Официални данни на M3 мотора
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Official BMW release & pics on V8 engine:
http://forums.roadfly.com/forums/bmw/bm ... 428-1.html
Ако ви се чете за техническата част е това е
на мен ми направи впечатление:
Алтернатора се изключва, когато натиснеш газта как си трябва
Мощност 420 к.с.
Въртящ момент 400 Nm
Теглото е 202 кг.
Компресия 12.0:1
Максимална мощност при 8300 оборота, ограничени на 8000.
Минаването на V8 е наложило раздутия капак (не го пише в това) който стои малко грозно и за мен са го направили такъв, за да не се нарушава аеродинамиката.
Тръбите за изходящите газове са с 2 X-type съединения и аспуха ми се вижда като един цял (още 1). Освен това са много леки и тънки и здрави
Правели ги на 800 bar налягане.
Двоен ВАНОС (доста променен спрямо М5). Отделна дроселови клапи на всеки цилиндър. Няма дебитомер MAF и прочие, компютъра изчислява въздуха по позицията на дросела.
2 маслени помпи. Налягането на маслото стига до 1.4 g
Evro 4 класивикация.
Ion Flow да пази от нежемани детонации. При тази компресия сигурно върши много работа
Свещите и те имат сензор за това
Компютъра е с 3 процесора и изчислява до 200 милиона операции в секунда (при толкова много сензори си трябва)
Подобрено охлаждане (по-малко загуби на енергия, физика: енергията не се губи а минава от една форма в друга, аз викам да е само механична по възможност)
Блока се лее там където се леят блоковете за Формула 1
И да не забравя: коляновия вал е къс и тежи 20 кг. Биелите са по 623 гр. (физика: силата е равна на масата по ускорението, т.е. при една и съща сила и по-малка маса имаме повече ускорение)
И две филмчета:
http://youtube.com/watch?v=8wKdSq9zj2E
http://youtube.com/watch?v=iPiEdevNhps
Приемам всякакви идеи как да набавим парите да си го вземем
Ай 
http://forums.roadfly.com/forums/bmw/bm ... 428-1.html
Ако ви се чете за техническата част е това е

на мен ми направи впечатление:
Алтернатора се изключва, когато натиснеш газта как си трябва

Мощност 420 к.с.
Въртящ момент 400 Nm
Теглото е 202 кг.
Компресия 12.0:1
Максимална мощност при 8300 оборота, ограничени на 8000.
Минаването на V8 е наложило раздутия капак (не го пише в това) който стои малко грозно и за мен са го направили такъв, за да не се нарушава аеродинамиката.
Тръбите за изходящите газове са с 2 X-type съединения и аспуха ми се вижда като един цял (още 1). Освен това са много леки и тънки и здрави

Двоен ВАНОС (доста променен спрямо М5). Отделна дроселови клапи на всеки цилиндър. Няма дебитомер MAF и прочие, компютъра изчислява въздуха по позицията на дросела.
2 маслени помпи. Налягането на маслото стига до 1.4 g
Evro 4 класивикация.
Ion Flow да пази от нежемани детонации. При тази компресия сигурно върши много работа


Компютъра е с 3 процесора и изчислява до 200 милиона операции в секунда (при толкова много сензори си трябва)
Подобрено охлаждане (по-малко загуби на енергия, физика: енергията не се губи а минава от една форма в друга, аз викам да е само механична по възможност)
Блока се лее там където се леят блоковете за Формула 1
И да не забравя: коляновия вал е къс и тежи 20 кг. Биелите са по 623 гр. (физика: силата е равна на масата по ускорението, т.е. при една и съща сила и по-малка маса имаме повече ускорение)
И две филмчета:
http://youtube.com/watch?v=8wKdSq9zj2E
http://youtube.com/watch?v=iPiEdevNhps
Приемам всякакви идеи как да набавим парите да си го вземем


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Супер инфо.. искаше ми се снимки с по голяма резолюция да го разгледам по хубаво.
202кг за в8.. доста добре..
п.с. Генерацията така почервеняла е като няк'фи оплетени артерии..
202кг за в8.. доста добре..

п.с. Генерацията така почервеняла е като няк'фи оплетени артерии..

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Моторът наистина е добър - за сравнение - старите М60 мотори от 4.4 литра отиваха на 240кг, а този в моето прасе за 5лтр и 400кс мах е 265кг...
Жалко за отвратния дизайн на М3...
Жалко за отвратния дизайн на М3...

Power is Nothing Without Insanity
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
http://auto-press.net/index.php?cat=1&sub=2772
По време на световната премиера на концепцията M3 на BMW на салона в Женева не стана ясно с какъв двигател ще бъде оборудван автомобилът. Изненадата бе пълна, след като вчера от компанията съобщиха, че моделът ще бъде задвижван не от V-образен, шестцилиндров мотор както сме свикнали, а от V-образен, осемцилиндров.
Новият агрегат е с работен обем от 4 литра. Максималната му мощност е 309 кВт или 420 конски сили при 8 300/мин, а максималният въртящ момент е 400 Нм при 3 900/мин. Максималните работни обороти на двигателя достигат внушителната величина от 8 400/мин.
По време на световната премиера на концепцията M3 на BMW на салона в Женева не стана ясно с какъв двигател ще бъде оборудван автомобилът. Изненадата бе пълна, след като вчера от компанията съобщиха, че моделът ще бъде задвижван не от V-образен, шестцилиндров мотор както сме свикнали, а от V-образен, осемцилиндров.
Новият агрегат е с работен обем от 4 литра. Максималната му мощност е 309 кВт или 420 конски сили при 8 300/мин, а максималният въртящ момент е 400 Нм при 3 900/мин. Максималните работни обороти на двигателя достигат внушителната величина от 8 400/мин.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
хаха, изненада било
за кой ?
освен неосведоменост и некомпетентност... браво


че моделът ще бъде задвижван не от V-образен, шестцилиндров мотор както сме свикнали, а от V-образен, осемцилиндров.
освен неосведоменост и некомпетентност... браво

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
2 маслени помпи. Налягането на маслото стига до 1.4 g
Корекция на превода - налягането на маслото казват, че е "нормално", а 1.4 g е допустимо надлъжно и напречно ускорение на двигателя, при което мазането е оптимално.
"Consistent and reliable oil supply with longitudinal and lateral acceleration up to 1.4 g ensured by two oil pumps and wet sump oil lubrication optimised for supreme dynamic behaviour. "
Touring & windsurf club
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
имам спомен, че в някакво предаване мъчеха нисан скайлаин, който има сензори за надлъжно и напречно ускорение и го показва на едно доста интересно екранче... та бяха докарали до 1.5g 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Georgieff написа:2 маслени помпи. Налягането на маслото стига до 1.4 g
Корекция на превода - налягането на маслото казват, че е "нормално", а 1.4 g е допустимо надлъжно и напречно ускорение на двигателя, при което мазането е оптимално.
"Consistent and reliable oil supply with longitudinal and lateral acceleration up to 1.4 g ensured by two oil pumps and wet sump oil lubrication optimised for supreme dynamic behaviour. "
Съгласен съм... ма аз го писах по спомени, че го четох цялото

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Отново ставаме свидетели на показно как се прави безкомпромисен расов спортен атомобил...
Мисля, че М3 оставя далеч назад конкуранцията, включително и бъдещото А5. М3 е традиция...дух и философия...докато А5 май се прави с цел само и само да има конкурент на М3...а както е казал народа "На сила хубост не става!"
Мисля, че М3 оставя далеч назад конкуранцията, включително и бъдещото А5. М3 е традиция...дух и философия...докато А5 май се прави с цел само и само да има конкурент на М3...а както е казал народа "На сила хубост не става!"
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Значи някъде беше казано че в началото на продукцията новото М3 ще излиза с въпросния двигател...
Коеот ме навежда на мисълта е може да видим и някои подобрения.
Освен това съм силно убден че баварците няма да се минат само с едно просто М3, а ще направят и ЦСЛ на Е91 ... и може би ще сложат 30-40 коня отгоре
Иначе S5 на Ауди не вярвам да е сериозна конкуренция.Ако обаче онези решат да правят RS5 само и само да предложат нещо повече от стандартното М3, тогава нщата ще са други...Все пак въпросният 4.2 ФСИ на уади е по-стар двигател от този на новото М3, което според мен си личи де.Мисля, че до една година след премиерата на М3, ауди ще направят нов мотор, само и сам ода са гадни к**ва
... И все пак .. всики знаем че не само конските сили правят Мтройките велики
БМВ няма да допуснат който е да ги измести от върха!
Коеот ме навежда на мисълта е може да видим и някои подобрения.
Освен това съм силно убден че баварците няма да се минат само с едно просто М3, а ще направят и ЦСЛ на Е91 ... и може би ще сложат 30-40 коня отгоре
Иначе S5 на Ауди не вярвам да е сериозна конкуренция.Ако обаче онези решат да правят RS5 само и само да предложат нещо повече от стандартното М3, тогава нщата ще са други...Все пак въпросният 4.2 ФСИ на уади е по-стар двигател от този на новото М3, което според мен си личи де.Мисля, че до една година след премиерата на М3, ауди ще направят нов мотор, само и сам ода са гадни к**ва


БМВ няма да допуснат който е да ги измести от върха!
"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани