Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Аз лично (без да се имам за някакъв спец и тн) се съмнявам да е ваноса или соленоида, от заминал ванос няма да има проблем с паленето, ваноса най-много се усеща над 3к оборота и особено при изкачване, но в никакъв случай няма да пали трудно от него. Може да пробваш като откачиш соленоида, когато колата не прави мизерии да видиш дали ще се държи по същия начин, аз лично бих прегледал хубаво ч кабелите на датчик колянов вал. Най-добрия вариант е поне някой с инпа да пробва да закачи колата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и
Разбира се има и други варианти, възможно е и датчика на коляновия вал да е първоизточника, но все пак регистрирана грешка за него няма. Има такава за датчика на разпределителния вал, ако въобще е вярна защото е само записан код. В случая се хващаме за някои от болшинството давани грешки, които имат някаква обща насоченост. Може да се натрупват лоши горивни адаптации които да влияят и на запалването. Ненапразно има и грешка 200 - това означава достигнат предел на ламбда регулирането. Колегата казва че след сваляне на клемата (което при тези компютри е и ресет), се оправя за известно време, което не е за пренебрегване. Все трябва да се почне отнякъде, но разбира се най-доброто е да се прочете колата с фирмен софтуер.
Към supertoshe - няма "блокче", клапана се управлява директно от DME. Ако въобще се сменя, ти препоръчвам оригинален от кола на части, при М52 е същия.
Към supertoshe - няма "блокче", клапана се управлява директно от DME. Ако въобще се сменя, ти препоръчвам оригинален от кола на части, при М52 е същия.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и
П.С. Каква ламбда сонда сложи, с какви цветове на кабелите? Само да не са два бели, черен и сив...Имай предвид че сондите за Сименс и Бош са различни и не са взаимозаменяеми.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- supertoshe
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E32(730i) and E34(520i)
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Хм, да досега съм слагал ngk, но този път нямаше в наличност в магазина и взех някакви нови pierburg, като продавача ми гарантира че е за Сименс конфигурация. Замислих се сега, като ме попита дали не е грешна. Дадох я в един сервиз да ми я сменят, че нямах достъп до канал да си я развия сам.
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
- supertoshe
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E32(730i) and E34(520i)
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Ще видя да се навра отдолу да и проверя цветовете на кабелите .
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и
Жълт, червен, бял, черен - това е сонда за Сименс.
Предполага се че катализатор отдавна няма, пробвал ли си да изключиш сондата и да видиш как ще се държи двигателя ?
Предполага се че катализатор отдавна няма, пробвал ли си да изключиш сондата и да видиш как ще се държи двигателя ?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- supertoshe
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E32(730i) and E34(520i)
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Проверих ги колега, жълт, червен, черен и бял. Но не успях да намеря ключ за соленоида. Май трябва да е 31, защото 32 е леко хлабав и почва да го заобля. Следобед ще търся пак.
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
- supertoshe
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E32(730i) and E34(520i)
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Бях без телефона и сега прочетох, ще направя и тази проверка за сондата. Днес цял ден върви хубаво колата и не е правила проблем.
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и
Ако не го прави винаги, а когато си поиска без някаква последователност (обикновено на силно загрял мотор, след много каране), то колегата по-горе може да се окаже прав. Датчикът на коляновия вал може да прави такива мизерии доста дълго време преди да умре тотално.
След по-подробен преглед на таблиците с кодове за MS40 (но най-вече от разни форуми) , става ясно че точно 79 е за колянов вал, а 84 за разпределителен. Човек лесно може да се обърка заради описанието - и в двата случая става дума за "cam".
Остава въпроса дали код 79 е актуален, тъй като е записан само с Делфи-то и няма описание на грешката.
След по-подробен преглед на таблиците с кодове за MS40 (но най-вече от разни форуми) , става ясно че точно 79 е за колянов вал, а 84 за разпределителен. Човек лесно може да се обърка заради описанието - и в двата случая става дума за "cam".
Остава въпроса дали код 79 е актуален, тъй като е записан само с Делфи-то и няма описание на грешката.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- supertoshe
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E32(730i) and E34(520i)
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Значи все пак е по-добре при всички положения да потърся по-правилна диагностика(особено за тази грешка 79). Ще гледам да си отида в Сливен и там да потърся и да свърша това. Може би наистина, както казва колегата shlosera да е датчика на коляновия вал. Всъщност той остана несменен, стои си оригиналния откакто е излязла колата от завода. Ключ за проба на соленоида така и не намерих, няма и нов да си купя в двата магазина в града . Днес я разкарах доста колата и извън града. Върви си "няма грешка". Имам някакво впечатление, че го прави само когато е много горещо навън. Може би от това че е стар и високата температура и започва да не работи правилно датчика (хипотеза).
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и
Да, опитай с друга диагностика. Сега разцъках Делфи-то, няма да стане, в него са застъпени само мотрониците на Бош.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Соленоида на ваноса може и само да му откачиш буксата и ще видиш каква ще е видиш разликата като ваноса не работи, датчика силно ти препоръчвам да не му ръчкаш кабелите, на пътя или на място, на което не искаш да остане колата
Датчик разпределителен вал сменян ли е и оригинален ли сложи? И случайно да си сменял бензинова помпа?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Датчик разпределителен вал сменян ли е и оригинален ли сложи? И случайно да си сменял бензинова помпа?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- supertoshe
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E32(730i) and E34(520i)
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Имаш предвид да не ръчкам датчика на коляновия вал ли, на място на което не ми се нощува или важи и за двата със соленоида. Да, на разпределителния вал го смених в началото на 22-ра със оригинален Сименс, като преди това се бях помъчил няколко месеца с един Valeo. А бензиновата помпа е оригиналната също, но я проверяваха и отчетоха че дава силно налягане на горивото. Смених само горивния филтър.
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Кабелите на датчик колянов всл не ги ръчкай на място на което не искаш да нощува колата с буксата на соленоида не мисля че ще имаш проблеми.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- supertoshe
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E32(730i) and E34(520i)
Re: Въпрос за М50В20, губи мощност и "увяхва"!
Аха, мерси колега, ще го имам предвид.
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани