няма ток на бензиновата помпа!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
няма ток на бензиновата помпа!!
искам да ви питам от каде може да се види каде спира тока за бензиновата помпа.Ве4е махнах имобилаизера
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
самата аларма трябва да го спира , имобилайзера , ако имаш изгорял бушон
такак е малко трудна катао не казваш за какво става на въопрос какво искаш да направиш и ...
такак е малко трудна катао не казваш за какво става на въопрос какво искаш да направиш и ...
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
зимаш 2 жички дигаш задната седалка слагаш на помпата 12В и слушаш ако не бачка сваляш за ремонт ... ако бачка нататака жици бушони Релета после жици пак и ако имаш газово или аларма там е проблема 90 %
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Щом пали и след 5-10 секунди изгася зна4и е от алармата.Изглежда не са ти доизкормили имобилаизера на алармата.Мисля 4е жиците за помпата които прекъсват и вързват алармата се намират под подложката за левия крак(от ляво на съединителя).Там търси.Жицата трябва да е малко по дебела от останалите жици в снопа и мисля 4е беше кафява.Ти оба4е ще гледаш за срязвана жица където евентуално е била вързвана алармата.Ако не можеш да я намериш тогава намираш бензиновата помпа,откачаш и + от към купето и си намираш един стабилен постоянен + ама да го има и когато си на контакт.Вързваш директно на помпата и и пробваш дали ще запали.Ако пак прави така зна4и няма да се разминеш без нова 

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Se7ven написа:И при мен се появи един такъв проблем, паля е, работи малко и започва да намаля горивото (не може да се изфорсира) и аха да угасне и се оправя като си дига оборотите до 1000-1100 об/мин. и после работи без проблем. Като почине малко и пали работи и пак и свършва гориво.
Е то туй неможе да е от помпата, тя или ще работи или не, демек или ще пуска бенз или не.. при тебе ще да е нещо друго.
А управлението на помпата наистина е там, където каза колегата - отляво на съединителя.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани