Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
mario001 написа:Здравейте, един бърз въпрос
Като тръгва за работа при първото натискане на бутона колата включи всички лампи но не запали, пак го натиснах и запали..странно
След работа натискам и никой, чувам едно клик и толкос, пробвах няколко пъти...
Размърдах клемите, пак .нищо, пак ги размърдах и запали.
Прибрах се, изгасих - запалих, няколко пъти всичко беше ок.
Твърде вероятно, но не може да се твърди със сигурност. Иди някъде да ти го замерят с вилка, а и ти самия влез бързо в менюто следващия път като откаже и виж в този момент колко ти е напрежението.
На прибиране пуснах менюто за волтажа, на работен мотор 13.8 - 13.9 при скорост 80kh
След гасене 12.6 и започва да пада 12.3..
Това от акомулатора ли може да е?
E90 320D 163HP
Акумулатор: 95Ah 850A AGM second generation MIDAC.
Не знам на колко години е.
Почистих и затегнах всички клеми.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Нямам обяснение защо ми го няма писането, та ще пиша отново:
Твърде вероятно да ти прави номера батерията, но не е сигурно. Иди някъде да ти я замерят с вилка, а и ти самия влез в менюто следващия път и виж в този момент колко ти е напрежението. Най-вече в момента, в който “цъка”, а не върти.
Твърде вероятно да ти прави номера батерията, но не е сигурно. Иди някъде да ти я замерят с вилка, а и ти самия влез в менюто следващия път и виж в този момент колко ти е напрежението. Най-вече в момента, в който “цъка”, а не върти.
Последна промяна ivoaudi на 20 Юни 2022, 11:11, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:Нямам обяснение защо ми го няма писането, та ще пиша отново:
Твърде вероятно да ти прави номера батерията, но не е сигурно. Иди някъде да ти я замерят с вилка, а и ти самия влез в менюто следващия път и виж в този момент колко ти е напрежението. Най-сече в момента, в конто “цъка”.
Щото като си цитирал си писал в поста на колегата.
По темата твърде вероятно е проблема да е в синьото реле на ДДЕ.
Смени го с ново от БМВ послено беше около 30лв.
Показанията които си написал не са като за разреден акумулатор.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
sacrament написа:Здравейте, имам лек шум в лагера на компресора на климатика. Въпроса ми е, дали може да се свали и ремонтира на място, без нуждата да се източва фреона и тн. Също, някой да препоръчате за Пловдив и колко би излезнало ориентировъчно. Все още не е голям шума, но не ми се рискува.
Е колега няма как да свалиш компресора без да източиш фреона, още повече пък да му смениш лагера на място, просто абсурд...
Re: Бързи въпроси и отговори
Можеш ли да ми изпратиш номер на частта.vld написа:ivoaudi написа:Нямам обяснение защо ми го няма писането, та ще пиша отново:
Твърде вероятно да ти прави номера батерията, но не е сигурно. Иди някъде да ти я замерят с вилка, а и ти самия влез в менюто следващия път и виж в този момент колко ти е напрежението. Най-сече в момента, в конто “цъка”.
Щото като си цитирал си писал в поста на колегата.
По темата твърде вероятно е проблема да е в синьото реле на ДДЕ.
Смени го с ново от БМВ послено беше около 30лв.
Показанията които си написал не са като за разреден акумулатор.
Иначе да, ще отида да ми замерят акумулатора.
Относно това реле, ако е дефектилано на диагностика, ще го покаже ли?
Към момнта си пали, няма проблем.
А относно стойностите което са в скритото меню, те какво показват, не показват ли моментния волтаж на акумулатора ?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Извади си номера в риълоем.mario001 написа:Можеш ли да ми изпратиш номер на частта.vld написа:ivoaudi написа:Нямам обяснение защо ми го няма писането, та ще пиша отново:
Твърде вероятно да ти прави номера батерията, но не е сигурно. Иди някъде да ти я замерят с вилка, а и ти самия влез в менюто следващия път и виж в този момент колко ти е напрежението. Най-сече в момента, в конто “цъка”.
Щото като си цитирал си писал в поста на колегата.
По темата твърде вероятно е проблема да е в синьото реле на ДДЕ.
Смени го с ново от БМВ послено беше около 30лв.
Показанията които си написал не са като за разреден акумулатор.
Иначе да, ще отида да ми замерят акумулатора.
Относно това реле, ако е дефектилано на диагностика, ще го покаже ли?
Към момнта си пали, няма проблем.
А относно стойностите което са в скритото меню, те какво показват, не показват ли моментния волтаж на акумулатора ?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Иначе в скритото менювиждаш напрежението с което зарежда алтернатора, докато работи мотора, когато не работи мотора виждаш какво напрежение отдава батерията. Ако в момента на опит за палене пада много е показателно за състоянието на батерията.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги. Колата е Е93 2008г. Външните ейнджъли светят едва доловимо, само вечер на тъмно се забелязват и то пак трудно. Вътрешните светят добре. Сложих лед крушки и пак същото. Къде да търся проблема?
Re: Бързи въпроси и отговори
Така е при всички ни. Няма крушка за външните, а просто се отразява светлината от вътрешните.iwctd написа:Здравейте колеги. Колата е Е93 2008г. Външните ейнджъли светят едва доловимо, само вечер на тъмно се забелязват и то пак трудно. Вътрешните светят добре. Сложих лед крушки и пак същото. Къде да търся проблема?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
iwctd написа:Здравейте колеги. Колата е Е93 2008г. Външните ейнджъли светят едва доловимо, само вечер на тъмно се забелязват и то пак трудно. Вътрешните светят добре. Сложих лед крушки и пак същото. Къде да търся проблема?
Няма проблем така са си и не само на този модел
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Искам съвет относно лед дневни.
С рефлекторни фарове съм и бих искал да сложа лед, от G22 на фарофе лайф.
Самия фар е безупречен-като нов.
За да не си "отидат" преждевременно лед крушките на късите, бих искал да сложа също лед крушка на габарита, достатъчно силна, за да служи за дневни.
Бихте ли ми пропъръчали крушки, които са подходящи и изобщо гореспоменатия вариант адекватен ли е ?
Наскоро ги смених със стандартните w5w, които са с стъклен цокъл.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Искам съвет относно лед дневни.
С рефлекторни фарове съм и бих искал да сложа лед, от G22 на фарофе лайф.
Самия фар е безупречен-като нов.
За да не си "отидат" преждевременно лед крушките на късите, бих искал да сложа също лед крушка на габарита, достатъчно силна, за да служи за дневни.
Бихте ли ми пропъръчали крушки, които са подходящи и изобщо гореспоменатия вариант адекватен ли е ?
Наскоро ги смених със стандартните w5w, които са с стъклен цокъл.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Бързи въпроси и отговори
Добър ден, попаднах на около 300 страници назад в темата на една дискусия за автоматичните скорости при колите ни. Така и обаче не се е стигнало до консенсус какво се слага в 325д преди фейса - 6хп19 или 6хп21?
Моята кола е 325д 2007ма година април. По вин в реалоем излиза GA6hp19Z. От известно време имам спорадични проблем с включването на задна. През 2-3 седмици може да се случи да сложа лоста на задна и я тръгне, я не тръгне, я тръгне пък все едно изтърве и застава на неутрална. Обслужил съм кутията когато взех колата преди 4 години и грубо 60 000км. Видими течове на масло от кутията няма, охладителя не е мръсен, не ми звучи като проблема да бъде решим със смяна на масло.
Според мен е тръгнала да предава Богу дух, но дайте съвет и вие. На диагностика я закачаха, беше записала еднократно грешка при включване на от N към R, някакви други показатели, които може да се видят били в норма като за кола на 300 000км.
Сега чуденката ми е същата 6хп19 ли да търся или е възможно да сложа малко по-силна кутия - 6хп28 примерно.
Моята кола е 325д 2007ма година април. По вин в реалоем излиза GA6hp19Z. От известно време имам спорадични проблем с включването на задна. През 2-3 седмици може да се случи да сложа лоста на задна и я тръгне, я не тръгне, я тръгне пък все едно изтърве и застава на неутрална. Обслужил съм кутията когато взех колата преди 4 години и грубо 60 000км. Видими течове на масло от кутията няма, охладителя не е мръсен, не ми звучи като проблема да бъде решим със смяна на масло.
Според мен е тръгнала да предава Богу дух, но дайте съвет и вие. На диагностика я закачаха, беше записала еднократно грешка при включване на от N към R, някакви други показатели, които може да се видят били в норма като за кола на 300 000км.
Сега чуденката ми е същата 6хп19 ли да търся или е възможно да сложа малко по-силна кутия - 6хп28 примерно.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Тази сутрин сред като запалих, чух отчетлив почукваш шум от двигателя.
Свалих кори, всичко, запалих и като чели, се чуваше от горната част на двигателя. Не беше в такт с двигателя а ту се появи ту изчезне.
След 2-3 мин работа шума изчезна и не се появи.
Докато го имаше при подаване на газ, не се увеличавяше, напротив не се чуваше, само на на неутрална.
Каква може да е причината, вирега, повдигачи, дюза, демпферна шайба ... ддз.
Ако отново го чуя утре сутрин, ще отида до сервиза, но каква може да е причината.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Тази сутрин сред като запалих, чух отчетлив почукваш шум от двигателя.
Свалих кори, всичко, запалих и като чели, се чуваше от горната част на двигателя. Не беше в такт с двигателя а ту се появи ту изчезне.
След 2-3 мин работа шума изчезна и не се появи.
Докато го имаше при подаване на газ, не се увеличавяше, напротив не се чуваше, само на на неутрална.
Каква може да е причината, вирега, повдигачи, дюза, демпферна шайба ... ддз.
Ако отново го чуя утре сутрин, ще отида до сервиза, но каква може да е причината.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- hotride
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Решил съм да си купя е90, 320d, комби. Не успях да намеря точна информация в нета затова пиша тук. Карам е46 320d седан вече 8ма година и винаги колата ми се е струвала леко ниска - примерно с 4 човека и багаж все някъде съм закачал. Има ли някъде точни данни относно пътния просвет на е90, 320d, комби, 320xd-то по-високо ли е и намират ли се 320d с окачване като на xd? Благодаря предварително!
Решил съм да си купя е90, 320d, комби. Не успях да намеря точна информация в нета затова пиша тук. Карам е46 320d седан вече 8ма година и винаги колата ми се е струвала леко ниска - примерно с 4 човека и багаж все някъде съм закачал. Има ли някъде точни данни относно пътния просвет на е90, 320d, комби, 320xd-то по-високо ли е и намират ли се 320d с окачване като на xd? Благодаря предварително!
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Височината зависи с какво окачване е поръчана колата. Х-драйв е 17мм над стандартното, М-тех е 17мм под него.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани