Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
Здравейте. Може ли някой да препоръча проверен сервиз в София, в който могат кадърно да ревизират двойния ванос на M54 (в купе на Е46)? Също така, каква е ориентировъчната цена на процедурата и има ли смисъл да си поръчвам комплекта от чужбина сам или не? Ако да, кой препоръчвате? Благодаря предварително.
- The_Ancient
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
И мен ме интересува същия въпрос. Моето м54 хич го няма. Водих го на диагностики, няма грешки, питах майстора за ваносите, той ми каза: Не се занимавай. Няма да усетиш разлика.
Сега и аз се чудя дали да му взема един кит от Бейсан и някакъв ремонтен комплект за Диса клапата и да го водя пак на доктор като се върна в БГ.
Сега и аз се чудя дали да му взема един кит от Бейсан и някакъв ремонтен комплект за Диса клапата и да го водя пак на доктор като се върна в БГ.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
imbmling написа:Здравейте. Може ли някой да препоръча проверен сервиз в София, в който могат кадърно да ревизират двойния ванос на M54 (в купе на Е46)? Също така, каква е ориентировъчната цена на процедурата и има ли смисъл да си поръчвам комплекта от чужбина сам или не? Ако да, кой препоръчвате? Благодаря предварително.
viewtopic.php?f=63&t=56276 За София
На мен ми ги правиха в Панагюрище ваносите ,и останах много доволен !
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
Благодаря, колега. Ще се свържа със сервиза след празниците. Ще пиша в темата след процедурата, за да споделя резултат. При теб имаше ли осезаема разлика? Моята до към 5000 оборота ми се струва мудна и после изведнъж тръгва до 6500.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
imbmling написа:Благодаря, колега. Ще се свържа със сервиза след празниците. Ще пиша в темата след процедурата, за да споделя резултат. При теб имаше ли осезаема разлика? Моята до към 5000 оборота ми се струва мудна и после изведнъж тръгва до 6500.
Виж диса клапа да ,не ти прави проблем ..Свали я и огледай !
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
Моите сам ги правих 2 пъти. Веднъж само гумени и тефлонови О пръстени, след 20к км излезе "ратъл" и сменях и стоманените О пръстени и лагери отново с гумени и тефлонови.
Няма нищо сложно, ако четеш внимателно. Около 6 часа ми отне първия път. Препоръчвам пълен рециклаж с пълен комплект. Болтовете към разпр. валове и капачките препоръчвам нови от БМВ представител, евтини са.
Ако се хващаш сам - динамометричен ключ задължително.
Части от Бейсан е най-добре да се поръчат.
За жалост не мога да препоръчам сервиз, понеже след кратко търсене не намерих.
Диса клапа също да се провери.
Няма нищо сложно, ако четеш внимателно. Около 6 часа ми отне първия път. Препоръчвам пълен рециклаж с пълен комплект. Болтовете към разпр. валове и капачките препоръчвам нови от БМВ представител, евтини са.
Ако се хващаш сам - динамометричен ключ задължително.
Части от Бейсан е най-добре да се поръчат.
За жалост не мога да препоръчам сервиз, понеже след кратко търсене не намерих.
Диса клапа също да се провери.
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
За съжаление, след обаждане в препоръчания сервиз, отговорът беше, че не правят ревизиране на двоен ванос на М54. Ще се радвам на друга идея за гр. София и пак ще помоля - проверен сервиз.
Сам със сигурност няма да се хвана, защото нямам нужните познания и инструменти. Искам да си платя, но да се свърши кадърно.
DISA клапата уж е сменяна с оригинална малко преди да купя колата, а това поведение на видимо повече въртящ момент само в най-високите обороти си го има от ден 1 откакто я имам. Добра идея е да я проверя.
Сам със сигурност няма да се хвана, защото нямам нужните познания и инструменти. Искам да си платя, но да се свърши кадърно.
DISA клапата уж е сменяна с оригинална малко преди да купя колата, а това поведение на видимо повече въртящ момент само в най-високите обороти си го има от ден 1 откакто я имам. Добра идея е да я проверя.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
https://www.facebook.com/Bumerrr.autoservice/ Това е колега от форума, наясно е доста с ваносите на м54, може да го питаш
Re: Ревизиране на двоен ванос (M54) в София
Благодаря много. Колегата от този линк потвърди, че може да извърши процедурата и не е скъпо. Rattle нямам, така че поръчах комплекта само с гумени и тефлонови O пръстени от ebay.de Beisan BS001 за 99 EUR с доставката, след това GGBG ще го доставят до България. Щом е тук, ще се свържа с колегата, сменям го и след това ще пиша тук резултата. Ще минат няколко седмици.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани