Разход на масло, Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Иво Ангелов
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.10.2021
- Пол: Мъж
Разход на масло, Е60
Здравейте. Преди около 4 месеца закупих Е60, 3.0 дизел, автоматик, 2005г. Реших да сменя маслото и филтрите още тогава. Преди около 3 дни погледнах щеката на маслото и видях че е на минимума (няма течове под автомобила). В багажника имаше половин литър оставено масло от предишния собственик (Total Quartz 10W-40) и го долях. Проблебът е, че когато смених маслото не попитах майстора какво масло е сложил пък и той нищо не ми каза. Та въпросите ми са: дали е възможно да ми е сипал некачествено малсо и заради това колата да го гори ? ; Дали е възможно да е сложил добро масло обаче съм изминал 6 600км от смяната и това да е нормално колата да го изразходи ? ; Дали, ако сменя гумичките на клапаните, ще има подобрение ? Та се надявам проблемът да не е много сериозен и бих бил много благодарен, ако получа отговори и съвети.
Re: Разход на масло, Е60
Виж да не губи много масло от турбото.
То и се не знае, дали майстора не я е оставил на минимум при смяната.
Слагал Longlife-01, ако нямаш ДПФ и Longlife-04 масло, ако имаш.
То и се не знае, дали майстора не я е оставил на минимум при смяната.
Слагал Longlife-01, ако нямаш ДПФ и Longlife-04 масло, ако имаш.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Разход на масло, Е60
Щом в багажника има масло, особено по-гъсто, значи харчи. Аз на F11-ката (N57D30) нямам масло в багажника, щото от смяна до смяна не се налага да доливам, ама на Е60ката (N52B25) винаги имам поне литър.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Разход на масло, Е60
Как така 10w40?
Такова масло въобще не е подходящо за тази кола.
За тази кола са масла 5w30 и 5w40 LL04
Веднага да смениш маслото с подходящо и да си запишеш някъде какво масло си сложил.
След това си го следи на поне 300-500 километра пробег за да видиш какво се случва.
Меренето на маслото на равно място да са минали поне час от последното палене.
Най-добре сутрин.
Такова масло въобще не е подходящо за тази кола.
За тази кола са масла 5w30 и 5w40 LL04
Веднага да смениш маслото с подходящо и да си запишеш някъде какво масло си сложил.
След това си го следи на поне 300-500 километра пробег за да видиш какво се случва.
Меренето на маслото на равно място да са минали поне час от последното палене.
Най-добре сутрин.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Разход на масло, Е60
Иво Ангелов написа:Здравейте. Преди около 4 месеца закупих Е60, 3.0 дизел, автоматик, 2005г. Реших да сменя маслото и филтрите още тогава. Преди около 3 дни погледнах щеката на маслото и видях че е на минимума (няма течове под автомобила). В багажника имаше половин литър оставено масло от предишния собственик (Total Quartz 10W-40) и го долях. Проблебът е, че когато смених маслото не попитах майстора какво масло е сложил пък и той нищо не ми каза. Та въпросите ми са: дали е възможно да ми е сипал некачествено малсо и заради това колата да го гори ? ; Дали е възможно да е сложил добро масло обаче съм изминал 6 600км от смяната и това да е нормално колата да го изразходи ? ; Дали, ако сменя гумичките на клапаните, ще има подобрение ? Та се надявам проблемът да не е много сериозен и бих бил много благодарен, ако получа отговори и съвети.
Нямаш ли сервизен лист да видиш какво и колко е налял,как така няма да ти каже какво е сипал и колко?
Малко несериозно е,и това 10/40 изобщо не е за тази кола.
Първо огледай за течове,ако е необходимо свали кората под мотора и виж какво става отдолу.
После смени маслото с правилното,или попитай майстора какво масло ти е сложил.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Разход на масло, Е60
Разхода на масло при М57 а и като цяло зависи от много неща. Като цяло си подхарчват когато са на доста километри. Страдат и от високо налягане в картерната вентилация и от там пускат масло през турбото в интеркулера. За картерната вентилация се сменя клапана с новия вариант без филтърчето в него.
Ако колата харчи по литър масло между смените-ок! Все пак е турбо милионник. Ако харчи по литър на 1000км- имаш проблем. Най-често М57 харчи масло от картерната вентилация, счупено турбо, гумички на клапани и на последно място сегменти.
Това е класически комън рейл дизел. Когато си натискал или си карал по магистрала никога не го гасиш без да е поработил минута две на място,защото ще прегрее оста на турбото, ще се изкриви и масълцето отива в кулера
10w40 вероятно е минерално масло. Това се слага в стари атмосферни мотори. За М57 се слага 5w30 LL04 стандарт. Подходящо е за турбото и също така нивото на пепелност е подходящо за дпф-а.
Приятелски съвет:
Смени маслото веднага. Преди да правиш каквото и да е по тази кола потърси инфо в този форум.
Успех
Ако колата харчи по литър масло между смените-ок! Все пак е турбо милионник. Ако харчи по литър на 1000км- имаш проблем. Най-често М57 харчи масло от картерната вентилация, счупено турбо, гумички на клапани и на последно място сегменти.
Това е класически комън рейл дизел. Когато си натискал или си карал по магистрала никога не го гасиш без да е поработил минута две на място,защото ще прегрее оста на турбото, ще се изкриви и масълцето отива в кулера
10w40 вероятно е минерално масло. Това се слага в стари атмосферни мотори. За М57 се слага 5w30 LL04 стандарт. Подходящо е за турбото и също така нивото на пепелност е подходящо за дпф-а.
Приятелски съвет:
Смени маслото веднага. Преди да правиш каквото и да е по тази кола потърси инфо в този форум.
Успех
- Иво Ангелов
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.10.2021
- Пол: Мъж
Re: Разход на масло, Е60
Biogame написа:Иво Ангелов написа:Здравейте. Преди около 4 месеца закупих Е60, 3.0 дизел, автоматик, 2005г. Реших да сменя маслото и филтрите още тогава. Преди около 3 дни погледнах щеката на маслото и видях че е на минимума (няма течове под автомобила). В багажника имаше половин литър оставено масло от предишния собственик (Total Quartz 10W-40) и го долях. Проблебът е, че когато смених маслото не попитах майстора какво масло е сложил пък и той нищо не ми каза. Та въпросите ми са: дали е възможно да ми е сипал некачествено малсо и заради това колата да го гори ? ; Дали е възможно да е сложил добро масло обаче съм изминал 6 600км от смяната и това да е нормално колата да го изразходи ? ; Дали, ако сменя гумичките на клапаните, ще има подобрение ? Та се надявам проблемът да не е много сериозен и бих бил много благодарен, ако получа отговори и съвети.
Нямаш ли сервизен лист да видиш какво и колко е налял,как така няма да ти каже какво е сипал и колко?
Малко несериозно е,и това 10/40 изобщо не е за тази кола.
Първо огледай за течове,ако е необходимо свали кората под мотора и виж какво става отдолу.
После смени маслото с правилното,или попитай майстора какво масло ти е сложил.
Няма сервизен лист. Оставих колата и до вечерта ми се обади че е готова....нито ми каза с какво масло нито нищо. Като стой та гледай може и нищо да не е сменял и да си ми взе 300 лв. (пък и аз имам вина че не го попитах).
- Иво Ангелов
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.10.2021
- Пол: Мъж
Re: Разход на масло, Е60
Kurtov написа:Виж да не губи много масло от турбото.
То и се не знае, дали майстора не я е оставил на минимум при смяната.
Слагал Longlife-01, ако нямаш ДПФ и Longlife-04 масло, ако имаш.
Не знам дали има ДПФ
- Иво Ангелов
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.10.2021
- Пол: Мъж
Re: Разход на масло, Е60
P1tbuL написа:Разхода на масло при М57 а и като цяло зависи от много неща. Като цяло си подхарчват когато са на доста километри. Страдат и от високо налягане в картерната вентилация и от там пускат масло през турбото в интеркулера. За картерната вентилация се сменя клапана с новия вариант без филтърчето в него.
Ако колата харчи по литър масло между смените-ок! Все пак е турбо милионник. Ако харчи по литър на 1000км- имаш проблем. Най-често М57 харчи масло от картерната вентилация, счупено турбо, гумички на клапани и на последно място сегменти.
Това е класически комън рейл дизел. Когато си натискал или си карал по магистрала никога не го гасиш без да е поработил минута две на място,защото ще прегрее оста на турбото, ще се изкриви и масълцето отива в кулера
10w40 вероятно е минерално масло. Това се слага в стари атмосферни мотори. За М57 се слага 5w30 LL04 стандарт. Подходящо е за турбото и също така нивото на пепелност е подходящо за дпф-а.
Приятелски съвет:
Смени маслото веднага. Преди да правиш каквото и да е по тази кола потърси инфо в този форум.
Успех
По прицип я карам леко, нормално без натискане малко пенсионерската (въпреки че съм на 21), но тря да погледна турбото
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани