Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Няма категоричен отговор на този въпрос. Освен това, дори да тръгнат, окисленията трябва да се третират, почистят, да се презапои каквото е нужно..
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Вчера пробвах с друг модул за движението на фаровете, за който не лк дадоха гаранция, че е работещ и при първоначалното преместване фаровете се движеха, но при намирането на нормалните стойности забиваха и десния остава на крайно ляво положение. В момента съ в търсене на друг модул. Ако някой има нека предложи тук или на лично. Качвам снимка с номера на моя модул
Изпратено от моят JAD-LX9 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят JAD-LX9 с помощта на Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги някой монтирал ли е комплекта на DAYKO за вериги при N47 да каже мнение
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,насочил съм се към Е9x . Гледах едно 325i и търговеца каза, че го е взел с проблемни бобини и свещи.Много ще съм благодарен ако изкажете мнение и дали някой колега знае нещо за тази кола.Благодаря предварително.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5837525000
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5837525000
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
jeki_tdi написа:Колеги някой монтирал ли е комплекта на DAYKO за вериги при N47 да каже мнение
Влагай оригинални за такива важни елементи в мотора.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте някой може ли да ми каже как се закрепят радиаторите към предния панел на BMW E90 318d 143 cv 2010 г , колата е купих разглобена и не знам как се захващат отпред . Благодаря предварително л
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: Бързи въпроси и отговори
>> soft-close механизъм на пепелника
здраейте,
изпадна ми зъбното колелце, което се грижи капака да се затваря бавно и не знам как да го сложа правилно. Някой има ли идея как става? Прикачам снимка и видео.
https://photos.app.goo.gl/HZkTN2wPrLkX9xFT6
здраейте,
изпадна ми зъбното колелце, което се грижи капака да се затваря бавно и не знам как да го сложа правилно. Някой има ли идея как става? Прикачам снимка и видео.
https://photos.app.goo.gl/HZkTN2wPrLkX9xFT6
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет. за БМВ Е90 Фейслифт двигател 1,8 дизел имам въпрос. Няколко пъти в рамките на няколко месеца, колата просто не иска да запали, можеш да включиш на контакт, но не и да запали. На таблото се появява една удивителна и нищо повече, като диагностиката не хваща този проблем. Проблемът се разрешава, когато се махне клемата на акумулатора за един 15 или 20 минути. Някакви идеи за естеството на проблема?
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Stolz написа:Привет. за БМВ Е90 Фейслифт двигател 1,8 дизел имам въпрос. Няколко пъти в рамките на няколко месеца, колата просто не иска да запали, можеш да включиш на контакт, но не и да запали. На таблото се появява една удивителна и нищо повече, като диагностиката не хваща този проблем. Проблемът се разрешава, когато се махне клемата на акумулатора за един 15 или 20 минути. Някакви идеи за естеството на проблема?
Проверете датчик колянов вал. При един приятел с 2ка дизел и същите симптоми се оказа тоя датчик.
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, закупих наскоро E90 330xd, като имаше лек проблем с теч на масло от вихрови клапи. Прочетох малко в интернет и разбрах, че на доста места ги махат, тъй като има шанс да се счупят и да направят бела. Нямах шанс да я карам много преди да ги махна, защото исках да се отърва от този проблем възможно по-скоро, но сега ми се струва, че за кола 231 к.с. е леко тромава в ниските обороти (1,000 - 1,800 rmp) и ниските предавки (1,2). Нормално ли е това поведение? Обмислям вариянт за ремап.
Re: Бързи въпроси и отговори
deucyy написа:Здравейте, закупих наскоро E90 330xd, като имаше лек проблем с теч на масло от вихрови клапи. Прочетох малко в интернет и разбрах, че на доста места ги махат, тъй като има шанс да се счупят и да направят бела. Нямах шанс да я карам много преди да ги махна, защото исках да се отърва от този проблем възможно по-скоро, но сега ми се струва, че за кола 231 к.с. е леко тромава в ниските обороти (1,000 - 1,800 rmp) и ниските предавки (1,2). Нормално ли е това поведение? Обмислям вариянт за ремап.
Здравей, аз също съм премахнал вихровите клапи и е нормално да е малко по-мудна.
- silvio
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: SOFIQ
- Пол: Мъж
- Кара: E46 CUPE.
- Мечтае да кара: E92M3.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравеите колеги да попитам джанти от М2 8.5J предни ЕТ27 И задни 9JET 29.Ще седят ли добре на БМВ Е92.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, един бърз въпрос
Като тръгва за работа при първото натискане на бутона колата включи всички лампи но не запали, пак го натиснах и запали..странно
След работа натискам и никой, чувам едно клик и толкос, пробвах няколко пъти...
Размърдах клемите, пак .нищо, пак ги размърдах и запали.
Прибрах се, изгасих - запалих, няколко пъти всичко беше ок.
На прибиране пуснах менюто за волтажа, на работен мотор 13.8 - 13.9 при скорост 80kh
След гасене 12.6 и започва да пада 12.3..
Това от акомулатора ли може да е?
E90 320D 163HP
Акумулатор: 95Ah 850A AGM second generation MIDAC.
Не знам на колко години е.
Почистих и затегнах всички клеми.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Като тръгва за работа при първото натискане на бутона колата включи всички лампи но не запали, пак го натиснах и запали..странно
След работа натискам и никой, чувам едно клик и толкос, пробвах няколко пъти...
Размърдах клемите, пак .нищо, пак ги размърдах и запали.
Прибрах се, изгасих - запалих, няколко пъти всичко беше ок.
На прибиране пуснах менюто за волтажа, на работен мотор 13.8 - 13.9 при скорост 80kh
След гасене 12.6 и започва да пада 12.3..
Това от акомулатора ли може да е?
E90 320D 163HP
Акумулатор: 95Ah 850A AGM second generation MIDAC.
Не знам на колко години е.
Почистих и затегнах всички клеми.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги от скоро имам проблем. Ключа ми отключва чак след 5/6тия път и то трябва да съм бая близо. Когато колата не е карана дълго и е студена нямам проблем с тока, но като се прибирам след около час каране и е загрята яко, ейнджълите започват да ми присвяткват, една от лампите на интериора също. Ейнджълите и интериорните сяетлини са ми нови и са лед.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- sacrament
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам лек шум в лагера на компресора на климатика. Въпроса ми е, дали може да се свали и ремонтира на място, без нуждата да се източва фреона и тн. Също, някой да препоръчате за Пловдив и колко би излезнало ориентировъчно. Все още не е голям шума, но не ми се рискува.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани