек сичките четири(на вратите и задните 2)

Ще съм ви благодаря предварително :)


Забрайх да питам и дали окачването трябва да е спортно, за да може такъв размер гуми да не опират никъде :) хихих не му разбирам да го еба :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 24 Апр 2008, 1:14

За гумите си отвори шофьорската врата...обърни се към страна на купето и погледни лепенката.... ;)
ако не ти е ясно за какво иде реч вземи гума 205/60/15 доближи я до твоята и виж дали има разлика...
а като гледаш в подписа ми моите са 225/45/17..
Последна промяна cucko на 24 Апр 2008, 1:21, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 24 Апр 2008, 1:16

Първо честито
Второ едва ли си го взел ти да е жив и здрав татко ти да те глези все така
Трето не съм чувал от гуми да се преебава окачване но може по-опитен колега да ме обори
Четвърто в раздел продава има лайни колко щеш
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 24 Апр 2008, 10:48

Честито колега! За окачването не се притеснявай,а за лайсните пиши в "продава" какво търсиш и ще намериш :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 24 Апр 2008, 10:57

valeto написа:...а за лайсните пиши в "продава" какво търсиш и ще намериш ..

Само после някой да не пусне тема, откраднаха ми лайсните :mhihi: .
Честита бичкия колега ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 24 Апр 2008, 10:57

В момента съм с гуми 225/50/16. Възможно ли е заради големината им да се преебе окачването нещо по наще пътища. То ясно че ако беснея ше стане така. но аз питам при разумна употреба дали се ускорява процеса на амортизация Wink


Aз карам със същите вече година ,преди мен германеца от които я зех е карал 5 години и окачването/М окачване е на моята/ е супер ,така че не се притеснявай и по принцип като усетих разликата от 225 до 185 требва да си много зле да слезнеш под 225!А за окачването или провери тук с какви екстри е излезнала от завода:
http://www.bmw-bulgaria.com/SHOP/-bmw-information.html
също погледни цвета на прожините! :mhihi:
Поздрави!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 24 Апр 2008, 11:24

По принцип по-големи гуми от стандартните товарят малко дифа и окачването, но тези 16-ки стават а за лайсни ако не в "продава"в камор ауто не са много скъпи. Аз си бях взел 1 лайсна ментак (много си личи) после минах през камор и разликата в цената беше малка.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: София

:)

Мнение от Unfeel » 24 Апр 2008, 12:17

И аз съм с спортно окачване и големи колелца "17 и засега няма проблем само се пази как миначаш по дупките и ако се качваш на бордюри се качвай на задна ..... малко твърдо вози ама няма проблеми :shock:
If U Know About BMW,You Either Own One ,Or Want One!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 24 Апр 2008, 13:48

и аз съм с големите буйки(17-ки) и спортно окачване и вози твърдичко...но за сега да чукам на дърво нямам проблеми...големите колелца обаче си товарят и дифа и хидравликата а по големи разбирачи казват че и окачването...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 24 Апр 2008, 15:59

Честито за колицата! Само безавариини киломерти да минаваш с нея!
Внимавай в началото докато и свикнеш, щото задното на БМВ рита лошо и има доста колеги дето се наиграха!!!

За гумите: и аз съм със 225/50/16 и мисля, че са оптималните гуми за 318is и 320i. За дупките трябва да внимаваш, но разликата между 15" и 16" не е толкова голяма според мен, та да е толкоова негативно. Според мен даже си имат добри страни 16" спрямо 15". Зимните гуми са ми 185/65/15 и на мокро с малко повече газ се включва АЦСто, колата е по-нестабилна на пътя, и на места друса повече от колкото ако съм с 16". Последното важи особено на паваж, с 16" по паваж е съвсем друго, просто имат по-голяма площ и усещането е съвсем друго. Има малки дупки, които с 16" просто минавам над тях, гумата е толкова широка, че не влиза в дупката или неравноста. При по-високите скорости, разликата е съществена, колата седи много стабилно на пътя. И 17" съм пробвал, отзад бяха 245 и да ти кажа му идват малко в повече. Доста трудно е да ги завъртиш на добра настилка. Освен това ако са с различна широчина на предна/задна ос не може да ги сменяш като се поизтъркат, което означава купуване на нови, тоест разходи.
Дано съм бил полезен с мнението си.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 11.09.2007
Местоположение: SOFIA TOWN
Пол: Мъж
Кара: е36

Мнение от Dalona » 24 Апр 2008, 18:51

честито колега 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 24 Апр 2008, 19:06

честито колега а по отношение на гумите нема проблем.и по големи може ако имаш желание
луд на пътя

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 24 Апр 2008, 23:44

Честитка :)
Beautiful Mechanical Wonder

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 25 Апр 2008, 12:11

Внимавайте с тия лайсни понеже като съм пускал преди в купува имаше някакъв дето ми беше писал и ми разправяше че имал едни циганчета които крадели ама им бил казал да не пипат на хора от клуба. Останах потресен. Не наливайте вода в тая мелница понеже накрая и вас ще ви завърти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 4.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е36-ци
Мечтае да кара: e30-ка

Мнение от kik_777 » 18 Май 2008, 13:31

4естито колега :welcome: ако си търсиш още лайсна пиши на ЛС

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook