Проблем с дневни светлини.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Проблем с дневни светлини.
Привет колеги!
Колата е 523 97г. и оригинално беше със LCMII, който почина и го смених LCMIII. Съответно го кодирах към колата с ДИС и му пуснах дългите светлини на процент като дневни с НЦС експерт. Когато тръгна с колата след няколко минути гаснат в движение. Като загася колата с контактния ключ и дам на контакт си светкат отново и пак гаснат след няколко минути в движение. Сложих друг модул пак LCMIII кодиран към колата по горния начин и с него същото, само че този път гасне само единия фар! Иначе когато съм на къси светлини дългите си работят без проблем и не гаснат.
Дали проблема е в модулите, както си мисля или нещо в кодирането? Ако някой е имал такъв случай ще бъда благодарен да сподели.
Колата е 523 97г. и оригинално беше със LCMII, който почина и го смених LCMIII. Съответно го кодирах към колата с ДИС и му пуснах дългите светлини на процент като дневни с НЦС експерт. Когато тръгна с колата след няколко минути гаснат в движение. Като загася колата с контактния ключ и дам на контакт си светкат отново и пак гаснат след няколко минути в движение. Сложих друг модул пак LCMIII кодиран към колата по горния начин и с него същото, само че този път гасне само единия фар! Иначе когато съм на къси светлини дългите си работят без проблем и не гаснат.
Дали проблема е в модулите, както си мисля или нещо в кодирането? Ако някой е имал такъв случай ще бъда благодарен да сподели.
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Проблем с дневни светлини.
Да си отговоря, може да е полезно за някой. След като замених лед крушките със обикновени халогенни проблема изчезна и дългите си светят през деня на процент без да гаснат.
Не мислех, че това ще е проблема, понеже на Е60 крушките ми на дългите са лед и си светят на процент като дневни без проблем.
Не мислех, че това ще е проблема, понеже на Е60 крушките ми на дългите са лед и си светят на процент като дневни без проблем.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с дневни светлини.
Сега мога да изцепя нещо, което да не е така, но....Дали може да не си спрял чека за изгоряла крушка на дългите. Понеже ако е така от време на време са си премигвали и би трябвало и индикация за изгоряла светлина да ти е била нон стоп на таблото. Чел съм, че някои модули след n на брой проверки за изгоряла крушка спират да захранват съответната. Не знам....пробвай ако работи чека на дългите да го изключиш. Успех и със здраве!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Проблем с дневни светлини.
Чека съм го махнал на дългите както и на късите, защото те пък са със ксенон неоригинален, но с тях нямам проблем. Не ми е светвала индикация за изгоряла светлина на таблото с малкия борд при тези гаснения на дългите на процент. Просто ЛЦМ модула не приема този модел лед крушки и си иска халоген.
А иначе такъв случай със спряна светлинана към задния номер от лайт модула имах с едно F30. Оправя се с tool32. Има теми с видео как става. Моя случай не е такъв защото след слагането на халогенни крушки спряха да гаснат.
А иначе такъв случай със спряна светлинана към задния номер от лайт модула имах с едно F30. Оправя се с tool32. Има теми с видео как става. Моя случай не е такъв защото след слагането на халогенни крушки спряха да гаснат.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани