Разкрасяването започна...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Разкрасяването започна...
Когато открих моята Е36 реших, че по нея е правено доста, което може да послужи като база за едно голямо разкрасяване или тунинговане, зависи кой как го възприема. Процеса ще е дълъг, поради всеобщия проблем с финансите...но дай боже догодина в края на лятото моята Е36 да е, ако не една от най-красивите, то поне една от най-стилните.
Списъкът не е много дълъг, но затова пък доста ефектен
Първото, което се взе са джанти...благодарение на колегата Ицо BESSNIA, се сдобих с този рядък и уникално красив BBS RS212, който веднага пък се сдоби с полирани бордове от мен
С монтажа на тези джанти ще се вкарам най-вероятно в страшни филми, но пък на пръсти се броят Е36-ците по света с точно този модел на BBS.
Направих си и Angel Eyes
След това взех ето това шифтърче от колегата S-stail
A само преди броени дни се сдобих и с това:
и това - спортни накладки:
До края на годината трябва да сложа и ксенон. Както и задни перфорирани дискове и накладки.
Цялото предно и задно окачване да се подмени, а всички тампони на носачите да са Powerflex и ако стигнат парите и едно шперче преди зимата...
За догодина проекта е чисто ново окачване Koni Sport, за да сложим джантите, рейсинг среден ауспух на Supersprint, ксенон системи за дългите и халогените. Ще пускам снимки на всяко нещо купено за красавицата и монтирано на нея...
Списъкът не е много дълъг, но затова пък доста ефектен

Първото, което се взе са джанти...благодарение на колегата Ицо BESSNIA, се сдобих с този рядък и уникално красив BBS RS212, който веднага пък се сдоби с полирани бордове от мен

С монтажа на тези джанти ще се вкарам най-вероятно в страшни филми, но пък на пръсти се броят Е36-ците по света с точно този модел на BBS.
Направих си и Angel Eyes

След това взех ето това шифтърче от колегата S-stail

A само преди броени дни се сдобих и с това:

и това - спортни накладки:

До края на годината трябва да сложа и ксенон. Както и задни перфорирани дискове и накладки.
Цялото предно и задно окачване да се подмени, а всички тампони на носачите да са Powerflex и ако стигнат парите и едно шперче преди зимата...
За догодина проекта е чисто ново окачване Koni Sport, за да сложим джантите, рейсинг среден ауспух на Supersprint, ксенон системи за дългите и халогените. Ще пускам снимки на всяко нещо купено за красавицата и монтирано на нея...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ако обявяваш и цена на всичко ново, ще си доста полезен! Успех ти пожелавам и до догодина да не можем да ти познаем колата! 


- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Ооох позната история... почне ли се един път няма спирка
Айде успех и дано да ти идват повече парички, че да си чешиш крастата








- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Мерси за пожеланията.
Верно е, че почнели се няма спирка...
Относно цените дисковете са 307лв комплекта National, английско производство. Взех ги от Хеед'91 на Стамболийски и Константин Величков (за хората от София) Предпочетох тях, тъй като мой приятел си взе такива и след 5000км брутално издевателство (брутално е много меко казано) дисковете се държат перфектно и при много заграти и при студени.
Накладките мислех да са АТЕ, но от същия сервиз ми препоръчаха EBC спортни накладки 78лв.
Музика ще е най-осакатеното нещо, мисля си за една компонентна система Pioneer от малко по-висок клас, отзад имам две елипси пак на Pioneer, но са монтирани много кофти и трябва да отида до Авител ако може да се измисли нещо за монтаж без да се реже нищо. Ако не стане взимам още една компонентна система за отзад и един 4 канален усилвател пак на Pioneer и с това музиката се приключва. Бас за сега не се предвижда, не ме кефи как звучи в багажника. Най-накрая може да сложа една хубава изолация Dynamat на цялото купе. Мой приятел си изолира цялата А6-ца и ефекта е уникален...вътре си като в херметическа камера, а музиката звучи уникално.
Та това е за сега. След 2 месеца живи и здрави очаквам нови финансови постъпления на куп
и пак отивам на пазар...
Верно е, че почнели се няма спирка...
Относно цените дисковете са 307лв комплекта National, английско производство. Взех ги от Хеед'91 на Стамболийски и Константин Величков (за хората от София) Предпочетох тях, тъй като мой приятел си взе такива и след 5000км брутално издевателство (брутално е много меко казано) дисковете се държат перфектно и при много заграти и при студени.
Накладките мислех да са АТЕ, но от същия сервиз ми препоръчаха EBC спортни накладки 78лв.
Музика ще е най-осакатеното нещо, мисля си за една компонентна система Pioneer от малко по-висок клас, отзад имам две елипси пак на Pioneer, но са монтирани много кофти и трябва да отида до Авител ако може да се измисли нещо за монтаж без да се реже нищо. Ако не стане взимам още една компонентна система за отзад и един 4 канален усилвател пак на Pioneer и с това музиката се приключва. Бас за сега не се предвижда, не ме кефи как звучи в багажника. Най-накрая може да сложа една хубава изолация Dynamat на цялото купе. Мой приятел си изолира цялата А6-ца и ефекта е уникален...вътре си като в херметическа камера, а музиката звучи уникално.
Та това е за сега. След 2 месеца живи и здрави очаквам нови финансови постъпления на куп

Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
Успех в начинанието и искаме снимки, искам много да видя как ще стоят джантите. А за елипсите може и да не се реже отиваш в авител и си купуваш адаптори там питаи и нямаш нивки грижи нищо не се реже и става идеално
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
BMWALPINA написа:Успех в начинанието и искаме снимки, искам много да видя как ще стоят джантите.
Оффф направо нямам търпение и аз, обаче без твърдо окачване на втория завой и направо ще изкъртя калниците...всяка вечер от 6 месеца заспивам до тия джанти...

A ето как стоят на Е36 тия джанти, с леки преработки на калниците и веждите, които при мен ще избегна тъй като няма да смъквам толкова колата

относно спортните накладки....не е ли малко пресилено и при нормални условия няма ли да функционират по-зле от обикновени накладки,или ти няма да я караш нормално
Ами честно казано спортни накладки ми се виждат малко пресилено, но за такива ми ги продадоха, на кутията пише, че са подсилени и са за спортни дискове. Иначе имат серия за керамични дискове и за рейсинг дискове. Предполагам цената на едни рейсинг накладки ще е далеч над тази на мойте. Но ще покараме и ще видим

Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Аз лично имам същите дискове и когато ги купувах си взех и ЕBC обаче зелените, които се водят най-високия им клас. Е нема такъв боклук сериозно! 300 километра съм карал като пенсия и съм ги чакал да се напаснат и не спират да си свирят и това е! Отидох за рекламация и ми ги смениха. Излизам от сервиза натискам спирачка и се чува някакво адско свирене ама просто с думи не може да се опише! Хората от улицата се обърнаха. Там правиха нещо и айде готов си. Тръгнах да се прибирам и когато бях в центъра вече бяха загряли и се почна същото свирене. Хората се обръщат от колите да видят какво става. Е няма такъв срам казвам ти! На другия ден си купих БМВ накладки и няма свирене повече, но хич не съм доволен как спира. С оригиналните дискове беше по-добре, а и да не говорим как са ръждясали отстрани. Пари на вятъра си беше това ама случват се такива работи. Ако си взимам някога дупчени дискове ще са Брембо и нищо друго. Иначе пожелавам ти да нямаш проблемите, които аз имах щото е много изнервящо и да не говорим колко си на загуба 

There is no replacement for displacement
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
2 неща:
-първо,съмнява ме,че ще минеш с леки преработки на калниците,та дори и с твърдо окачване
Струвами се,че колата от снимката е с точен офсет на джантите.
-второто е въпрос: накладките Red stuff ли са или обикновените кафяви?Щото Red stuff са
керамични и ме съмнява да струват 78 лв.А и не работят добре в нормални условия,
трябва да се позагреят доста,за да достигнат работна температура.
-първо,съмнява ме,че ще минеш с леки преработки на калниците,та дори и с твърдо окачване

Струвами се,че колата от снимката е с точен офсет на джантите.
-второто е въпрос: накладките Red stuff ли са или обикновените кафяви?Щото Red stuff са
керамични и ме съмнява да струват 78 лв.А и не работят добре в нормални условия,
трябва да се позагреят доста,за да достигнат работна температура.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Най-добре си раздуй калниците като на снимката на жълтото иначе наистина няма да минеш само с леки преработки и по-твърдо окачване 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани