лампа масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
лампа масло
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
здравеите от петнадесет дни карам е46 320д колата се оказа в много добро състояние и то от италия външен ви ряз няма да тропа перфектна
преди да я взема прочетох във форума доста инфо
единствения проблем които се появи сега е
при престои на колата като я запаля около пет седем секунди свети лампата на маслото и мотора работи по друг начин като изгасне имотора си работи нормално моля за съвет
здравеите от петнадесет дни карам е46 320д колата се оказа в много добро състояние и то от италия външен ви ряз няма да тропа перфектна
преди да я взема прочетох във форума доста инфо
единствения проблем които се появи сега е
при престои на колата като я запаля около пет седем секунди свети лампата на маслото и мотора работи по друг начин като изгасне имотора си работи нормално моля за съвет
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
и при мен е така, но като е загряла изгасва почти веднага.
иначе се чува едно притракване май от клапаните, но си мисля че е нормално щото и хондата ми така си притраква. мисля че е нормално за 16в моторетките.
иначе маслото си е до горе. и да питам 320д, 5 л. масло ли събира точно защото аз толкова и слагам...
иначе се чува едно притракване май от клапаните, но си мисля че е нормално щото и хондата ми така си притраква. мисля че е нормално за 16в моторетките.
иначе маслото си е до горе. и да питам 320д, 5 л. масло ли събира точно защото аз толкова и слагам...
При дълъг престои се изпразва маслената помпа,и след като я запалиш малко претраква докато се напълни с масло.Това не е проблем.Получава се при по-рядко масло.При святкането на лампата в жълто означава че няма налягане в маслената помпа.Вариантите са два,няма налягане което не се среща често или неправилно отчитане на дачика за налягане, което е често срещан дефект при Е46.

- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Зравейте момчета, моето БМВ 318Д има същия "проблем".Като запаля, лампата угасва след 1-2 секунди.Задавам си няколко въпроса, които искам да споделя с Вас.
Коя част остава без масло? /ФИЛТЪРА ИЛИ ПОМПАТА/
Ако е филтъра, защо при колегата, който е сменил всичко, не се е оправил проблема?
Ако помпата остане без масло, как после засмуква такова?
Когато маслото слезе в картера, не указвали влияние върху нивото му на щеката?
Ако мерим нивото след 30мин. ще е едно, а след 24 часа друго.
Може някъде да бъркам, не съм голям спец.
Коя част остава без масло? /ФИЛТЪРА ИЛИ ПОМПАТА/
Ако е филтъра, защо при колегата, който е сменил всичко, не се е оправил проблема?
Ако помпата остане без масло, как после засмуква такова?
Когато маслото слезе в картера, не указвали влияние върху нивото му на щеката?
Ако мерим нивото след 30мин. ще е едно, а след 24 часа друго.
Може някъде да бъркам, не съм голям спец.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани