Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Всичко за електрическите автомобили
carmanf1 написа:И току-що си купил най-новата седмица с разделените фарове.
Скоро карах един такъв грозник.
Доста невървящ туч с неадекватно окачване. Беше нещо активно и се опитваше да се противопоставя на неравностите, но реално залюляваше колата в противоположната посока. Много тъпо и много скъпо, не ми хареса.

Единствения и плюс беше, че беше много маневрена. И обезшумяването е добро.
Дисплеите вътре не ми бяха по вкуса.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Nickelback написа:
Пп: Преди @Spunky го питах да сподели нещо "от кухнята", ама нещо не пожела, пък изглеждаше като да знае нещо интересно...
А, това въобще не си го спомням. Ние ползваме и тестваме със суперкапове, на maxwell и едни други по-специални. Приложенията около транспорта са подобно на това дето скелетон говорят, да работят заедно с батерии и да поемат бързо много ток. Проблема при всички май на тоя етап е скалиране на производството за нормална цена, иначе са перфектни вече за хибриди.
Приложенията върху които работим, са да кажем, стотици К до мегаватови безжични зарядни и цели индукционни магистрали, натам имаш достатъчно добра фантазия

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Ето една футуристична визия... По светофарите да има индукционни чарджъри в асфалта и докато чакаш на кръстовището си пълниш кондензатора
За по-дълго вече лягаш на батерията.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Всичко за електрическите автомобили
Иначе само да спомена относно пробега понеже гледам се дискутира, Мъск в подкаста на Джо Рогън когато беше си каза че това изобщо не е проблем технологията я има- просто засега е прекалено скъпа, като поевтинее ще стане масова, но я има .....
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Всичко за електрическите автомобили
steeN написа:Ето една футуристична визия... По светофарите да има индукционни чарджъри в асфалта и докато чакаш на кръстовището си пълниш кондензатораЗа по-дълго вече лягаш на батерията.
А ако се разхождам по асфалта възможно ли е да ми светне ножа в джоба нагрят на 500 градуса? Или по-лошо за вас американците - пищова?

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Пищова не знам, ама повече бих се притеснил да не ми светне шмайзерчето
Тези, които са в бранша да кажат... но най-малкото зарядното няма да работи нон стоп, а ще има някакъв хендшейк с колата като е над него за да тръгне очевидно.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Сега като се замислих, няма много смисъл тази идея, конкретно за града.
Колко километра асфалт има в един град? Много.
А колко часа стои една кола на ден по този асфалт - 2-3-4 часа макс.
А колко часа стои на паркинга - Останалите 20+ часа.
И паркингите като площ със сигурност са по-малко от улиците и кръстовищата.
Затова ще е по-ефективно тези индукционни зарядни да ги наредят по паркингите на фирмите, блоковете и моловете. За да не си играят хората със щепсели.
И по магистралите и "интерстейта", където им свършват батериите на хората и не им се спира да пикаят 40 минути.
Колко километра асфалт има в един град? Много.
А колко часа стои една кола на ден по този асфалт - 2-3-4 часа макс.
А колко часа стои на паркинга - Останалите 20+ часа.
И паркингите като площ със сигурност са по-малко от улиците и кръстовищата.
Затова ще е по-ефективно тези индукционни зарядни да ги наредят по паркингите на фирмите, блоковете и моловете. За да не си играят хората със щепсели.
И по магистралите и "интерстейта", където им свършват батериите на хората и не им се спира да пикаят 40 минути.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Всичко за електрическите автомобили
dhtj написа:steeN написа:Ето една футуристична визия... По светофарите да има индукционни чарджъри в асфалта и докато чакаш на кръстовището си пълниш кондензатораЗа по-дълго вече лягаш на батерията.
А ако се разхождам по асфалта възможно ли е да ми светне ножа в джоба нагрят на 500 градуса? Или по-лошо за вас американците - пищова?
Напълно възможно, даже всички БМВ 5ци с индукционни чарджъри се палят, експлодират а хората с метални импланти се изпаряват
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Всичко за електрическите автомобили
dhtj написа:Сега като се замислих, няма много смисъл тази идея, конкретно за града.
Колко километра асфалт има в един град? Много.
А колко часа стои една кола на ден по този асфалт - 2-3-4 часа макс.
А колко часа стои на паркинга - Останалите 20+ часа.
И паркингите като площ със сигурност са по-малко от улиците и кръстовищата.
Затова ще е по-ефективно тези индукционни зарядни да ги наредят по паркингите на фирмите, блоковете и моловете. За да не си играят хората със щепсели.
И по магистралите и "интерстейта", където им свършват батериите на хората и не им се спира да пикаят 40 минути.
На паркингите, където ги има и на които има зарядни, колите които нощуват така или иначе вече се зареждат по цяла нощ. Или поне докато стигнат 100%, защото тези станции сигурно после имат наказателни такси. С дизел съм все още, не знам детайлите. Но смяната на начина на зареждане от обикновена зареждачка към индукция не решава никакъв конкретен проблем на тези места. Готиното в идеята за индукционните зарядни пръснати по всички натоварени булеварди и кръстовища е, че автомобилът би могъл да получи заряд равен на или по-голям от този, който изразходва за цялото си пътуване в града. И после, вечерта, по същия начин да се прибере вкъщи. Съответно, къде има или няма паркинг със зарядни, как да имат хората в панелките електрички без да имат гаражи и собствени зарядни, има ли наблизо бързо зарядно или само бавни, и други такива трудно решими към момента въпроси могат да станат много по-маловажни. Освен това, ако е направено правилно, това ще да е много по-евтино от изграждането на паркинги.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Всичко за електрическите автомобили
Абсолютно никакъв шанс за практическо приложение ! Това с паркингите е по-възножно, но пък на паркингите си има зарядни станции, които са 5000% по-бързи.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Чакайте бе! Къде отидохме? Къде в София има едно нормално кръстовище без дупки или вълнист асфалт, че чак чарджъри започнахме да им вграждаме?
Относно вредата, то всичко що ядем, пием, дишаме, ползваме е безвредно, защото за да се пусне в продажба минава редица тестове, изследвания и сертификации.
Регулаторните органи допускат употебата на антифриз в сладоледа например, защото заинтересованите страни са доказали, че е напълно безопасен. Почти всяка пица, солети, багети, хляб, хамбургер и т.н. съдържа азодикарбонамид- основна съставка в производството на разпенени пластмаси. Примери мога да давам до утре, строително лепило и какво ли не е доказано безопасно и използвано в милиони хранителни продукти продавани всеки ден.
И същите тия органи проверяват и удостоверяват, че индукционни зарядни, wi-fi, 5G и т.н. са също толкова безвредни. В това отношение вероятно тепърва има да берем лайката на ефектите от високите технологии.



Относно вредата, то всичко що ядем, пием, дишаме, ползваме е безвредно, защото за да се пусне в продажба минава редица тестове, изследвания и сертификации.
Регулаторните органи допускат употебата на антифриз в сладоледа например, защото заинтересованите страни са доказали, че е напълно безопасен. Почти всяка пица, солети, багети, хляб, хамбургер и т.н. съдържа азодикарбонамид- основна съставка в производството на разпенени пластмаси. Примери мога да давам до утре, строително лепило и какво ли не е доказано безопасно и използвано в милиони хранителни продукти продавани всеки ден.
И същите тия органи проверяват и удостоверяват, че индукционни зарядни, wi-fi, 5G и т.н. са също толкова безвредни. В това отношение вероятно тепърва има да берем лайката на ефектите от високите технологии.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Всичко за електрическите автомобили
dhtj написа:...
Убягва ти цената, освен други неща. Така правиш зарядни станции, а не зарядно за всяка кола... което пак се връщаме, че няма как да стане. Тва с паркингите от кога го дъвчим, че е баламска стратегия така или иначе... все едно да слагаш бензиностанция във всеки паркинг.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Всичко за електрическите автомобили
steeN написа:dhtj написа:...
Убягва ти цената, освен други неща. Така правиш зарядни станции, а не зарядно за всяка кола... което пак се връщаме, че няма как да стане. Тва с паркингите от кога го дъвчим, че е баламска стратегия така или иначе... все едно да слагаш бензиностанция във всеки паркинг.
И това не е така. В топлите страни на паркингите се инсталират фотоволтаици които могат да произведат ток за около 10% от колите (предполагам) . С повишаването броя на хайпър чарджърите ще се роди проблем и с преносната мрежа и тогава бавните чарждъри на парконги влизат в употреба (22 до 50kw). В големите шопинг центрове човек прекарва средно 3 часа което дори на 22kw означава пълна батерия (20-90%).
Много хора нямат възможност за зареждане вкъщи и чарджър на паркинга им е идеална опция за покриване на седмичния пробег , докато се прави седмичният пазар.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Типичния бавен левъл 2 чарджър е на 7 киловата … колкото домашния…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани