Впечатления от спортен ауспух (318i M40)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Впечатления от спортен ауспух (318i M40)
Реших да пусна тази тема за да може хора които се чудят дали си струва да се сложи ауспух да прочетат за моя опит (чрез коли на приятели) и да си решат сами.
Така, познавам 2ма с 318ки (И 2те са с М40). Единия е с спортен ауспух (Magnaflow 2 1/2" / 635мм диаметър) а другия до скоро беше с стандартен.
Първоначалното впечатление беше разиката в ниските обороти. Колата със стандартния ауспух дърпаше доста повече между 1,000 и 4,000 об/м. Тази с спортния ауспух пак дърпаше, но не толкова.
От 4,000 об/м. до 5,000 разликата беше минимална, а от 5,000 до прекъсвача(6,250), колата с спортния ауспух продължаваше да дърпа докато другата се 'задъхваше'
Оня ден, другия приятел си смени оригнианлия ауспух и сложи Rocket спортен който не знам точно колко е голям но ми изглежда да е 2" / 508мм диаметър.
Разликата е доста голяма. В ниските обороти (до 2,000), колата не се е променила. От 2,000 до около 4,500 колата дърпа доста по солидно. Не е много по бърза, но се чуства доста по мощна. От 4,500 до края е същата като другата кола и продължава да дърпа без да се задъвхва.
Не мога да кажа колко коня в повече има колата сега, но мога да кажа че колата е много по приятна за каране. И звучи много задоволяващо без да дразни като се кара спокойно. Не мога да кажа същото за колата с Magnaflow ауспуха. При 2,500об/м. звука е доста досаден.
Така, познавам 2ма с 318ки (И 2те са с М40). Единия е с спортен ауспух (Magnaflow 2 1/2" / 635мм диаметър) а другия до скоро беше с стандартен.
Първоначалното впечатление беше разиката в ниските обороти. Колата със стандартния ауспух дърпаше доста повече между 1,000 и 4,000 об/м. Тази с спортния ауспух пак дърпаше, но не толкова.
От 4,000 об/м. до 5,000 разликата беше минимална, а от 5,000 до прекъсвача(6,250), колата с спортния ауспух продължаваше да дърпа докато другата се 'задъхваше'
Оня ден, другия приятел си смени оригнианлия ауспух и сложи Rocket спортен който не знам точно колко е голям но ми изглежда да е 2" / 508мм диаметър.
Разликата е доста голяма. В ниските обороти (до 2,000), колата не се е променила. От 2,000 до около 4,500 колата дърпа доста по солидно. Не е много по бърза, но се чуства доста по мощна. От 4,500 до края е същата като другата кола и продължава да дърпа без да се задъвхва.
Не мога да кажа колко коня в повече има колата сега, но мога да кажа че колата е много по приятна за каране. И звучи много задоволяващо без да дразни като се кара спокойно. Не мога да кажа същото за колата с Magnaflow ауспуха. При 2,500об/м. звука е доста досаден.
- KillerLoop
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 25.03.2004
- Местоположение: София
Добре де - аз не разбрах за какво точно става въпрос. Когато кажеш спортно гърне - това не включва и ауспуха така ли? А има ли разлика в различните марки или си има и комплекти?
Innocence...
Is what life is.
Is what life is.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Sorry!
И двата ауспуха са комплекти с всичко от катализатора на зад.
Единия е марка Magnaflow (635mm)
Другия не съм сугрен точно къв е. Rocket или нещо такова.
И двата ауспуха са комплекти с всичко от катализатора на зад.
Единия е марка Magnaflow (635mm)
Другия не съм сугрен точно къв е. Rocket или нещо такова.
- KillerLoop
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 25.03.2004
- Местоположение: София
Аз другата седмица ще си купувам спортно гърне. Сега ти ме амбицира и питах какви пари и какви марки имат. Да ама тоя фен не можа да ми каже марките, а за парите - 80 лв без монтажа. Според мен това е само гърне и най-много и ауспух - ти какво ще кажеш? И дали някой ще може да ми каже ако ги дам на Бесния или Бавареца по-евтин ли ще ми излезе монтажа?
Innocence...
Is what life is.
Is what life is.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Magnaflowа е купен преди близо 4 години та не помня цена (А и да помня тя ще се е променила)
А другия беше $AU370
Може и по евтини да се намерят (тука) но те са от ниско-качествени матеряли и бързо се скапват. В БГ най вероятно ще са по евтини.
Според мене за 80Лв ще е само задно гърне. Това ще ти даде готин звук, но не очаквай голяма разлика в мощността. Може малко да отпуши високите обороти, но не съм сигурен.
А другия беше $AU370
Може и по евтини да се намерят (тука) но те са от ниско-качествени матеряли и бързо се скапват. В БГ най вероятно ще са по евтини.
Според мене за 80Лв ще е само задно гърне. Това ще ти даде готин звук, но не очаквай голяма разлика в мощността. Може малко да отпуши високите обороти, но не съм сигурен.
И заслужава ли си да слагам на моита 318ка?
Ще има ли разлика
ДА



Както каза Виестд колата ми дърпа доста пове4е след 5000 оборота, ех не е доста повече, но има рализка, особенно при максимална скорост.
Имам едно филмче при което колата пражи 180 и след това просто спира да дърпа ( 5250рпм) сега ще направа още едно филмче при което ще видите как колата си дърпа и след 5250 рпм

ПС.Да се надяваме че ще дърпа след 180 на 5-та

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани