Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте, интересуваме дали могат да се пуснат дългите и angel eyes, да светят едновременно като drl ? Колата е преди фейса
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте, колеги имам едно малко проблемче. До сега съм вързвал няколко е39-тки, 46-ци и една е90-тка, но днес се опитах да се свържа с е90 2008 година и се опитах да кодирам някой неща. Но при опит с NCS EXpert ми изписва Vin is faulty, кабела съм го взел от склад66 и се ключе за 7 и 8 пин. Пробвах и по двата начина, но не се променя нищо ?! Пробвах и с ъпдейт на SPDaten, но нещо не се промени. Пробвах да изтрия всичко от .trc и .man файла, но отново без промяна. Момчето обаче пробва с Carly и станаха нещатата, въпроса ми е защо така е ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
hus0 написа:dzaimov написа:Някой кодирал ли е при би-ксенон, на дълги да светят и ксенона и H7 халогенна крушка (от вътрешната страна на фара)?
Колеги някой може ли да помогне с инфо?
Може на префейсовите фарове да се пусне и ксенон и халогенния фар за дълги.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
h0r4ex написа:vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?
Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:h0r4ex написа:vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?
Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?
Дава, че колата е на контакт, дава и, че е свързана, но ми изписва, че няма връзка с модулите. Мисля, че реших проблема като трябва да не са събрани 7 и 8 конектор и минеш в D-Can режим. Понеже след 02/2008 колите са по D шина, не по K линия както преди 02/2008г.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
h0r4ex написа:vld написа:h0r4ex написа:vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?
Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?
Дава, че колата е на контакт, дава и, че е свързана, но ми изписва, че няма връзка с модулите. Мисля, че реших проблема като трябва да не са събрани 7 и 8 конектор и минеш в D-Can режим. Понеже след 02/2008 колите са по D шина, не по K линия както преди 02/2008г.
Всичко след Е46/Е39/Е83/Е53 е по D шина и се чете с кабел без мост на 7 и 8 пин.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:h0r4ex написа:vld написа:h0r4ex написа:vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?
Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?
Дава, че колата е на контакт, дава и, че е свързана, но ми изписва, че няма връзка с модулите. Мисля, че реших проблема като трябва да не са събрани 7 и 8 конектор и минеш в D-Can режим. Понеже след 02/2008 колите са по D шина, не по K линия както преди 02/2008г.
Всичко след Е46/Е39/Е83/Е53 е по D шина и се чете с кабел без мост на 7 и 8 пин.
Много полезна информация, но беше трудно да я открия. Все пак ако някой има проблем като моя, да знае как се решава.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- DarK
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 3.05.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '07 BMW 330d Convertible
- Мечтае да кара: Nissan GT-R (R35)
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте,
при E93 някой подкарвал ли е отварянето на тавана със задържане на копчето на кола без comfort access?
Днес попаднах на тази тема в e90post според която е възможно
Нямам подходящ хардуер за да тествам, разполагам единствено с Carly
при E93 някой подкарвал ли е отварянето на тавана със задържане на копчето на кола без comfort access?
Днес попаднах на тази тема в e90post според която е възможно
Нямам подходящ хардуер за да тествам, разполагам единствено с Carly
България е страната с най-много М-ки на глава от населението.
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте.
Вчера ми светна грешка за AirBag и искам да попитам кой може да ми съдейства в западната част на София днес или утре или през почивните дни?
Грешката е: Restraint systems disturbed! Restraint systems OK Function of the airbags, belt tensioners and belt force limiters disrupted. Put on belts anyway. Have it checked by the nearest BMW Service.
Превода е с google translete от немски.
Колата е BMW X5 e70 LCI
Вчера ми светна грешка за AirBag и искам да попитам кой може да ми съдейства в западната част на София днес или утре или през почивните дни?
Грешката е: Restraint systems disturbed! Restraint systems OK Function of the airbags, belt tensioners and belt force limiters disrupted. Put on belts anyway. Have it checked by the nearest BMW Service.
Превода е с google translete от немски.
Колата е BMW X5 e70 LCI
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
Re: Диагностика и кодиране при E9x
93C2 - Seat mat, seat-occupancy detector, passenger, faulty
Може ли малко помощ как да изключа кантара на пасажера, да не пищи за колан и да си работят еърбеците без значение дали има човек там или не.
E90 318d 11-2007г
Може ли малко помощ как да изключа кантара на пасажера, да не пищи за колан и да си работят еърбеците без значение дали има човек там или не.
E90 318d 11-2007г
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Никой ли не е изключвал кантара софтуерно? Или слагате емулатори за по-лесно?
И също как се сзключва DPF, защото купих колата с изкормен катализатор и DPF
4166 - DDE: Particulate-filter system
И също как се сзключва DPF, защото купих колата с изкормен катализатор и DPF
4166 - DDE: Particulate-filter system
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
amxcs написа:93C2 - Seat mat, seat-occupancy detector, passenger, faulty
Може ли малко помощ как да изключа кантара на пасажера, да не пищи за колан и да си работят еърбеците без значение дали има човек там или не.
E90 318d 11-2007г
За "seat occupancy sensor".
В MRS
Промени oc3_1 на not_aktivе
Изключи буксата на сензора под седалката, изтрий грешката и си готов.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Много благодаря!
А за DPF има ли нужда да се изключва софтуерно, защото колата си върви много добре, на таблото не свети нищо, само дето се появява грешката при четене.
А за DPF има ли нужда да се изключва софтуерно, защото колата си върви много добре, на таблото не свети нищо, само дето се появява грешката при четене.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани