Пали трудно, няма загуба на мощност...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Пали трудно, няма загуба на мощност...
Здравейте, колата е 528 TU мотора, пали след 4-5 секундно въртене на стартера. След като двг. запали, работи нормално- без да прекъсва, няма загуба на мощност. Проблемът се състой изцяло в паленето на колата. На топъл двг. пали по-лесно. Някакви идеи откъде би могъл да идва проблемът?
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Може би датчици разпределителни и колянов вал.
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Случвало ми се е когато горивната помпа достига " пенсионна възраст " независимо от реалните и прослужени години . И най-вече и при малко гориво в резервоара .
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
На рейката за инжекторите имаш винтил с автомобилна капачка, преди да запалиш натисни игличката и виж дали има налягане на бензина.
На не ТУ се маха само предния болт на декоративния капак, при теб май трябва да се свали целия.
На не ТУ се маха само предния болт на декоративния капак, при теб май трябва да се свали целия.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Пусни си от скритото меню да гледаш волтажа какъв е, докато палиш.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Датчик колянов вал също ме посъветваха от друго място, видях, че има датчици по 30 и по 200лв, предполагам да не си мисля за по-евтините, но мога ли по някакъв начин да се убедя, че е от него?
Ще проверя дали има налягане в рейката, но съм почти сигурен, че има... помпата я изкарах, за да проверя за скъсан маркуч или нещо, но работи. Ще отида да и направят една диагностика, като остане време. Скритото меню незнам как се пуска, но не е волтажа(стартера върти). Благодаря Ви, ще я правя като имам време.
Ще проверя дали има налягане в рейката, но съм почти сигурен, че има... помпата я изкарах, за да проверя за скъсан маркуч или нещо, но работи. Ще отида да и направят една диагностика, като остане време. Скритото меню незнам как се пуска, но не е волтажа(стартера върти). Благодаря Ви, ще я правя като имам време.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Бих написал като най-вероятно за мен като причина това, което са писали Владо и Ленко. Бих замерил налягането (сутрин при първо палене и ако не, спада ли след гасене ) и бих проверил свещи и реле. Датчиците поне аз на този етап не бих обвинявал.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
ivoaudi написа:Бих написал като най-вероятно за мен като причина това, което са писали Владо и Ленко. Бих замерил налягането (сутрин при първо палене и ако не, спада ли след гасене ) и бих проверил свещи и реле. Датчиците поне аз на този етап не бих обвинявал.
Свещите са на 20000км, NGK по спецификация, ще ги проверя и тях, ще отвия този кран на рейката, за да видя има ли налягане на горивото. Помпата уж си работи, но може пък и да не успява да направи нужното налягане...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Думата реле в мнението ми горе да не се прочита, извинявам се. Нещо съм блял, а и за свещи, имах предвид подгряващи
То си пише 528 ТУ, ма кой да чете Колата нали няма газ?
То си пише 528 ТУ, ма кой да чете Колата нали няма газ?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
ivoaudi написа:Думата реле в мнението ми горе да не се прочита, извинявам се. Нещо съм блял, а и за свещи, имах предвид подгряващи
То си пише 528 ТУ, ма кой да чете Колата нали няма газ?
Има газ, но тя винаги си пали на бензин... проблема си е в самото палене, иначе върви колата, без загуба на мощност. Петък ще направя теста дали има налягане на горивото, както ме посъветвахте, дотогава ще потормозя стартера още 2 дни.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Коланга, това става често от стар бензин. Ако не намериш друга причина за това трудно палене, то изразходвай целия бензин до край и сложи след това за 30лв. При мен този проблем винаги така се оправя.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Може да ти е много богата сместа на газ и да ти съкращава тримовете в резултат. Гори ли ти странно много на газ? Покарай ако искаш 2-3 дни само на бензин, ако се оправи, знаеш къде да търсиш. Също така може да не държи клапана на изпарителя и сутрин да имаш смесено гориво.
Врътни направо кранчето в бутилката и карай така 2-3 дни.
Врътни направо кранчето в бутилката и карай така 2-3 дни.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
Иво, няма да е от газово, защото преди два дни си напълних бутилката с газ и си беше изгорила точно колкото си харчи попринцип. Ще ви послушам, ще я покарам на бензин до петък(15л имам в резервоара, тъкмо ще свършат и ще заредя), после ще проверя дали има налягане в рейката, и ще Ви пиша да кажа какво е станало. Възможно е Владо да е прав, защото сега сещам че на старото Е34 520, преди помпата тотално да сдаде багажа, колата беше започнала да пали трудно... Ще видим, ще Ви пиша като разбера какво се е случило.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...
И друго ми се е случвало. Пробита мембрана на изпарителя към вакума. Пълни колектора с остатъчна газ и сутрин дави, пали малко по-трудно.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани