Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- m57.turbalan
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 29.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако радиаторът има много мръсотия по него, от нея може да е и да не ти охлажда както трабва ?
Re: Бързи въпроси и отговори
Има към 10-тина умрели бръмбара, ама мръсотия чак не. Поне така на пръв поглед се вижда. След час ще ида да я погледна по-добре и между радиаторите.
Друго да гледам ли?
Водна помпа, термостати, щората между радиатора и двигателя?
Някой може ли да ме ориентира как се влиза в скритото меню на таблото, за да гледам данни там?
Друго да гледам ли?
Водна помпа, термостати, щората между радиатора и двигателя?
Някой може ли да ме ориентира как се влиза в скритото меню на таблото, за да гледам данни там?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами най - лесно е да започнеш с една промивка на цялата система с дестилирана вода, поне два, три пъти, докато тръгне чиста и бистра вода.swetlioo написа:Дай предположение от какво може да е?
Нов антифриз после. Провери дали се върти безпроблемно водната помпа, има ли луфтове? Ремъка добре ли е? Ако си с виско, върти ли? Термостатите също може да правят мизерия. Аз съм за оригинални, но са скъпи.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги МОЛЯ някой спешно да помага. Закъсах с колата, за пореден път. Не иска да запали, върти и грам няма опит да запали. Е46 320 д 150 к.с. има и допълнителен имобилайзер SKYBRAKE, сменям му батериите и пак не става. В Равда съм, някой ако може да препоръча човек тук, добър майстор на БМВта?
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги моля някой да каже, ако е наясно с тези допълнителни имоббилайзери SKYBRAKE, монтирани някога от ЛевИнс, къде може да езабутан при Е46. Смятам, че проблема с паленето ми е от него.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Масово ги слагат зад кората, която ти е в краката. Заклини с клечка за зъби всяко реленце за проба. Има и по-читави варианти, ма трябва да си на ти с тоците, то няма да има и смисъл да подсказваме, де
Имай предвид, че достатъчно често имобилайзерите са си наред, а връзките към помпата се гафят. Трябва да проследиш и окъсиш, най-често под самата седялка отзад.
Имай предвид, че достатъчно често имобилайзерите са си наред, а връзките към помпата се гафят. Трябва да проследиш и окъсиш, най-често под самата седялка отзад.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Помпата под задната седалка жужи, тази под предната седалка изцъква. Проверявах релета и бушони и всичко изглежда наред. Развъртях подаващата тръба за гориво на 1-ви цилиндър но не хвърля нафта. Леко просълзи, като завъртя на стартер. Дайте допълнителни идеи и детайли относо допълнителния имобилайзер, ако някой знае. Както и добър сервиз в района на Равда или околията. Също и пътна помощ в района?
Благодаря в аванс
Благодаря в аванс
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз дори не съм внимавал в час, че обсъждаме дизел, но колкото и да не са ми интересни(не съм им силен), няколко неща си важат и за двете с-ми. Аз, при тези обстоятелства бих набедил помпа високо или датчик колянов вал.
-има ли някой и то доволно някой в рейката? Вярно, че не можеш измери налягането, ама сигурно има начин да отвориш вентил и да провериш лее ли хубаво.
-като въртиш на стартер, мърда ли оборотомера? Трябва да ти отчита около 150об/м
-има ли някой и то доволно някой в рейката? Вярно, че не можеш измери налягането, ама сигурно има начин да отвориш вентил и да провериш лее ли хубаво.
-като въртиш на стартер, мърда ли оборотомера? Трябва да ти отчита около 150об/м
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Оборотите се вдигат до към 280. Отвих тръбата за подаващо гориво към дюзата на 1-ви цилиндър и не хвърля нафта изобщо.
Междувременно се оказа, че колата ме е оставила на 150 м от сервиз. Момчетата веднага дойдоха и я дръпнаха в гаража. По тяхно мнение е помпата преди горивния филтър. Чакам да дойде и да я сменят,за да разберем тя ли е или друго, защото на диагносъиката им изкара 5-6 грешки, за липса на гориво и налягане в рейла, дюзите, помпата за високо налягане и още няколко неща, които не запомних.
Междувременно се оказа, че колата ме е оставила на 150 м от сервиз. Момчетата веднага дойдоха и я дръпнаха в гаража. По тяхно мнение е помпата преди горивния филтър. Чакам да дойде и да я сменят,за да разберем тя ли е или друго, защото на диагносъиката им изкара 5-6 грешки, за липса на гориво и налягане в рейла, дюзите, помпата за високо налягане и още няколко неща, които не запомних.
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Оборотите се вдигат до към 280. Отвих тръбата за подаващо гориво към дюзата на 1-ви цилиндър и не хвърля нафта изобщо.
Междувременно се оказа, че колата ме е оставила на 150 м от сервиз. Момчетата веднага дойдоха и я дръпнаха в гаража. По тяхно мнение е помпата преди горивния филтър. Чакам да дойде новата и да я сменят,за да разберем тя ли е или друго, защото на диагносъиката им изкара 5-6 грешки, за липса на гориво и налягане в рейла, дюзите, помпата за високо налягане и още няколко неща, които не запомних.
Re: Бързи въпроси и отговори
Сега звънях в сервиза, сменили са помпата и колата не пали. МОЛЯ, препоръчайте човек от Бургас или района на Сл. Бряг на който да я откарам.
Re: Бързи въпроси и отговори
Да завърша с моя проблем и надявам се да не ме стига проблем с колата отново, докато съм на почивка.
Колата пали, като майсторите ми казаха, че имало парченце гума, заседнало след тройника, на горивопроводите между резервоара и помпата преди филтъра. Спирало потока нафта и тя едва църцорела. От там изгоряла помпата.
До колко е възможно там да заседне парче гума и от къде? При положение, че помпата в резервоара има цедка.
Колата пали, като майсторите ми казаха, че имало парченце гума, заседнало след тройника, на горивопроводите между резервоара и помпата преди филтъра. Спирало потока нафта и тя едва църцорела. От там изгоряла помпата.
До колко е възможно там да заседне парче гума и от къде? При положение, че помпата в резервоара има цедка.
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам нов въпрос.
Забелязах, че стрелката, която ми показва моментния разход, докато карам на темпомат, на равно, започва да играе, сякаш се клати или трепти.
Не усещам някаква разлика в оборотите или в шума от двигателя.
Това симптом на проблем ли е?
Забелязах, че стрелката, която ми показва моментния разход, докато карам на темпомат, на равно, започва да играе, сякаш се клати или трепти.
Не усещам някаква разлика в оборотите или в шума от двигателя.
Това симптом на проблем ли е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани