Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Здравейте, имам странен проблем с който няколко майстора видгат ръце и не знаят. Въпросната турбина е 1749в от 2.0д 150 коня, направи се на хибрид 1752, но от тогава започна странното държане на колата. Чипосах я аз изкара си 200 коня, но мапера забеляза, че при натискане на цялата газ колата ще кажеш, че не тръгва да върви както трябва. Трябва да се дава плавно постеппено газ и колата върви страшно много. Не мога да си обесня защо е така? Върнах турбината на хората който правиха хибрида и казаха, че е настроен и проблема не е от турбината. И започнах да си мисля, възможно ли е от дюзи да прави така ? Дали трябва да се навие ауктатора на турбината ? Дюзите са си в граници като ги гледам с Ista. Чисто нов клапан, оем, но проблема си остава. Колата си прави налягане и го държи. Колата е е46 2.0д 150 коня. Всичко изглежда да е наред, но това с постепената газ не мога да си го обесня ?! Егр е махнат софтуерно и механично, вихровите също.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- nCuXoHeBpo3eH
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: CBR 900RR
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
MAP сензора на колко бара работи?
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Не влиза досатъчно гориво поради някаква причина.
Предполагам изобщо не пуши като и дадеш пълна газ?
Предполагам изобщо не пуши като и дадеш пълна газ?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
steeN написа:Не влиза досатъчно гориво поради някаква причина.
Предполагам изобщо не пуши като и дадеш пълна газ?
След 3к оборота се изтрелва с голям облак черен пушек Мога ли понякакъв начин да следя налягане на гориво или по нещо което да позная, че и липсва гориво ? Понеже не записва грешка... Как мога да проверя MAP-сензора на колко работи. Имам Ista и inpa.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.
Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?
Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
steeN написа:Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.
Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?
Разбира се, изкара си 200 коня на 1,6 налягане. Човека който я прави каза, че е супер сейф.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Голямо количество изгорели газове при все още почти затворена геометрия и няма къде да идат , създават обратно налягане и затормозяват "издишането". Обикновено е проблем при малки турбинни перки с напомпано гориво (чип) . Отвори малко геометрията в начално положение чрез актуаторната регулировка и пробвай . Правиш по оборот и тестваш.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Турбината я гледаха, момчетата който правят хибрида и казаха, че е наред турбината :/
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
h0r4ex написа:Турбината я гледаха, момчетата който правят хибрида и казаха, че е наред турбината :/
И какво като е наред турбината . Геометрията ти върши работа на байпас който да я разтоварва . И когато е затворена в началото при подаване на много газ имаш много изгорели газове и те няма къде да отидат , тъй като лопатките пречат . Ако са отворени повече в начално положение на теория ще развърта по-бавно , но с тоз чип го няма този лаг ама пък ще има по-лесно преминаване на газовете. Още повече по-голямата компресорна перка е по-инертна и оказва влияние някакво особено ако не е billet .
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
vladobate написа:h0r4ex написа:Турбината я гледаха, момчетата който правят хибрида и казаха, че е наред турбината :/
И какво като е наред турбината . Геометрията ти върши работа на байпас който да я разтоварва . И когато е затворена в началото при подаване на много газ имаш много изгорели газове и те няма къде да отидат , тъй като лопатките пречат . Ако са отворени повече в начално положение на теория ще развърта по-бавно , но с тоз чип го няма този лаг ама пък ще има по-лесно преминаване на газовете. Още повече по-голямата компресорна перка е по-инертна и оказва влияние някакво особено ако не е billet .
Billet е перката.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
h0r4ex написа:steeN написа:Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.
Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?
Разбира се, изкара си 200 коня на 1,6 налягане. Човека който я прави каза, че е супер сейф.
А ми ходи при него да ти я мапне за ниските Щом пуши чак след 3К е горивото според мен.
Може би е умишлено направена така да има приемлив разход и да не пушиш като локомотив
Всичко е компромис.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
steeN написа:h0r4ex написа:steeN написа:Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.
Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?
Разбира се, изкара си 200 коня на 1,6 налягане. Човека който я прави каза, че е супер сейф.
А ми ходи при него да ти я мапне за ниските Щом пуши чак след 3К е горивото според мен.
Може би е умишлено направена така да има приемлив разход и да не пушиш като локомотив
Всичко е компромис.
Момчето което я прави беше напълно наясно с “проблема” и каза, че е турбо или дюзи. Той каза мога да го оправя с мап, но не е редно да го прави…
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Е как мапера няма да знае Какво мапва тогава...
Като си елиминирал турбото ходи да ти видят дюзите... не ги знам дизеловите чистят ли се, сменят ли се ама сигурно и там като на бензина може да се сложат на стенд да им се види flow колко е еднакъв ли е и т.н.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Като си елиминирал турбото ходи да ти видят дюзите... не ги знам дизеловите чистят ли се, сменят ли се ама сигурно и там като на бензина може да се сложат на стенд да им се види flow колко е еднакъв ли е и т.н.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
При мен със стокова турбина имах същите проблеми. Пренадуваше поради запекла геометрия и имаше същото поведение, след 3к оборота кихаше облак чернилка и тръгваше. Щом турбината ти е наред, вероятно имаш твърде много въздух в ниските или не ти стига дебит гориво в ниските. Виж живи данни в движение под товар желани/реални стойности на гориво и въздух и ще се ориентираш. С вакуумно управление ли е турбината? 1749v е такава стоково. Пробвай с друг соленойд как ще се държи. Писал си че актуатора е чисто нов, не го пипай изобщо. Провери за загуба на вакуум - надуй маркучите с пушек.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Днес ще я проверя на живи данни под товар какви са, но забелязах и нещо друго. При включен/изключен дебитомер няма разлика, така ли трябва да е ? Като го спра само набива грешки.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани