Пак за резистора на парното
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Пак за резистора на парното
Колеги търсих търсих, обаче имам проблем с намирането на точна информация за как да се добера до този резистор, в който най-често е проблема, когато липсват 1,2 и 3-та скорост на духалката на парното. Махнах кората, която е до десния крак на шофера, ама там нещо не успях да се ориентирам
.
Едно предложение към админ-а, нека да може да се търси само в заглавията на темите, така ще е много по-удобно търсенето

Едно предложение към админ-а, нека да може да се търси само в заглавията на темите, така ще е много по-удобно търсенето

- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Сваляш жапката започваш разкачане на корите от лво като ги махнеш има и въздухопровод за краката махаш да се отваря място значи от ляво долу ще видиш кабели с букси за платката на парното е само една черна другите две са за друк блок пак за прното но той не ти трябво та за тази платка с едната букса вадиш буксата изапочваш да е дърпаш никок не е малка и излиза с зор с четири резистора е целите заляти силикон наи вероятно са изгоряли замерете ги мисля че не се сменят трябва плаатка нова успех и пиши кво става




- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Добре нека климата няма значение ама за вратите немога да се светна кво искаш да кажеш нали става въпрос за е34
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
А Ок загрях дано помогнем снещо щото човека го чака копуване на тая гадна платка никак не е ефтинкаPavlinius написа:nikol78 написа:Добре нека климата няма значение ама за вратите немога да се светна кво искаш да кажеш нали става въпрос за е34
врътки колега, не врати!


- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
имаше такава тема и в нея бях написал тази платка се оправя само срещу 10 лв имах същия проблем и след като ми казаха че цената е 700 лв питах един познат в стара загора и тои ми я оправи така че ако ти не намериш някои пиши ми на лс ще ти дам номера на човека в ст.загора
значи жабката изобщо не ти трябва да я махаш.
след това щом си с климатика а не с климатроника сваляш корите под волана и отстрани на конзолата на скоростите.
значи резистора влиза в едно гнездо, над педала на газта горе долу.
ето линк как изглежда:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
след това щом си с климатика а не с климатроника сваляш корите под волана и отстрани на конзолата на скоростите.
значи резистора влиза в едно гнездо, над педала на газта горе долу.
ето линк как изглежда:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
тоя линк дето си го дал е за климатика марич.
а това е реостата за промяната на напрежението ввъв вентилатора струва 55лв. в дарукар,
не мога да ви разбера.
или говорим за различни работи?
аз моя си го оправих-като го смених, защото с времето биметалната пластина се уморява, т.к. през нея минава силен ток с голямо напрежение, спира да прави контакт и работи само на "прав" ток и затова степените спират.
а колата ми е вкарвана от италия и беше запояван от едната страна, но когато го запоиш и от другата се рискува да се запалиш.
а пък като не го смениш и се стартира само от най-високата степен рискуваш да си разбиеш втулките на вентилатора,
абе бегай мани само неприятности
с тия бмв-та
а това е реостата за промяната на напрежението ввъв вентилатора струва 55лв. в дарукар,
не мога да ви разбера.
или говорим за различни работи?

аз моя си го оправих-като го смених, защото с времето биметалната пластина се уморява, т.к. през нея минава силен ток с голямо напрежение, спира да прави контакт и работи само на "прав" ток и затова степените спират.
а колата ми е вкарвана от италия и беше запояван от едната страна, но когато го запоиш и от другата се рискува да се запалиш.
а пък като не го смениш и се стартира само от най-високата степен рискуваш да си разбиеш втулките на вентилатора,
абе бегай мани само неприятности

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ian190 написа:марич.

Колегата по - горе за "меча" говори и затова пускам линк и за него.
"меча" е от дясно, а резистора от ляво - и естествено според зависи

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ian190 написа:маречков=марич![]()
мареч некакси не ми звучи
А на мен хич не ми звучи. И съм леко докачлив на тая тема.
Калин се казвам. Ай дай сега да видим



Само да не ни се скарат за закачките



ian190 написа:значи жабката изобщо не ти трябва да я махаш.
след това щом си с климатика а не с климатроника сваляш корите под волана и отстрани на конзолата на скоростите.
значи резистора влиза в едно гнездо, над педала на газта горе долу.
ето линк как изглежда:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
Благодаря. Мисля, че това ще ми свърши работа !! Ще пиша ако имам други проблеми, макар че сигурно ще имам, че не съм голям "майстор". Аз веднъж да го измъкна сигурно ще се ориентирам какво да правя, че завършвам скоро електроника в МЕИ-то, ама докато го измъкна ...

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
въпросния резистор може да стои и от ляво над педала на гаста , но може да стои и от дясно.
аз бях пуснал една тема точно за това но понеже се разяриха едни спорове и караници в нея модераторите я заключиха и така и неможах да я довърша.Щях и снимчици да сложа ама ...
начин за ремонт има и не е сложен стига да умееш да запояваш
аз бях пуснал една тема точно за това но понеже се разяриха едни спорове и караници в нея модераторите я заключиха и така и неможах да я довърша.Щях и снимчици да сложа ама ...
начин за ремонт има и не е сложен стига да умееш да запояваш
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани