Форсиране при гасене.
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Форсиране при гасене.
Незнам колко темата е за тук но ако някой модератор прецени да е премести.
Та.... носят се едни митове и легенди че било хубаво да се форсира двигателя преди да го загасиш. Форсираш до определени обороти и дърпаш шалтера. По този начин неоставал бензин в цилиндрите при което нямало опастност да се стече в картера и оставало по добра смаска м/у сегментите и цилиндъра за по-добро палене след това.
Питам аз дали това е вярно и има ли някакви други предимства/недостатъци при такова загасяне на двигателя защото аз винаги така правя и никога не съм имал проблеми да имам бензин в маслото а карам предимно на къси разтояния - градско.
Та.... носят се едни митове и легенди че било хубаво да се форсира двигателя преди да го загасиш. Форсираш до определени обороти и дърпаш шалтера. По този начин неоставал бензин в цилиндрите при което нямало опастност да се стече в картера и оставало по добра смаска м/у сегментите и цилиндъра за по-добро палене след това.
Питам аз дали това е вярно и има ли някакви други предимства/недостатъци при такова загасяне на двигателя защото аз винаги така правя и никога не съм имал проблеми да имам бензин в маслото а карам предимно на къси разтояния - градско.
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- Gemar
- младши ентусиаст
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Ти да не си имал Трабант или Вартбург навремето
Според мен - мит! При 2Т машинките важи, защото пълни цилиндрите с горивна смес и като решиш да палиш после пали буквално като чукне искра на една от свещите
Според мен - мит! При 2Т машинките важи, защото пълни цилиндрите с горивна смес и като решиш да палиш после пали буквално като чукне искра на една от свещите
- t060
- ентусиаст
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
Не знам дали е полезно, но знам че за турбинираните двигатели е вредно, щото турбинката като загрее при форсажа, а ти и дръпнеш шалтера нема време да се охлади.
П.С. Лично мнение от наблюдения.
П.С. Лично мнение от наблюдения.
От тогава русото не е на мода.
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
точно за двутактовите машини е полезно, защото по този начин се всмуква бензин в цилиндъра с цел улеснено палене, при четиритактовите мотори е напълно излишно
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Disturbed написа:ВРЕДНО Е! Защото:
Като си форсирал двг да речем до 3000/мин. И като изгасиш маслената помпа спира да качва => няма мазане. Сега си представи докато стигнат тия 3000 оборота до 0, колко оборота прави двг без мазане ? И колко е вредно това според теб ??
тука си в грешка - ще се обоснова защо - маслената помпа ти е свързана с коляновия вал - от 3000/мин до 0 маслената помпа също ти се върти брато и ти качва масълце, а другото което е, че имаш маслен филм, който за толкова кратко време не може да се премахне от триещите елементи по колата, отделно от това противотежестите на коляновия вал също разплискват маслото говоря за четиритактови автомобили!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Disturbed написа:ВРЕДНО Е! Защото:
Като си форсирал двг да речем до 3000/мин. И като изгасиш маслената помпа спира да качва => няма мазане. Сега си представи докато стигнат тия 3000 оборота до 0, колко оборота прави двг без мазане ? И колко е вредно това според теб ??
верно ли бе та помпа да не зе захранва с ток
върти ли се двигателя помпата качва масло
има един друг момент
тва е непрепоръчително при турбо двигателите
турбината се движи с до 150 000 об/мин
като изфорсираш тааа турбина се развърта яко и като изгасиш,
мотора спира но турбината при тези обороти остава да се върти още известно време но мотора като е спрял вече не качва масло и тя остава да се върти на сухо
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бе имаш ли турбо,тряя внимаваш
те фак групата имат едно решение-на един двиг му слагат ел помпа да врътка вода през виялката,рено го имат при 16в.
ама минават години и се сещат,че няма смисъл от вечни двигатели и отебават всичко,мине ли гаранцията,всичко заминава
те фак групата имат едно решение-на един двиг му слагат ел помпа да врътка вода през виялката,рено го имат при 16в.
ама минават години и се сещат,че няма смисъл от вечни двигатели и отебават всичко,мине ли гаранцията,всичко заминава
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
А дали при гасене с изфорсиране не остава повечко бенз в цилиндрите,който да разтваря,отмива,нарушава масления филм и при последващ старт на двг. да търка "на сухо" първите обороти
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани