Къде е проблема-раздатка или диференциял???
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- gopeto_106
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.12.2022
- Пол: Мъж
Къде е проблема-раздатка или диференциял???
Здравейте колеги!!! Имам бмв х3 2.0 2005г. Преди време ми се появи едно прескачане ( претрисане на моменти) на задните колелета при ляв или десен завой. Казаха ми че може да е от карданите - рециклирах ги. Проблема малко намаля но остана. Казаха може да е раздатката. Изключих раздатката от буксата в багажника проблема изчезна. Като я включих проблема пак е на лице. И така решихме че е раздатката. Обаче наскоро говорих с един приятел който ми каза че няма да е раздатката а най-вероятно диференцияла. Той каза така - при изключена раздатка диференцияла се движи свободно и няма проблем но когато включиш раздатката тя го напъва и от там идва проблема. В допълнение ще кажа че като включа раздатката на по висока скорост от към багажника се чува шум като виене. Та въпроса ми е как мислите дали е от раздатката или е от диференцияла???
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Къде е проблема-раздатка или диференциял???
Верига на раздатката.
Раздатката включва и изключва предния мост. Задния мост е винаги зацепен. Логиката на твоя приятел може да е вярна, ако тия шумове идваха от предния мост.
Раздатката включва и изключва предния мост. Задния мост е винаги зацепен. Логиката на твоя приятел може да е вярна, ако тия шумове идваха от предния мост.
- gopeto_106
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.12.2022
- Пол: Мъж
Re: Къде е проблема-раздатка или диференциял???
А дали може да проблема да е в зъбното колело на актуатора. Някъде във форума четох че колега е имал сходен проблем - прескочил зъб на това колело и така се натоварвала цялата система и диференцияла бил като заварен. От там идвало това претрисане....
Re: Къде е проблема-раздатка или диференциял???
Здравейте! За да не пускам нова тема ще използвам тази на колегата, тъй като проблемът е подобен.
От 3 години съм собственик на е83 3.0, бензин 231 коня, ръчна скоростна кутия, колата е на 320к километра.Не съм имал някакви сериозни проблеми с колата, като са сменявани само консумативи и 2 пъти пластмасовото зъбно колело, което е на моторчето на раздатката.Преди няколко дни ми светнаха лампите на абс, ръчната, датчика за налягане в гумите и 4х4. Освен лампите колата се караше само по права линия и при най-малкия завой главно в лява посока и по-малко в дясна се усещаха силни удари в купето, като същите се усещат в задната дясна страна.Изключихме раздатката от буксата и колата се оправи и няма проблеми при завиване. Закачихме я на диагностика и показа датчик абс на задно дясно колело,като сменихме същия, но не се оправи, след което се смени и гривната на същото колело и всички грешки изчезнаха. След смяната проблемът с "ударите" при завой останаха, като същите не са толкова силни и ги прави при по остри завои, но все пак ги има и колата не е ок. След смяната на датчика и гривната на диагностика не показва никакви грешки.
Приемам всякакви съвети и силно се надявам да не е раздатка,но надеждата май е малка. Благодаря предварително на отговорилите и се надявам да има полза и за колегата.
От 3 години съм собственик на е83 3.0, бензин 231 коня, ръчна скоростна кутия, колата е на 320к километра.Не съм имал някакви сериозни проблеми с колата, като са сменявани само консумативи и 2 пъти пластмасовото зъбно колело, което е на моторчето на раздатката.Преди няколко дни ми светнаха лампите на абс, ръчната, датчика за налягане в гумите и 4х4. Освен лампите колата се караше само по права линия и при най-малкия завой главно в лява посока и по-малко в дясна се усещаха силни удари в купето, като същите се усещат в задната дясна страна.Изключихме раздатката от буксата и колата се оправи и няма проблеми при завиване. Закачихме я на диагностика и показа датчик абс на задно дясно колело,като сменихме същия, но не се оправи, след което се смени и гривната на същото колело и всички грешки изчезнаха. След смяната проблемът с "ударите" при завой останаха, като същите не са толкова силни и ги прави при по остри завои, но все пак ги има и колата не е ок. След смяната на датчика и гривната на диагностика не показва никакви грешки.
Приемам всякакви съвети и силно се надявам да не е раздатка,но надеждата май е малка. Благодаря предварително на отговорилите и се надявам да има полза и за колегата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани