Смяна разпръсквач на дюза Бош Е90!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Смяна разпръсквач на дюза Бош Е90!
Аз ги стягам на 70 нютона, няма много информация в нета по този въпрос просто в едно клипче в тубата споменаха 70 нютона. И все пак като знам, че я развих с голямата тръба доста са стегнати.
Re: Смяна разпръсквач на дюза Бош Е90!
Dilyan1 написа:Колега с колко нютонметра се стяга гайката на дюзата, след като смениш разпръсквача или предварително бележиш до къде е била стегната? Иначе много хубава тема, гледал съм клипче в тубата един как ги сменя разпръсквачите по този начин, но бях малко скептичен защото след това не ги монтира на колата, каза че нямало да има проблем иначе с корекциите и нямало нужда от нов код защото не сменял ел. клапана или нещо от сорта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами колега, не съм използвал динамометричен ключ, аз си белязах предварително до къде е стегната и с най-обикновен гаечен ключ 15 си я развих на менгеме и след това със същия ключ си я стегнах до белязката. Не съм използвал тръби, според мен не е необходимо чак такова натягане, а и тя стига да едно положение и повече не може да се затегне.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Смяна разпръсквач на дюза Бош Е90!
Здравей колега малко страничен въпрос относно разпръсквача. Как го установихте, че е за смяна ,имаше ли промяна в поведението на колата,примерно пушеци,тресения,загуба на мощност и тн. И има ли опасност от повреден разпръсквач да пробия бутало ? Че се появиха едни подозрителни пушеци при мен - може и от друго да е ,но да питам.
///M power
Re: Смяна разпръсквач на дюза Бош Е90!
Moni_BMW написа:Здравей колега малко страничен въпрос относно разпръсквача. Как го установихте, че е за смяна ,имаше ли промяна в поведението на колата,примерно пушеци,тресения,загуба на мощност и тн. И има ли опасност от повреден разпръсквач да пробия бутало ? Че се появиха едни подозрителни пушеци при мен - може и от друго да е ,но да питам.
Здравей колега, ами при мен зимно време сутрин при първо палене имаше едно претрисане за секунди и след това се оправяше, имитиращо изгорели подгревни свещи, проблема се оказа в разпръсквача на дюзата на първи цилиндър която беше с +2 корекция в този момент.
Другите дюзи имаха стойности около 0.3. Никакви други симптоми не съм имал, не съм имал и пушеци сутрин при първо палене!
По-принцип когато дюзата е в голяма корекция в +, измерена е компресията и всичко е наред, тогава най-често проблема е в запушване (износване) на самият разпръсквач.
Мисля че, проблемните за буталата са дюзите чийто корекции са големи в - , т.е пикаещи дюзи.
От както си смених сам разпръсквача, вече почти месец и половина карам колата и всичко е отлично, нямам никакви от споменатите проблеми. Корекцията на дюзата си е отново в диапазона на 0,08, даже като загрее колата и пад и до 0 корекцията, разхода ми намаля, дпф-а започна да регенерира на по-големи интервали, преди на 150-200км регенерираше, а сега на 500-600км.
Доволен съм и за в бъдеще ако имам проблем с друга дюза смятам отново сам да си я ремонтирам.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Смяна разпръсквач на дюза Бош Е90!
Fulgrum написа:Moni_BMW написа:Здравей колега малко страничен въпрос относно разпръсквача. Как го установихте, че е за смяна ,имаше ли промяна в поведението на колата,примерно пушеци,тресения,загуба на мощност и тн. И има ли опасност от повреден разпръсквач да пробия бутало ? Че се появиха едни подозрителни пушеци при мен - може и от друго да е ,но да питам.
Здравей колега, ами при мен зимно време сутрин при първо палене имаше едно претрисане за секунди и след това се оправяше, имитиращо изгорели подгревни свещи, проблема се оказа в разпръсквача на дюзата на първи цилиндър която беше с +2 корекция в този момент.
Другите дюзи имаха стойности около 0.3. Никакви други симптоми не съм имал, не съм имал и пушеци сутрин при първо палене!
По-принцип когато дюзата е в голяма корекция в +, измерена е компресията и всичко е наред, тогава най-често проблема е в запушване (износване) на самият разпръсквач.
Мисля че, проблемните за буталата са дюзите чийто корекции са големи в - , т.е пикаещи дюзи.
От както си смених сам разпръсквача, вече почти месец и половина карам колата и всичко е отлично, нямам никакви от споменатите проблеми. Корекцията на дюзата си е отново в диапазона на 0,08, даже като загрее колата и пад и до 0 корекцията, разхода ми намаля, дпф-а започна да регенерира на по-големи интервали, преди на 150-200км регенерираше, а сега на 500-600км.
Доволен съм и за в бъдеще ако имам проблем с друга дюза смятам отново сам да си я ремонтирам.
Благодаря колега за мнението.
///M power
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Смяна разпръсквач на дюза Бош Е90!
Корекцията на дюзата не е задължително да отразява състоянието на дюзата. Корециите показват общото състояние на сместа в цилиндъра и състоянието на 2ката цилиндри които се движат в синхрон. А сместа зависи и от компресията.
Колата ми изгуби цилиндър и на диагностиката 2ри цилиндър беше с +5.25 корекция а 4ти със 0.56 корекция най ниското ниво от всички цилиндри а останалите цилиндри варираха корекциите по 2.3 2.5 1.3 1.6. Изредиха се едно чудо специалисти да ми обясняват че дюзите ми са за боклука и да ги сменям или рециклирам всичките. Качих ги на стенд и се оказа че и 6те дюзи са ПЕРФЕКТНИ !!!
Замерихме компресията и беше ниска на 2ри и 4ти цилиндър. Проблема се оказа в клапаните... не в дюзите! Така че това с корекциите е ташак работа и не е мерило за абсолютно нищо. Или стенд или колби за обратната нафта трябва
Колата ми изгуби цилиндър и на диагностиката 2ри цилиндър беше с +5.25 корекция а 4ти със 0.56 корекция най ниското ниво от всички цилиндри а останалите цилиндри варираха корекциите по 2.3 2.5 1.3 1.6. Изредиха се едно чудо специалисти да ми обясняват че дюзите ми са за боклука и да ги сменям или рециклирам всичките. Качих ги на стенд и се оказа че и 6те дюзи са ПЕРФЕКТНИ !!!
Замерихме компресията и беше ниска на 2ри и 4ти цилиндър. Проблема се оказа в клапаните... не в дюзите! Така че това с корекциите е ташак работа и не е мерило за абсолютно нищо. Или стенд или колби за обратната нафта трябва
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани