BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Моята е на 336 000км вече и аз си карам с 5в30 ВМП на равенол.
200 000км са нищо за тези мотори, при правилна експлоатация и навременна поддръжка са доста издържливи.
Във фейса има група "mileage impossible", доста коли се появяват там на по близо милион километра и доста от тях са на по един ангренаж.
Имаше едно ф01 730д на 900 000км без да е пипано нищо по мотора
200 000км са нищо за тези мотори, при правилна експлоатация и навременна поддръжка са доста издържливи.
Във фейса има група "mileage impossible", доста коли се появяват там на по близо милион километра и доста от тях са на по един ангренаж.
Имаше едно ф01 730д на 900 000км без да е пипано нищо по мотора
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 988
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, в сезона на проблемните климатици искам да попитам дали някой се е сблъсквал с подобен проблем. Климатикът духа хладно, но не успява да охлади като преди. Усещам (понякога по-отчетливо) , че от лявата страна духа една идея по-топло от дясната. Плюс от самата система зад таблото се чува един съскащ звук. Колата я имам от почти 7г до сега не съм имал проблеми и не е пипан климатика освен смяна на филтри. Съскащият звук го имаше и преди, но беше много много по-слаб.
На диагностика няма притеснителни грешки.
На диагностика няма притеснителни грешки.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Нивото на фреона проверено ли е? То не излиза на диагностика. Ако никога не си допълвал фреон първо това направи и тогава мисли другите неща.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
vld написа:Имаше едно ф01 730д на 900 000км без да е пипано нищо по мотора
Ако говорим за едно и също, на 999.994 му е спряло таблото, реалните километри са към 1.2 мил., малко по-късно имаше клип как вече му се е разтропал мотора. Впечатляващо.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
30d изкарват много да, но 50д не са известни с дълголетието си
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Допълни с фреон и ще се оправи. Почти сигурно.dido0o``` написа:Здравейте, в сезона на проблемните климатици искам да попитам дали някой се е сблъсквал с подобен проблем. Климатикът духа хладно, но не успява да охлади като преди. Усещам (понякога по-отчетливо) , че от лявата страна духа една идея по-топло от дясната. Плюс от самата система зад таблото се чува един съскащ звук. Колата я имам от почти 7г до сега не съм имал проблеми и не е пипан климатика освен смяна на филтри. Съскащият звук го имаше и преди, но беше много много по-слаб.
На диагностика няма притеснителни грешки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 988
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
MMG написа:Допълни с фреон и ще се оправи. Почти сигурно.dido0o``` написа:Здравейте, в сезона на проблемните климатици искам да попитам дали някой се е сблъсквал с подобен проблем. Климатикът духа хладно, но не успява да охлади като преди. Усещам (понякога по-отчетливо) , че от лявата страна духа една идея по-топло от дясната. Плюс от самата система зад таблото се чува един съскащ звук. Колата я имам от почти 7г до сега не съм имал проблеми и не е пипан климатика освен смяна на филтри. Съскащият звук го имаше и преди, но беше много много по-слаб.
На диагностика няма притеснителни грешки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вечерта когато пуснах поста нещата станаха доста по-зле. Отляво студено изобщо не духаше, отдясно едва едва. Днес закачиха системата и изтеглиха едва 200гр фреон. За жалост утре ми се налага да пътувам ( така като гледам с друга кола ), та нещата не се задълбочиха от към диагностициране. Предполагам че радиатора е заминал, защото така като гледам през решетките се виждат няколко мазни петна.
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Някой знае ли какво се прави по тази сервизна акция на пасажерския airbag? Разглобява ли се табло или не, става ли бързо?
Код за сервизна акция:
0032550300
Sent from my iPhone using Tapatalk
Код за сервизна акция:
0032550300
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
От БМВ на мен ми казаха, че при мен е акция за еърбага на шофьора във волана.
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Да, за airbag-а на волана става дума. Питах.
Edit: само за кръглия airbag е кампанията. За старите не.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edit: само за кръглия airbag е кампанията. За старите не.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- enerdjy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 19.02.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535d
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги, карам 535д и искам да му направя накрайниците на ауспуха двойни.Дифузьор за бронята имам, но не знам какви накрайници да си взема, в интернет има избор, но ако някой е правил подобно нещо ще се радвам да сподели мнение
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 854
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Момци имах съмнение за теч на масло от кутията и реших да й проверя нивото. Доколкото гледах в ютуб нивото трябва да е до там, че да прелее, обаче аз след като развих горната пробка то направо потече обилна струя все едно съм развил долната за точене. Завих я, да са изтекли максимум 300-400грама ама защо така се получи някви идеи? Развил съм на студено колата е след престой от поне 14-16 часа като преди това не е карана ами само преместена. Дали е проблем за кутията след като е изтекло такова количество масло?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 955
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
BorislavB написа:Момци имах съмнение за теч на масло от кутията и реших да й проверя нивото. Доколкото гледах в ютуб нивото трябва да е до там, че да прелее, обаче аз след като развих горната пробка то направо потече обилна струя все едно съм развил долната за точене. Завих я, да са изтекли максимум 300-400грама ама защо така се получи някви идеи? Развил съм на студено колата е след престой от поне 14-16 часа като преди това не е карана ами само преместена. Дали е проблем за кутията след като е изтекло такова количество масло?
Маслото се гледа, когато е 40° и на работещ двигател.
Тогава трябва да текне съвсем лека струйка.
Ако не тече, трябва да се добави масло, ако тече се оставя да се изтече.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 854
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
datchko написа:BorislavB написа:Момци имах съмнение за теч на масло от кутията и реших да й проверя нивото. Доколкото гледах в ютуб нивото трябва да е до там, че да прелее, обаче аз след като развих горната пробка то направо потече обилна струя все едно съм развил долната за точене. Завих я, да са изтекли максимум 300-400грама ама защо така се получи някви идеи? Развил съм на студено колата е след престой от поне 14-16 часа като преди това не е карана ами само преместена. Дали е проблем за кутията след като е изтекло такова количество масло?
Маслото се гледа, когато е 40° и на работещ двигател.
Тогава трябва да текне съвсем лека струйка.
Ако не тече, трябва да се добави масло, ако тече се оставя да се изтече.
Тоест в случая реално съм източил това количество масло. Виждам,че кутията събира около 9л дали ще трябва да долея тея 300-400 грама или не е хубаво, а направо трябва смяна на всичко?
EDIT: Ако взема 1л туба на ZF и долея дали ще е проблем, предполагам че всички масла са с еднакви спецификации? Не ми се иска да сменям всичко, защото нямам проблеми с кутията и да не се прецака нещо.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ако решиш да го долееш, го прави когато температурата на кутията е между 30 и 40 градуса по Целзий.BorislavB написа:datchko написа:BorislavB написа:Момци имах съмнение за теч на масло от кутията и реших да й проверя нивото. Доколкото гледах в ютуб нивото трябва да е до там, че да прелее, обаче аз след като развих горната пробка то направо потече обилна струя все едно съм развил долната за точене. Завих я, да са изтекли максимум 300-400грама ама защо така се получи някви идеи? Развил съм на студено колата е след престой от поне 14-16 часа като преди това не е карана ами само преместена. Дали е проблем за кутията след като е изтекло такова количество масло?
Маслото се гледа, когато е 40° и на работещ двигател.
Тогава трябва да текне съвсем лека струйка.
Ако не тече, трябва да се добави масло, ако тече се оставя да се изтече.
Тоест в случая реално съм източил това количество масло. Виждам,че кутията събира около 9л дали ще трябва да долея тея 300-400 грама или не е хубаво, а направо трябва смяна на всичко?
EDIT: Ако взема 1л туба на ZF и долея дали ще е проблем, предполагам че всички масла са с еднакви спецификации? Не ми се иска да сменям всичко, защото нямам проблеми с кутията и да не се прецака нещо.
Както каза по-горе колегата, наливаш докато започне да прелива от отвора за пълнене. Като спре да тече, завиваш пробката.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани