Бензинови двигатели с директно впръскване
Модератор: Общи модератори
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
TNT написа:Интересни са ми Н-двигателите, че в близко бъдеще малко бих се изхвърлил да скоча на В-двигател. С 18-20к км годишно съм много гранично за бензин/дизел.
V-двигател по-хубуу нещо на VAG след 2014г. 3.0T или 4.0T. Имаме служебна 3.0Т А7 2016г. ''леко'' пипната и понякога ни се налага да пътуваме до Германия и Швейцария, върви на копеленце тази машинка.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Не съсипвайте темата! (няма да се моля на никого)
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Добре де, Бе 58 не е ли в 340и ,както в 540и, защо при тройката е 388 к.с., а в пета - 340?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Bogat-Beden написа:Добре де, Бе 58 не е ли в 340и ,както в 540и, защо при тройката е 388 к.с., а в пета - 340?
Има някаква малка разлика, единият се води малко по-висока конфигурация, B58B30M е при 5цата, като при 3ката, е по-назобаната B58B30O.
https://bimmerlife.com/2019/02/03/bmw-e ... explained/ тук има повече информация, ако ти се чете, но точно какво е различното, май не е напълно сигурно.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Taя статия е като за магистър по ДВГ, нещо по-като за неучен чиляк ми требе, мерси все пак
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Има го и в други модификации като 326 кс и 335 кс при 740i като дори първия много прилично върви, лично съм го тествал. Много по ми е интерсно и при първа възможност ще го пробвам да видя как се справя при Х7.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Bogat-Beden написа:Taя статия е като за магистър по ДВГ, нещо по-като за неучен чиляк ми требе, мерси все пак
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B58#Models
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
madafaka_donkele написа:Bogat-Beden написа:Taя статия е като за магистър по ДВГ, нещо по-като за неучен чиляк ми требе, мерси все пак
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B58#Models
E това мога и сам да го намеря, въпросът е защо по-слабата версия е в по-тежкия модел?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Bogat-Beden написа:madafaka_donkele написа:Bogat-Beden написа:Taя статия е като за магистър по ДВГ, нещо по-като за неучен чиляк ми требе, мерси все пак
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B58#Models
E това мога и сам да го намеря, въпросът е защо по-слабата версия е в по-тежкия модел?
Защото има м550и, а в г20 топ модела е м340и.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Toва вече звучи логично
Макар че 550и е В8 със 530 к.с., та не виждам как ще е конкуренция на Л6 388 Много по-близо е до М5 по-скоро..
Макар че 550и е В8 със 530 к.с., та не виждам как ще е конкуренция на Л6 388 Много по-близо е до М5 по-скоро..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бензинови двигатели с директно впръскване
Просто в M340 G20 се слага второ поколение B58 с по-силна помпа. При F30 не съществува М340, а само пакет Мспорт 340 (326кс) или т.н MPPSK, който се пада фабричен тунинг с 360кс. При излизането на G30 още не е съществувало второ поколение B58, затова слагат първо и леко го напомпват от 326кс на 340кс.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Мончета, между N52 / N55 кой печели като надеждност?
От разпокъсано инфо, което прочетох, май е първият. Инак N55 заради двойноскрол-охлюва май е доста по-приятен за каране и предполагам със идентичен разход.. Разбрах, че са му поизчистени драмите от 54, но пак имал някакви, знаете ли долу-горе какво трябва да се смени обезателно като профилактика?
От разпокъсано инфо, което прочетох, май е първият. Инак N55 заради двойноскрол-охлюва май е доста по-приятен за каране и предполагам със идентичен разход.. Разбрах, че са му поизчистени драмите от 54, но пак имал някакви, знаете ли долу-горе какво трябва да се смени обезателно като профилактика?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Bogat-Beden написа:Мончета, между N52 / N55 кой печели като надеждност?
От разпокъсано инфо, което прочетох, май е първият. Инак N55 заради двойноскрол-охлюва май е доста по-приятен за каране и предполагам със идентичен разход.. Разбрах, че са му поизчистени драмите от 54, но пак имал някакви, знаете ли долу-горе какво трябва да се смени обезателно като профилактика?
N55 е средно два литра разход нагоре.
При еквивалетна поддръжка и екслоатация би трябвалоа N52 да е по-здрав , поради липсата на турбина и всичко свързано с нея.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Тенкс, ти май караше такъв, имал ли си някакви по-големи драми?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Аз от моя N52 бях много доволен, карах го от 90 000 до 140 000 и го продадох, за тези 50к км само съм го обслужвал и нямах разход на масло от което масово се оплакват, но го отдавам на това, че беше на малко километри. Често казано като знам колко е сложен този двигател аз лично не бих го купил на 250 000км
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани