Вентилатора на парното не спира като изключа двигателя !?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Вентилатора на парното не спира като изключа двигателя !?!
имам предвид дори като изкарам ключа. продължава да върти и ако не го сложа на положение 0, ще ми глътне акумолаторчето.
изведнъж се получи това, до ония ден го нямаше тоия проблем.
кажете ми ко да правя:!:
благодаря

изведнъж се получи това, до ония ден го нямаше тоия проблем.

кажете ми ко да правя:!:
благодаря

:)

е това не съм го пробвал, просто спирам, вадя ключа и чувам вентилатора, и за да не стане енергиен фал, изключвам вентилатора. но някой ден ще го забравя и ще бутам тон и половина по улиците

- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
залепнало е явно нещо ама какво не ми е ясно много. днес сутринта като се качих в колата преди да вкарам ключа пуснах вентилатора и заработи. после като спрях и изгасих и извадих ключа спря сам, въртях го напред назад не тръгва, викам си екстра - оправи се. дадох после само контакт и се завъртя, което си е редно, но като върнах и извадих ключа продължи да се върти, което ме върна в изходна позиция на проблема. 

странно
днес оставих колата както я изгасих с пуснат вентилатор за 2 часа, като се върнах пак въртеше. а снощи за 1/2 час се беше изключил сам. явно нещо залепва или такива ми ти работи.
сега за такива работи до майстор не се ходи щото ще ме гледа на криво. ще чакам още нещто да се развали а до тогава не трябва да забравям вентилатора включен.
сега за такива работи до майстор не се ходи щото ще ме гледа на криво. ще чакам още нещто да се развали а до тогава не трябва да забравям вентилатора включен.
Как го включваш или изключваш?! С копче ли е или му дърпаш кабела?!
Как да не се ходи на майстор ... върви на жичкаджии, върви на ма'стори ... аз ще откача ако имам подобен проблем! При моя майстор ходя, защото ми се счува нещо различно като мина през дупка или разглобяваме половината кола да видим какво вибрира на 1850 оборота ...примерно. Сменял съм нов съединител на 15 000км, защото не ми харесваше как зацепва при тръгване, дразнеше ме усещането на педала ... ама такъв съм си аз
Как да не се ходи на майстор ... върви на жичкаджии, върви на ма'стори ... аз ще откача ако имам подобен проблем! При моя майстор ходя, защото ми се счува нещо различно като мина през дупка или разглобяваме половината кола да видим какво вибрира на 1850 оборота ...примерно. Сменял съм нов съединител на 15 000км, защото не ми харесваше как зацепва при тръгване, дразнеше ме усещането на педала ... ама такъв съм си аз

- ToHuTo
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Благоевград
- Кара: под налягане
Защо не си провериш контактния клю4,мисля 4е от там ти е проблема
при мен бяха из4езнали степените, но при4ината беше в реостата на мотор4ето
при мен бяха из4езнали степените, но при4ината беше в реостата на мотор4ето
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]