blow off na 320d

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 09 Мар 2008, 0:42

абе аз доколкото съм чувал такъф клапан на дизел няма как да се направи и няма как да издава звук като на бензинова кола.Нз може да се бъркам ама май такова животно нема!!! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 09 Мар 2008, 1:27

.
Последна промяна Face на 24 Сеп 2009, 17:23, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.08.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: е46

Мнение от neonman » 09 Мар 2008, 2:13

V-max написа:
neonman написа:
V-max написа:и аз искам да видя къде се слага :mhihi:

Владо, не се праи, ми ни открехни .....нас невежите :mhihi:


хех, интерсно ми е, щото функцията на този клапан я изпълнява променливата гвометрия при комонрейла ;) отделно няма дросел :mhihi:

добре, теоретично сигурно си прав, НО :
:arrow: другата ми кола също е комон реил , тунингован навън(в чужбина ) и ясно личи , куде е махнат БОВ-а (или ДУМП валв-а) от вносителя или от продавача там......
:arrow: в нета има много филмчета на ТДИ -та с клапи....
:arrow: сигурен съм ,(усещам го) че турбината седи доста запушена , след превключване на следваща скорост (колкото и бързо да сменям скоростите ) , а това малко или много опровергава довода , че е излишен БОВ-а :roll:
ко ше каеш? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 11 Мар 2008, 10:10

На дизел не се слага такава клапа ! :) няма смисъл !
Последна промяна mili4uk на 30 Мар 2009, 9:23, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от Pancho-M3 » 29 Мар 2009, 1:36

BOV Blow-Off Valve или Bypass valve изпуска излишното налягане от компресора.При връщане на газта турбото продължава въртенето си при което доставя ненужно налягане ,а при затваряне на дроселите има опасност от удър при обратно налягане в следствие на което да се повреди турбото. Този тип клапани имат възможност да се регулират и при достигане на определено налягане да се отварят.
Също има и друг клапан WASTEGATE.Той контролира колко изгорели газове да отиват в турбото и така да генерира различно налягане.

Тук вече аз имам един въпрос. Колко налягане макс. е добре --поносимо за тунинг 320д 136к.с.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 30 Мар 2009, 17:48

Звука на 330d със сменена blowoff клапа е толкова жалък и женствен, че ще ме е срам да си го сложа. Чувал съм го с ушите си

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 30 Мар 2009, 18:50


.... и все едно караш икарус
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от Pancho-M3 » 30 Мар 2009, 21:49

Имаше една тема "330д Размисли и страсти" Ех да карах този икарус.Щях да се гавра с бензините

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Мнение от BlackManz » 12 Апр 2009, 2:25

tankishev написа:

.... и все едно караш икарус


бухахахаххахахахахахах :clap: :lalala: :bowdown: :driving:
сори но не се сдържах

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 12 Апр 2009, 11:24

пък видните тунингисти никой не слага блоу офф а рециркулационен за по-добри резултати :winky:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook