E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
m.dimitrov1992 написа:Добре а каква е логиката, за мен това е не добро изгаряне. А говорим за доста прецизен дизел откъм впръскване и налягане на горивото спрямо другите марки от същите години
логиката е, че доброто изгаряне е под товар (в движение и обороти), тогава има добро изгаряне... на място какво изгаряне чади там и това е, ако толкова те дразни --> на пазара
аз 2 пъти си купувах 330d (е46 и е92), трети нямам намерение
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:m.dimitrov1992 написа:Добре а каква е логиката, за мен това е не добро изгаряне. А говорим за доста прецизен дизел откъм впръскване и налягане на горивото спрямо другите марки от същите години
логиката е, че доброто изгаряне е под товар (в движение и обороти), тогава има добро изгаряне... на място какво изгаряне чади там и това е, ако толкова те дразни --> на пазара
аз 2 пъти си купувах 330d (е46 и е92), трети нямам намерение
Ще видим сега, един мапер ми обяснява че не ми е изключен правилно дпф-а. Ще пробвам при него дали ще има подобрение. Ако не на пролет продавам и повече печка никога
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Споко няма да е от дпф-аm.dimitrov1992 написа:vicho написа:m.dimitrov1992 написа:Добре а каква е логиката, за мен това е не добро изгаряне. А говорим за доста прецизен дизел откъм впръскване и налягане на горивото спрямо другите марки от същите години
логиката е, че доброто изгаряне е под товар (в движение и обороти), тогава има добро изгаряне... на място какво изгаряне чади там и това е, ако толкова те дразни --> на пазара
аз 2 пъти си купувах 330d (е46 и е92), трети нямам намерение
Ще видим сега, един мапер ми обяснява че не ми е изключен правилно дпф-а. Ще пробвам при него дали ще има подобрение. Ако не на пролет продавам и повече печка никога
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 134
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
Свиква се.
Просто си отваряш прозорците или вентилацията само в движение и няма да ти влизат миризми вътре.
Имал съм и бензинова кола без катализатори. И там е не по-малко смрадливо положението.
Просто си отваряш прозорците или вентилацията само в движение и няма да ти влизат миризми вътре.
Имал съм и бензинова кола без катализатори. И там е не по-малко смрадливо положението.
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: E9x M57 информация и тунинг
m.dimitrov1992 написа:Колеги колата ми е 330хд 231кс ръчка с даунпайп,рейс пайп,изключен дебитомер,кулер и ремап. Върви прилично, не пуши изобщо в движение(след 220км/ч чак изпушва незнайно защо) Но на празен ход тлее много и мерише на стар Икарус
Колата е със ревизия на главата, стенд и рециклаж на дюзи където е било нужно, рециклирано турбо, перфектна компресия. Мапера каза че така били М57ците с пиезо, тлее ли си(много хвален мапер в бмв средите). Питах още 2-3 известни мапери и те така казват. НО аз не мога да го приема за нормално, на сфетофара ме хваща срам . Отвора ли прозореца ме лъха миризмата. Нормално ли е това?
И аз бях така колега с Е92 330д мотора е напълно ревизиран от към сегменти вериги лагери и глава но на място си пушляви като стои, без дпф и катализатор са така, купих си само катализатор чисто нов и всички пушилки спряха това е
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:m.dimitrov1992 написа:Добре а каква е логиката, за мен това е не добро изгаряне. А говорим за доста прецизен дизел откъм впръскване и налягане на горивото спрямо другите марки от същите години
логиката е, че доброто изгаряне е под товар (в движение и обороти), тогава има добро изгаряне... на място какво изгаряне чади там и това е, ако толкова те дразни --> на пазара
аз 2 пъти си купувах 330d (е46 и е92), трети нямам намерение
Колега аз останах с мнението че за тия години дето си карал 92ката на близо 400 коня си останал доволен и нищо не е мърдало по колата
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
Denislav7777 написа:Колега аз останах с мнението че за тия години дето си карал 92ката на близо 400 коня си останал доволен и нищо не е мърдало по колата
Абсолютно вярно. Здраво, евтин тунинг, бърз автомобил, нисък разход. Какво повече да се желае?
това е без съмнение един от най-добрите двигатели на BMW за последните 20+ години
просто вече ми се кара бензинов автомобил... докато има, че не се знае докога
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
dhtj написа:naskomsm написа:И един въпрос относно колегите с тази въпросна кутия ( 6hp26 ). Това чудо вечния спор е до какви НМ държи и ако сложа хибид 2265 има ли смисъл да стоя с тази кутия или не си заслужава да я чупя?
Aз съм с 2265 6+6 на 2 бара и засега ми държи кутията. 6хп26 на 260 000км. С нови уплътнения на мехатроника и нова букса, нови ЗФ масло и филтър и стейдж3. Няма признаци да се предаде кутията. И мапера каза, че ще издържи.
Останалите работи по мотора са ми същите като при тебе. Рейспайп, даунпайп, кулер от 35д, махнати вихрови клапи и крайното гърне съм го махнал, смених го с една тръба от атего, че ми пасна като кривка и като диаметър.
Колега какви коне и нютони си докарал с тази турбина и има ли с нея по-голям турбо лаг?
Аз съм с 330Д (231hp stok) и съм с фабричната турбина + downpipe + EGR и DPF delete + интеркулер,китайска реплика на вагнер и съм с 6HP26 с ремап на 300hp@640Nm. Карам така вече 25К км и да чукна на дърво всичко е наред. Но вече като ли ми се иска да засиля още кочината
Някой може ли да разясни стъпка по стъпка как докарвате 360-380HP на е90 330Д с M57D30TU2 ,231hp фабрични?
Всичкия хардуер който е нужен и какви пари излиза (приблизително) модификацията?
Гледам из нета с тази "магическа" турбина на dark side ( Darkside GTD2872VR Billet Ball Bearing Hybrid with Electronic Actuator) + интеркулер и dawn pipe, 330d стига 420hp без проблеми
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... s-n57.html
Някои в бг слагал ли е такава?
Мерси!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
sspeed написа:...
Мерси!
съветвам те да не откриваш топлата вода, а да заложиш на Turbosystems stage 2, спокойно вадят над 400 коня и е здраво
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:sspeed написа:...
Мерси!
съветвам те да не откриваш топлата вода, а да заложиш на Turbosystems stage 2, спокойно вадят над 400 коня и е здраво
Дай линк да видя,кое точно,че намиран няколко модела,въртяши се около 1600-2500лв. За тези пари е перфектно,един скапан GSM e толкова
Само с замяна на турбото с Turbosystems stage 2 ще ударя ли 400 коня? Имам добавени китайска реплика на Wagner интеркулер и даунпайп и са премахнати вихрови клапи,EGR и DPF. След dowpipe-a гърнето е сток Също съм с спирачни апарати от 335д и 348мм предни дискове,че след ремапана на 300hp нещо ми се струва,че кочината не спираше правопропорционално на ускорението
Или ще трябват и неща,като помпа за високо налягане от 335Д,инжектори от същото,нови по-стегнати пружини на клапаните?
Колко е лимита на стоковата карантия на M57D30TU2? Само със смяна на турбина какво може да постигне?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
sspeed написа:vicho написа:sspeed написа:...
Мерси!
съветвам те да не откриваш топлата вода, а да заложиш на Turbosystems stage 2, спокойно вадят над 400 коня и е здраво
Дай линк да видя,кое точно,че намиран няколко модела,въртяши се около 1600-2500лв. За тези пари е перфектно,един скапан GSM e толкова
Само с замяна на турбото с Turbosystems stage 2 ще ударя ли 400 коня? Имам добавени китайска реплика на Wagner интеркулер и даунпайп и са премахнати вихрови клапи,EGR и DPF. След dowpipe-a гърнето е сток Също съм с спирачни апарати от 335д и 348мм предни дискове,че след ремапана на 300hp нещо ми се струва,че кочината не спираше правопропорционално на ускорението
Или ще трябват и неща,като помпа за високо налягане от 335Д,инжектори от същото,нови по-стегнати пружини на клапаните?
Колко е лимита на стоковата карантия на M57D30TU2? Само със смяна на турбина какво може да постигне?
ако няма в сайта им драсни на email
това са ми писали преди 3 години
Dear Viktor
https://www.turbosystems.info/product-p ... rbocharger
the price for this turbo
1270Euro + 35 Shipping to Bulgaria
Here is short info about these units
https://www.youtube.com/watch?v=Z-EfVKtmVqU
не може да нямат
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 134
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
sspeed написа:vicho написа:sspeed написа:...
Мерси!
съветвам те да не откриваш топлата вода, а да заложиш на Turbosystems stage 2, спокойно вадят над 400 коня и е здраво
Дай линк да видя,кое точно,че намиран няколко модела,въртяши се около 1600-2500лв. За тези пари е перфектно,един скапан GSM e толкова
Само с замяна на турбото с Turbosystems stage 2 ще ударя ли 400 коня? Имам добавени китайска реплика на Wagner интеркулер и даунпайп и са премахнати вихрови клапи,EGR и DPF. След dowpipe-a гърнето е сток Също съм с спирачни апарати от 335д и 348мм предни дискове,че след ремапана на 300hp нещо ми се струва,че кочината не спираше правопропорционално на ускорението
Или ще трябват и неща,като помпа за високо налягане от 335Д,инжектори от същото,нови по-стегнати пружини на клапаните?
Колко е лимита на стоковата карантия на M57D30TU2? Само със смяна на турбина какво може да постигне?
Над 380 коня не стига нафтата. Трябва помпа и датчик на рейла за повече. Дюзите не са проблем.
Слабата помпа е един много добър спасител за слабата кутия.
Тоест вариантите са ти два:
1. Скромен хибрид тип 2265 или нещо подобно, само с кулер, даунпайп и настройка и се задоволяваш с 360-380 коня без да пипаш горивната система или мотора. Ще минеш тънко и кутията ще издържи с кадърен мап.
2. Ако искаш повече коне, тогава избираш по-голям хибрид, сменяш помпа, датчик на рейла, пружинки на клапани и кутия 6хп28. Може и 8хп ако си мераклия и имаш пари. Ще докараш до към 500 коня и после ще се сетиш че не те кефи голямо лагаво сингъл турбо и ще минеш на 35д сетъп с две турбини. Ще заминат поне 10к лв.
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
dhtj написа:sspeed написа:vicho написа:sspeed написа:...
Мерси!
съветвам те да не откриваш топлата вода, а да заложиш на Turbosystems stage 2, спокойно вадят над 400 коня и е здраво
Дай линк да видя,кое точно,че намиран няколко модела,въртяши се около 1600-2500лв. За тези пари е перфектно,един скапан GSM e толкова
Само с замяна на турбото с Turbosystems stage 2 ще ударя ли 400 коня? Имам добавени китайска реплика на Wagner интеркулер и даунпайп и са премахнати вихрови клапи,EGR и DPF. След dowpipe-a гърнето е сток Също съм с спирачни апарати от 335д и 348мм предни дискове,че след ремапана на 300hp нещо ми се струва,че кочината не спираше правопропорционално на ускорението
Или ще трябват и неща,като помпа за високо налягане от 335Д,инжектори от същото,нови по-стегнати пружини на клапаните?
Колко е лимита на стоковата карантия на M57D30TU2? Само със смяна на турбина какво може да постигне?
Над 380 коня не стига нафтата. Трябва помпа и датчик на рейла за повече. Дюзите не са проблем.
Слабата помпа е един много добър спасител за слабата кутия.
Тоест вариантите са ти два:
1. Скромен хибрид тип 2265 или нещо подобно, само с кулер, даунпайп и настройка и се задоволяваш с 360-380 коня без да пипаш горивната система или мотора. Ще минеш тънко и кутията ще издържи с кадърен мап.
2. Ако искаш повече коне, тогава избираш по-голям хибрид, сменяш помпа, датчик на рейла, пружинки на клапани и кутия 6хп28. Може и 8хп ако си мераклия и имаш пари. Ще докараш до към 500 коня и после ще се сетиш че не те кефи голямо лагаво сингъл турбо и ще минеш на 35д сетъп с две турбини. Ще заминат поне 10к лв.
Днеска говорих с мапера ,който ми направи кочинката 300 магарета. Човека каза,първо да не се знанимавам с глупости,че ще счупя кочината и то много сериозно.Каза,че 300 коня са оптималния безопасен вариант за двигателя за ежедневно и дългосрочно ползване.Каза да не слагам по-голямо турбо,че сте се получи лаг в ниските обороти и колата ще стане много неприятна за каране като ежедневана. Според него единсвеното безопасно и полезно нещо,което мога да направа за още малко коне е да направя хибридна оригиналната турбина,но само студената част.Каза,че пипна ли топлата отивам пак на голям лаг в ниските,защото по-големия входяш отвор води до намаляване на скороста на газовете идващи от двигателя,които развъртат турбината. Но не се нае да ми каже проблизителни коне,които кога да изкарам със сегашната си конфигурация + хибрино турбо само на студената част. Всяка кочинка си била за себе си,едни вадят повече едни по-малко,според състоянието на карантията
Та май ще го послушам и евентуално само ще направя турбината с хибрид на студената част. В този ред на мисли,кажете къде правят читаво хибридни турбини?
Какъв модел/размер е оригиналната турбина на 330Д 231 коня?
@dhtj Ако наистина мога да стигна 360-380 само с хибридно турбо ще е перфектно. Ще се задоволя с тях още 2-3г ,докато поевтинеят малко 535D(313hp) sled 2014,която съм замислил да замени сегашното Е90 330Д
Последна промяна sspeed на 19 Яну 2024, 15:16, променена общо 1 път
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
sspeed написа:Та май ще го послушам и евентуално само ще направя турбината с хибрид на студената част.
обади се на Миро - Turbomotors ltd. , моята турбина (2265 - снейк перка 10 витла) беше от него и аз й минах над 50к км, след това продадох колата
https://www.facebook.com/turbomotors.bg/
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
Намерих таблица/описание,кой двигател с какви турбини е и какви са лимитите на фабричните неща на бмв двигателите на Е9х и Е6х
https://house-of-torque.com/engine-tuning/
https://house-of-torque.com/engine-tuning/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани