E90 325xi N53B30A проблем с катализатора
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
E90 325xi N53B30A проблем с катализатора
Здравейте колеги,
Имам E90 325xi седан с N53 двигател на около 250к реални км. Получавам грешки за катализатора. Check Engine светва понякога и карам доста време преди да се появи пак. Разходът е бих казал приличен (средно 9.5/100).
Това, което ме притеснява е, че излиза доста пушек от ауспуха, когато спра на светофар или паркирам. Не изглежда като пара или горене на масло/антифриз.
Също така имам чувството, че губи мощност и не я усещам като 218 коня.
Сменил съм всички 6 инжектора, свещи, бубини, ванос соленоиди, Nox Sensor и O2 сензори с чисто нови, така че не би трябвало проблемът да идва от там.
Моля за съвет дали наистина имам проблем с катализатора и какви са ми опциите в този случей.
Имам E90 325xi седан с N53 двигател на около 250к реални км. Получавам грешки за катализатора. Check Engine светва понякога и карам доста време преди да се появи пак. Разходът е бих казал приличен (средно 9.5/100).
Това, което ме притеснява е, че излиза доста пушек от ауспуха, когато спра на светофар или паркирам. Не изглежда като пара или горене на масло/антифриз.
Също така имам чувството, че губи мощност и не я усещам като 218 коня.
Сменил съм всички 6 инжектора, свещи, бубини, ванос соленоиди, Nox Sensor и O2 сензори с чисто нови, така че не би трябвало проблемът да идва от там.
Моля за съвет дали наистина имам проблем с катализатора и какви са ми опциите в този случей.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: E90 325xi N53B30A проблем с катализатора
Tical написа:Здравейте колеги,
Имам E90 325xi седан с N53 двигател на около 250к реални км. Получавам грешки за катализатора. Check Engine светва понякога и карам доста време преди да се появи пак. Разходът е бих казал приличен (средно 9.5/100).
Това, което ме притеснява е, че излиза доста пушек от ауспуха, когато спра на светофар или паркирам. Не изглежда като пара или горене на масло/антифриз.
Също така имам чувството, че губи мощност и не я усещам като 218 коня.
Сменил съм всички 6 инжектора, свещи, бубини, ванос соленоиди, Nox Sensor и O2 сензори с чисто нови, така че не би трябвало проблемът да идва от там.
Моля за съвет дали наистина имам проблем с катализатора и какви са ми опциите в този случей.
По-вероятно е да са се опекли гумичките на стеблата на клапаните и да пускат масло в горивните камери и да гориш масло, ако си забелязвал загуба на масло и доливаш от време на време.
Тея мотори страдат от това, заради температури от по 100 и нагоре градуса.
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: E90 325xi N53B30A проблем с катализатора
Сменил си доста неща ,които вероятно са били работещи части .Обикновенно ако пуши на тихи обороти на място е от масло и колегата над мен правилно те е насочил към гумички на клапани .Какъв е цвета на дима ?Ако е от масло трябва леко да е синкав .
Re: E90 325xi N53B30A проблем с катализатора
Здравейте,
Не изглежда да е от масло. Долях само литър на 5-6к.
Цветът е по-скоро бял или сив, но не е синкав със сигурност. Частите ги смених заради други проблеми, които вече ги няма.
Благодаря за бързите отговори!
Поздрави!
Не изглежда да е от масло. Долях само литър на 5-6к.
Цветът е по-скоро бял или сив, но не е синкав със сигурност. Частите ги смених заради други проблеми, които вече ги няма.
Благодаря за бързите отговори!
Поздрави!
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: E90 325xi N53B30A проблем с катализатора
Tical написа:Здравейте,
Не изглежда да е от масло. Долях само литър на 5-6к.
Цветът е по-скоро бял или сив, но не е синкав със сигурност. Частите ги смених заради други проблеми, които вече ги няма.
Благодаря за бързите отговори!
Поздрави!
На работещ загрял мотор опитай да отвориш капачката на маслото. Забележи дали се отваря лесно, двигателят "хлъцва" а после продължава да работи както преди или едвам я отлепяш от силния вакуум.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: E90 325xi N53B30A проблем с катализатора
Tical написа:Здравейте,
Не изглежда да е от масло. Долях само литър на 5-6к.
Цветът е по-скоро бял или сив, но не е синкав със сигурност. Частите ги смених заради други проблеми, които вече ги няма.
Благодаря за бързите отговори!
Поздрави!
Провери си и клапана с тръбите на картерната вентилация , има вариант и от там даа ти пуши - не връща остатъчното масло обратно в картера и изгаря в цилиндрите.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани