двигателя чука при студен старт

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.07.2002
Местоположение: Sofia

двигателя чука при студен старт

Мнение от archcarrier » 21 Ное 2002, 16:39

чува се регулярно почукване. като позагрее започва да чука и да заглъхва през 10-15 секунди - функцията е някаква синусоида. като загрее нормално и спира или аз свиквам с шума. Та, ако това са прочутите хидравлични повдигачи, и ако не са на всички клапани повредени, а само на някои може ли да се локализират и сменят само те, или по-добре всичко. И колко струва бройката от тези неща с/без работата ако някой знае? Какви са последствията от неоправянето им?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

отг::двигателя чука при студен старт

Мнение от M_Kuzev » 21 Ное 2002, 18:34

Да, най-вероятно е да е от хидравличните компенсатори (или повдигачи), цената им не е колосална, но не са за без пари... точна цена не мога да ти кажа, но вървят около 20-25лв парчето, тъй че при осем клапана ще ти трябват около 150-160лв... а ако ще ги сменяш - обезателно всичките. По принцип започват да чукат при некачествено масло, в това число и замърсено масло (ако не е сменено на време). Ако след смяна на всичките повдигачи чукането остава е кофти, защото това означава, че са износени направляващите отвори на повдигачите (тези отвори не се ремонтират, изработени са като цяло с цилиндровата глава), увеличена е хлабината между отвора и повдигача и през нея минава маслото, като не осигурява достатъчно налягане в повдигача, т.е. в краен случай се налага да смениш главата, което си е доста солено за нашите стандарти. Така че за начало се убеди, че чукането е точно от повдигачите. Ако е от тях - сменяй ги всичките, икономия тук ще ти излезе скъпо! Това е от мен.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook