325 тдс+чип
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
ciupofcoffee@ Ти маи си голям фен на туннговането на дизелови двг или нещо се бъркам.По нагоре говориш за регулировка на ГНП-то.От каде става тя и по важното електронна или механична е корекцията?Кво ша кажеш за нитрото при дизелите имаш ли инфо за него.Преди време ludiqgsm беше дал линк ако има интерес ще се опитам да преведа малко за нитрото при печките?Наистина и според мене не е добре да се сложи много голяма турбина и да се мисли че колкото е по-голяма по-добре.
- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
Nightmare написа:ciupofcoffee@ Ти маи си голям фен на туннговането на дизелови двг или нещо се бъркам.По нагоре говориш за регулировка на ГНП-то.От каде става тя и по важното електронна или механична е корекцията?Кво ша кажеш за нитрото при дизелите имаш ли инфо за него.Преди време ludiqgsm беше дал линк ако има интерес ще се опитам да преведа малко за нитрото при печките?Наистина и според мене не е добре да се сложи много голяма турбина и да се мисли че колкото е по-голяма по-добре.
Да, така е, дизела се тунингова до безкрай, както има една приказка.
ГНП-то не е за всеки. Има два типа реглаж - въртене около оста - реглаж на предварение на впръскване. При механичната - реглажа на количеството на горивото е сложно за обяснение, трябва да го правя ръчно на всеки, който желае или трябва да създам един фотоалбум с подробни обяснения, ама пак не е за всеки. Реглаж на горивото при електрическата се прави на 2 етапа - ръчно и с чип. Това също е сложно, ама все пак е по-лесно от механичната.
Нитрото също се ползва при дизелите успешно, ама не го обичам, защото свършва за 10-15 секунди. Виж, пропана е друго нещо, има същия ефект, но може да караш 200-300 км., зависи от бутилката, може и повече.
Турбината е тема без край. За това си трябва специална тема, ана и тя ще отнесе много страници писане и много 'Тома-неверни'!

NS325TDS написа:Вярно си е,че се цеди вече колицата...
Мой приятел с Ауди А4 сложи чип и сподели ,че не му издържа скоростната кутия...![]()
3 пъти сменял втора скорост и сега отново бил без нея...![]()
Декларира ,че ще кара така известно време-щото му омръзнало едно и също да прави ...
Ама така си е де-двигателя ако издържа нещо друго ще отдаде(кое дойде най-слабо)...
Та и затова аз още се чудя...
Междувременно ще запуща ЕГР а ...Да видя какво ще стане...Дали не е и от него това омасляване по смукателните тръби...

на саединитела,според мене му пре4ат нм,а не кс.Lunaticc 1 написа:аз пак се включвам с разни въпроси,добре всичко точно с оптимизирането на мотора обаче всичко т'ва не го ли съсипва доста бързо плюс това сток да кажем е 143 к.с. с +чип+кулер+.......и накрая к'во става караш дизел 200+++...к.с.,трябва ти друг съединител други спирачки други гуми и т.н. и още нещо да питам и моите входни тръби са омаслени бая отвътре това със сигурност ли значи че турбото си отива щото поне при мен даже около него не е и омаслено няма признаци да си ходи та ми е интересно к'во става а иначе добре се за формя темата за злите печки![]()
![]()
чакам отговори
![]()
![]()
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Lunaticc 1 написа:...и още нещо да питам и моите входни тръби са омаслени бая отвътре това със сигурност ли значи че турбото си отива щото поне при мен даже около него не е и омаслено няма признаци да си ходи та ми е интересно к'во става...
Развий скобата на маркуча, който излиза от кулера и отива в колектора. При мен от там пушеше почти като втори ауспух и беше скапана турбина.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани