13-ките отпред със/без усилвател -гледните точки по темата
Модератор: Icco
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Аз не виждам минуси в цялата схема освен че трябва да се бръкнеш за стъпало
За Дискусията и аз се радвам че нещата са на ниво но то винаги се получава добър спор когато насреща има хора които разбират за какво иде реч
А за спамерите в раздела имам грижата лично

За Дискусията и аз се радвам че нещата са на ниво но то винаги се получава добър спор когато насреща има хора които разбират за какво иде реч

А за спамерите в раздела имам грижата лично

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Иначе ти сам каза трябва да се бръкнеш за стапало точно това е минуса ... че катко спомена с тъндарите не стават нещата ... И въпроса е дали си заслужава да дадеш 200тина лева за не чак такава разлика

ПС

Аз съм с тоя Hertz 165 лева от авител и пишеше 75W RMS ако не се лъжа ... Та вземх му Магнат The Rock 400 2x65W RMS и като ги чух се отказах ... Просто не намерих разлика лично аз ... И го глася магната за елипси сега

I'm slowly drifting


- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Аз на плеара ми си имам опция стъпалото му да е оФФ
и си стои точно там именно защото фабричните нокии свирят доста по добре през стъпало !
Сега да се уточня как съм го постигнал да не каже някой нещо
Първо и двете ми стъпала са на Full Range !
Всичко се управлява от плеара там на Crossovera настройките по памет са за баса до 60херца и плавно затихване но колко децибела на октава ще излъжа за по точно описание ще снимам плеара по късно като излизам
предни и задни мисля че съм ги отрязъл на около 100 но не съм съвсем сигурен
Та няма как тия херцове които си показъл да изкарат по кофти звук от през усилвател ако си направил подобни настройки на моите а дали от плеара или от стъпаалото разликата не мисля че е огромна
настройките са си настройки
и си стои точно там именно защото фабричните нокии свирят доста по добре през стъпало !
Сега да се уточня как съм го постигнал да не каже някой нещо

Първо и двете ми стъпала са на Full Range !
Всичко се управлява от плеара там на Crossovera настройките по памет са за баса до 60херца и плавно затихване но колко децибела на октава ще излъжа за по точно описание ще снимам плеара по късно като излизам
предни и задни мисля че съм ги отрязъл на около 100 но не съм съвсем сигурен

Та няма как тия херцове които си показъл да изкарат по кофти звук от през усилвател ако си направил подобни настройки на моите а дали от плеара или от стъпаалото разликата не мисля че е огромна

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Е в това съм много босс настройките ... Ще взема да ходя до аудиоманиа да ми настроят нещата както трябва
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Дам но у нас съм с мониторни колони и саунда ми е съвсем различен от отзи в колата
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Ето една снимка на настройките на плеара на въпросния кросовър:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
На снимката се виждат настройките на баса но другата линия от дясно се вижда така че се добива представа за как са отряазани предна и задна линия
И понеже този път погледнах отговора е 125 херца от там надолу съм ги орязъл.
Затихването е също със 9db на октава
Иначе пръщят гадно когато се усили а това е защото им е трудно да изкарат по силен звук в по ниските честоти

И понеже този път погледнах отговора е 125 херца от там надолу съм ги орязъл.
Затихването е също със 9db на октава
Иначе пръщят гадно когато се усили а това е защото им е трудно да изкарат по силен звук в по ниските честоти
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
DirtySouth написа:Аз нямам такива настройки бате все пак съм с Pioneer 5та серия
Аз ти показвам графиката за да можеш да добиеш някаква бегла представа как да си направиш настройките за да не криви а дали е на графика или на потенциуметри от стъпалото ефекта трябва да е еднакъв или поне доста близък
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
На финала по-добре ли е без амп или не 

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Аз правя най-добре да не криви от възможен Volume на 52 усилвам на 20 само когато съм много избеснял на 25
Иначе на финала бате 50 на 50
По-добре е но дали си заслужават парите за малката разлика всеки сам си преценява
Аз лично не ми е за парите но в колата тоците са ми зле и няма как да сложа още един усилвател

Иначе на финала бате 50 на 50
По-добре е но дали си заслужават парите за малката разлика всеки сам си преценява

I'm slowly drifting


- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
DirtySouth написа:Аз правя най-добре да не криви от възможен Volume на 52 усилвам на 20 само когато съм много избеснял на 25![]()
Иначе на финала бате 50 на 50
По-добре е но дали си заслужават парите за малката разлика всеки сам си преценява
Имаме познал правилният отговор 50/50



20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
За мене изводът е че не можеш да имаш да речем над 200 вата суббас и да нямаш подкрепа от усилвател за останалия музикален фон ! независимо дали са оригиналните 13-ки или някакви други
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Icco® написа:За мене изводът е че не можеш да имаш да речем над 200 вата суббас и да нямаш подкрепа от усилвател за останалия музикален фон ! независимо дали са оригиналните 13-ки или някакви други
така е бате съгласен съм,но всеки си е прав за себе си

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани