Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Аз не смятам, че 600 е подходящ за първи мотор, ако никога преди това не си карал мотор. Освен ако не е някой крузър, дето е 50тина коня, макар и това да ми се струва доста за първи мотор.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:Аз не смятам, че 600 е подходящ за първи мотор, ако никога преди това не си карал мотор. Освен ако не е някой крузър, дето е 50тина коня, макар и това да ми се струва доста за първи мотор.
Според мен всичко е в главата.
Ако бях на 21 .... да,вероятно изобщо идеята за мотор нямаше да е добра. Тогава идеята за суап на 2.8 почти не беше добра, но поуките са взети.
Сега съм на 32 ... виждам се как карам. За това се и навих.
Почти сигурен съм, че каквото и да ми се случи/не ми се случи ще е 90% резултат от моите действия/бездействия. Останалите 10% са случайност/съдба.
Изобщо не можеш да разчиташ на другите и да ги виниш, при положение, че си почти невидим на пътя.
Това заключение според мен важи както за 50cc така и за 1000cc
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
В главата е това, че на дърти години е по-малко вероятно да караш с 200 из града. Но 600 кубиковия е по-рязък, по-мощен, по-тежък, по-непрощаващ някои дребни грешки.
А вземе ли ти страха никога няма да си напълно свободен да караш както би могъл. И тук не става въпрос да изцедиш колкото може повече от мотора, а да си караш с кеф по завоите без да ти е сърцето в петите и да те изпреварват колелетата, че и такива случаи има.
А вземе ли ти страха никога няма да си напълно свободен да караш както би могъл. И тук не става въпрос да изцедиш колкото може повече от мотора, а да си караш с кеф по завоите без да ти е сърцето в петите и да те изпреварват колелетата, че и такива случаи има.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:В главата е това, че на дърти години е по-малко вероятно да караш с 200 из града. Но 600 кубиковия е по-рязък, по-мощен, по-тежък, по-непрощаващ някои дребни грешки.
А вземе ли ти страха никога няма да си напълно свободен да караш както би могъл. И тук не става въпрос да изцедиш колкото може повече от мотора, а да си караш с кеф по завоите без да ти е сърцето в петите и да те изпреварват колелетата, че и такива случаи има.
Зависи ...
600 кубиковият турист прощава грешки.
600 кубиковият спортен турист също прощава грешки, само дето те боли гърба.
600 кубиковият пистак, който е с 30-50% повече коне въпреки идентичната кубатура не обича да прощава на начинаещи
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Аз си взех 800 за първи дефорсе(80 коня) .
НЕ съм бил по-щастлив. Дори не се качих на мотора преди това. Директно го платих, сложих екипировката и се прибрах към нас. Застана ми като, все едно съм се родил с него.
Сега като се замисля, не съм бил прав... но понякога късмета си играе ролята. Успешен сезон на всички тука. Аз вече имам 700км градско
НЕ съм бил по-щастлив. Дори не се качих на мотора преди това. Директно го платих, сложих екипировката и се прибрах към нас. Застана ми като, все едно съм се родил с него.
Сега като се замисля, не съм бил прав... но понякога късмета си играе ролята. Успешен сезон на всички тука. Аз вече имам 700км градско
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Това с процентите не е съвсем така! По-голямата част от тях е 'в съдбата'! Колкото и да 'внимаваш и да си примерен' все има някой, който няма да те види или не знае какво прави на пътя! Аз затова не карам в града, макар голямата ми катастрофа да беше извънградско...
Мнението ми за 600-ките също е малко по-различно... След като понатрупаш достатъчно стаж на две колела, те трудно ще те изненадат! Имат сила, но я няма онази брутална тяга и необуздана мощ навсякъде из оборотите на 1000-ките. Говоря за спортни мотори, разбира се.. 600-ката, за да я накараш да 'върви' истински, трябва да 'правиш' доста целенасочени неща и въртящия и момент пак си е малък за изненадващи 'ситуации'. За някой новобранец или с малък стаж си е опасна и тя, разбира се!
Мнението ми за 600-ките също е малко по-различно... След като понатрупаш достатъчно стаж на две колела, те трудно ще те изненадат! Имат сила, но я няма онази брутална тяга и необуздана мощ навсякъде из оборотите на 1000-ките. Говоря за спортни мотори, разбира се.. 600-ката, за да я накараш да 'върви' истински, трябва да 'правиш' доста целенасочени неща и въртящия и момент пак си е малък за изненадващи 'ситуации'. За някой новобранец или с малък стаж си е опасна и тя, разбира се!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
На мен ми се струва, че една голяма част от проблемите идват по-скоро от теглото на мотора, а не от мощността.
Въпреки, че ако карах по-рязък мотор още в самото начало на първо четене се сещам за поне 2 случки в които щях да се отъркалям. Като първата щеше да е да се кача на задна гума върху едно Порше
Въпреки, че ако карах по-рязък мотор още в самото начало на първо четене се сещам за поне 2 случки в които щях да се отъркалям. Като първата щеше да е да се кача на задна гума върху едно Порше
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
ogata написа:Зависи ...
600 кубиковият турист прощава грешки.
600 кубиковият спортен турист също прощава грешки, само дето те боли гърба.
600 кубиковият пистак, който е с 30-50% повече коне въпреки идентичната кубатура не обича да прощава на начинаещи
На мен 500 кубиковото Сузуки ГС не ми прости едно лошо потегляне и в комбинация с кофти наклон на участъка моторът се озова на земята. Ако беше някоя 125-чка, едва ли щях да имам проблеми в конкретната ситуация, най-вече поради теглото на мотора. И не съм му обърнал кантара, просто потеглих лошо.
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Мотористите във форума!
Кубиците не са чак такъв фактор. Първият ми мотор беше Yamaha R6. Естествено го избрах по външен вид Оказа се доста тегав мотор за каране, особено за човек 187см. С него паднах на един светофар още на първият месец. След това пробва да ме очисти на няколко пъти, за щастие неуспешно След време си взех 400 кубиково Сузуки и с него се убих да падам, поне в началото. То не беше летене през кормилото, търкаляне...В един момент разкарах Ямахата и взех 1000 БМВ...Кара се като колело на фона на Ямахата...та, кубиците не са всичко.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Мотористите във форума!
От онзи ден пазарувам екипировка и тази вечер приключих...
Спрях се на :
Shark Skwal 2 draghal
Alpinestars Andes Drystar ( тва дето е с най-много флуоресцентно жълто )
Alpinestars copper out v2
Alpinestars SMX-1 air v2
Akito Citizen
Спрях се на :
Shark Skwal 2 draghal
Alpinestars Andes Drystar ( тва дето е с най-много флуоресцентно жълто )
Alpinestars copper out v2
Alpinestars SMX-1 air v2
Akito Citizen
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
И аз съм мераклия на R6.Phil написа:Кубиците не са чак такъв фактор. Първият ми мотор беше Yamaha R6. Естествено го избрах по външен вид Оказа се доста тегав мотор за каране, особено за човек 187см. С него паднах на един светофар още на първият месец. След това пробва да ме очисти на няколко пъти, за щастие неуспешно След време си взех 400 кубиково Сузуки и с него се убих да падам, поне в началото. То не беше летене през кормилото, търкаляне...В един момент разкарах Ямахата и взех 1000 БМВ...Кара се като колело на фона на Ямахата...та, кубиците не са всичко.
Много е красива.
Става ли за преходи 200-300 км?
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:И аз съм мераклия на R6.
Много е красива.
Става ли за преходи 200-300 км?
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Ами аз имах първата R6-ца и 200-250км ми бяха макса на мен. Като последните километри ми бяха голяма мъка. Гърбът започваше да ме боли зверски. Вероятно заради ръста и позицията на тялото.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Всички мотори стават за почти всичко! Тези километри не са нещо особено... Миналата година направих 4-дневен трип в Румъния с CBR F4i Sport. Проблема при колегата е бил основно в ръста му , но има и още нещо. Ако искаш да се чувстваш на място и удобно, както и да управляваш активно този тип мотори, се иска да си в добра физическа форма! Шкембелиите например, просто се мъчат отгоре им... Нищо, че си мислят, че изглеждат добре Килограмите на машината, както и разположението им в конструкцията са важни също. Сегашната ми Мултистрада е около 20кг по-тежка от ЦБР, но усещането за тежестта е почти еднакво. Много спортни 1000-ки са по-леки от 600-ките, т.е. това не е задължително правило.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Мотористите във форума!
Незнам колегата за кое R6 пита, но това е най-неудобния мотор на който аз лично съм се качвал. Говоря за този който е 2008 някъде. Просто ми е малък, a съм 1,84 88кг не съм някоя върлина. Обаче е невероятно красив и не само факт А F4-ката от друга страна си е доста удобен за пистарка.
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Мотористите във форума!
ogata написа:От онзи ден пазарувам екипировка и тази вечер приключих...
Спрях се на :
Alpinestars Andes Drystar ( тва дето е с най-много флуоресцентно жълто )
С това няма значение дали вали или не. Ще си сух винаги. Рекорда ми е 6 (шест) часа дъжд и всичко под него е сухо. Ще останеш доволен.
Но пък и го пазя, за дъждовни дни. За останалото време ползвам други.
За най-големите жеги ти препоръчвам мрежесто яке. Марката няма толкова значение, стига да не е най-евтиното на пазара.
Успех!
Ultimate Riding Machine
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани