BMW 2.0 d 163 менения и критики
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 2.0 d 163 менения и критики
Здравейте, от скоро време насам съм се насочил към 2.0 d E90 163 кс. Казаха ми да търся фейслифт 177 кс, защото дюзите на преди фейса не могли да се рециклират. Искам мнение за двата мотора и какво да гледам при евентуална покупка и какви са им слабите места. Благодаря предварително
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики
Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили...
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили...
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики
vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили...
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики
Той стария и той вече ще е за вериги, защото ще е на два пъти повече километри. Н47 не е никак лош мотор по динамичен и по икономичен е. Но си иска обслужване като се купи кола на 200+ к км.silverstone написа:vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили...
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики
vld написа:Той стария и той вече ще е за вериги, защото ще е на два пъти повече километри. Н47 не е никак лош мотор по динамичен и по икономичен е. Но си иска обслужване като се купи кола на 200+ к км.silverstone написа:vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили...
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
А горе- долу колко струва обслужването на 177 ? За един приятел питам.
Че така написано изглежда като сваляне на зъбен камък , а имам наблюдения че е като слагане на фасетки
Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики
kikoberk написа:Здравейте, от скоро време насам съм се насочил към 2.0 d E90 163 кс. Казаха ми да търся фейслифт 177 кс, защото дюзите на преди фейса не могли да се рециклират. Искам мнение за двата мотора и какво да гледам при евентуална покупка и какви са им слабите места. Благодаря предварително
Точно пък преди фейса се рециклират.Имам 320 D 2005 - 163 кс - 1000 лв пълно рециклиране на 4 дюзи.
1.Мотор - здрав и икономичен.
2.Окачване - здраво
3.Дюзи - проблеми от некачествено гориво.Рециклиране 1000 лв.
4.Често проблем с маховика : 1200 - 1300 лв комплект със съединителя .
5.Подревни свещи - честа смяна , но пък евтина.
6.при покупка винаги прави дианостика по възможност със оригинален софтуер защото в сервизите обикновено проверяват обичайните заподозрени и не излизат проблеми с който после идват главоболия.
7.Турбина - рециклирането не е болка за умиране.
8.Смяна на масло наа двигателя - 10 000 км .Ама никакви такива на 20 - 25 000 щото маслото било Long Life .
9.Промяна към фейс - Лично на мен ми излезе : Преден капак 150 лв , заден със стоповете - 250 лв.Броня М3 нова - 500 лв.
10.Парктроника - безпроблемен.Ако искаш и преден ,излиза точно 250 лв оригинален / мудул с 3 букси ,сензори ,копче на панела PDC / Свързване и кодиране безплатно от мен.
11.Верига - Много здрава
Ето я и моята
Последна промяна indocile на 18 Апр 2022, 22:03, променена общо 5 пъти
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики
1500лв. Горе долу.silverstone написа:vld написа:Той стария и той вече ще е за вериги, защото ще е на два пъти повече километри. Н47 не е никак лош мотор по динамичен и по икономичен е. Но си иска обслужване като се купи кола на 200+ к км.silverstone написа:vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили...
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
А горе- долу колко струва обслужването на 177 ? За един приятел питам.
Че така написано изглежда като сваляне на зъбен камък , а имам наблюдения че е като слагане на фасетки
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани