Е90 лампа масло
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Е90 лампа масло
ivoaudi написа:Има хубави теми за това и сме ги изнищили добре нещата. Човека, пуснал темата чака решение и то м-у другото вече му е дадено. Ако ни чете обаче ненужните спорове няма да го улесним, още повече ще се забърка и ако си смени ненужно масления охладител Ако искаш го коригирай и това горе.
0, 200, 800 хиляди, 7 милиона км, все тая - ако за мотора е подходящо 5.40 до последно се кара с такова!
Добре, пак си знаеш твоята, нищо че не се обоснова защо
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е90 лампа масло
Мога да се обоснова по първото, че е по темата, а дали и не го направих вече, но както и да е:
Единствения клапан, който може да направи каквото и да е по налягането на маслото в целия мотор се намира в маслената помпа и той като се издъни често точно така прави - заклинва отворен при по-продължителни високи обороти и разтоварва налягането. Точно както описва колегата. Не изключвам разбира се и други възможности като датчик, издънилите се датчици обаче нямат точно същите симптоми. В тази връзка някой логично попита назад променя ли се звука на мотора, но и това не е съвсем показателно, щото някой път промяна няма.
Хайде и за маслата: излишно гъстото масло ще има трудности бързо да проникне в много специфични места на мотора, тоест, гарантирано ще влошиш мазането, вместо да помогнеш. Хлабините, доколкото са се появили не са еднакво прогресирали по отделните възли на мотора, би трябвало да се сещаш за това. Точно пък с тоя н46 имаме и Валвтроник. Гладния за обилно мазане Валвтроник, за някои от възлите му маслото трябва да е изкусен акробат, ние ще му бутнем мазен, бавен дебелак. Готово. Сравнително капризния при това Валвтроник, ще оставиш зле смазан с гъстото масло. Стига ли толкова?
По-високия разход и по-греещия мотор заради по-гъстото масло ще са само бонуси
Единствения клапан, който може да направи каквото и да е по налягането на маслото в целия мотор се намира в маслената помпа и той като се издъни често точно така прави - заклинва отворен при по-продължителни високи обороти и разтоварва налягането. Точно както описва колегата. Не изключвам разбира се и други възможности като датчик, издънилите се датчици обаче нямат точно същите симптоми. В тази връзка някой логично попита назад променя ли се звука на мотора, но и това не е съвсем показателно, щото някой път промяна няма.
Хайде и за маслата: излишно гъстото масло ще има трудности бързо да проникне в много специфични места на мотора, тоест, гарантирано ще влошиш мазането, вместо да помогнеш. Хлабините, доколкото са се появили не са еднакво прогресирали по отделните възли на мотора, би трябвало да се сещаш за това. Точно пък с тоя н46 имаме и Валвтроник. Гладния за обилно мазане Валвтроник, за някои от възлите му маслото трябва да е изкусен акробат, ние ще му бутнем мазен, бавен дебелак. Готово. Сравнително капризния при това Валвтроник, ще оставиш зле смазан с гъстото масло. Стига ли толкова?
По-високия разход и по-греещия мотор заради по-гъстото масло ще са само бонуси
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Е90 лампа масло
Въобще не си прав !ivoaudi написа:Мога да се обоснова по първото, че е по темата, а дали и не го направих вече, но както и да е:
Единствения клапан, който може да направи каквото и да е по налягането на маслото в целия мотор се намира в маслената помпа и той като се издъни често точно така прави - заклинва отворен при по-продължителни високи обороти и разтоварва налягането. Точно както описва колегата. Не изключвам разбира се и други възможности като датчик, издънилите се датчици обаче нямат точно същите симптоми. В тази връзка някой логично попита назад променя ли се звука на мотора, но и това не е съвсем показателно, щото някой път промяна няма.
Хайде и за маслата: излишно гъстото масло ще има трудности бързо да проникне в много специфични места на мотора, тоест, гарантирано ще влошиш мазането, вместо да помогнеш. Хлабините, доколкото са се появили не са еднакво прогресирали по отделните възли на мотора, би трябвало да се сещаш за това. Точно пък с тоя н46 имаме и Валвтроник. Гладния за обилно мазане Валвтроник, за някои от възлите му маслото трябва да е изкусен акробат, ние ще му бутнем мазен, бавен дебелак. Готово. Сравнително капризния при това Валвтроник, ще оставиш зле смазан с гъстото масло. Стига ли толкова?
По-високия разход и по-греещия мотор заради по-гъстото масло ще са само бонуси
И казвам веднага защо, и това всеки по в час го знае - по-простата причина, че на студено маслото се сгъстява, на топло се втечнява, без значение кой вискозитет е, и от кой производител е произведено !
1》5W40 си е допуск одобрен Официално от BMW , и това въобще не е случайно !
Едно е да караш целогодишно в централна и северна Европа (Германия, Холандия,Норвегия - вероятно 5W30 за там е Ок) , но съвсем друго е в Источна или Южна Европа.
Даже не сме и във Франция
2> При нашия топъл климат + горещ мотор , ко каза,ко? -маслото 5W40 ще стане гъсто като мед, може би ?
Не - 5W30 ще стане на вода и вместо да ти маже , ще си преминава с лекота навсякъде - то ппосто няма да има време да маже, докато преминава.
И не съм чул някъде, че когато има разход на масло се оправя с по-рядко, а не с по-гъсто - щот ти за разход говореше горе.
3> Последно , Long Life 01 също е одобрено от BMW като допуск за този мотор, което също не е случайно !
Айде-моля,стига-толкоз...
Прочети малко насам-натам и стига ме изкарва все,че си измислям.
И не на последно-място недей завира човека в сложни и недостъпни-лесно ремонти при маслената помпа.
Дадох вариант и то доказан при ниско-налягане на маслото , като се започне от най-лесното и достъпно за ремонт място - смяна на маслен-радиатор, заради проблем с клапана в него, първо и сам може лесно да си го направи и не е толкова-скъпо, после смяната на двете уплътнения е задължителна и не е излишна при този мотор, защото рано или късно текват при всички, ако скоро не са сменяни..
И без това налягането и температурата на маслото в тази точка са с най-високи и пикови стойности, не случайно и винаги гарнитурите на всички избиват течове на масло там !
Така че, не ме карай да си изтривам ориентира за проблема - човека си има глава на раменете и мозък в нея, и сам може да си прицени на какво и от къде да заложи !
Гледам че на всеки пост си като на всяка манджа-меродия, да трупаш брой-постове във форума за следващата титла , но за това тиквен-медал, никой няма да ти даде...
И дори не ми е ясно и към момента защо си се написал в BMW - форум - ivoaudi....
За да дразниш , или пък да си по-интересен , или нещо май визираш, че Audi е по-добрата марка от BMW ???
Знам ли и аз не мога да си отговоря, а може би и доста други хора тук....
Само че , BMW няма нищо-общо с Audi , и никога няма и да има общо , защото BMW е по-добрата марка автомобили...
По-добре се напъни да трупаш рейтинг в някой Audi- форум, Успех...
Лично-мнение
Хубава вечер от мен .
Последна промяна Guberkov на 08 Мар 2021, 21:54, променена общо 2 пъти
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е90 лампа масло
Добре. Давай сега по темата, че не ми се четат глупости.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Е90 лампа масло
Че си в час и правокативен - спор няма , както и си се подписал, че " Мечтаеш, хората да мислят' в това също няма нищо-лошо , а напротив...ivoaudi написа:Добре. Давай сега по темата, че не ми се четат глупости.
Знам ли и аз, може и това да е мотивът ти за скандалният ник-нейм в този форум...
Казвам го без намерения личен-хейт към теб...
Изпратено от моят SM-A715F с помощта на Tapatalk
Re: Е90 лампа масло
Пиша с малко закъснение... След проблема, който имах със светване на лампа за маслото, само при запалване, реших да проверя масления филтър след по-дълъг престой. Отвих капачката и вадейки филтъра установих, че няма масло в чашата и филтъра даже е изцеден. После свалихме тялото (маслената чаша) и изпаднаха 2-3 парченца около клапана, явно отчупили се от успокоител, точно както бяхте споменали. Смених масленото тяло. Пружината на клапана имаше малък ход а на новото тяло хода на пружината беше два пъти по голям. За сега не свети лампа и всичко е наред. Благодаря на колегите за помощта. Обаче сега идва въпроса: Какво правим ако има още парченца? Аз съм сменял верига преди 60 хил.км. Тези парчета може ли да са от последната смяна на комплекта или може и да са още от заводските успокоители... знае ли човек? Може пък да са били само тези и да няма други. Какво бихте посъветвали?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е90 лампа масло
Просто да си караш колата.
От заводските успокоители са, да. Ако ти се играе, още такива ще намериш из картера. Сваляйки го пък може да смениш цедката на помпата, която при н42 бе проблем номер едно, а от бмв обожават да не си отстраняват проблемите преди да е минала поне десетилетка.
От заводските успокоители са, да. Ако ти се играе, още такива ще намериш из картера. Сваляйки го пък може да смениш цедката на помпата, която при н42 бе проблем номер едно, а от бмв обожават да не си отстраняват проблемите преди да е минала поне десетилетка.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е90 лампа масло
А всъщност от къде си купи това маслено тяло и би ли споделил колко го плати?
Понеже моето също не държи масло, сега тъкмо скокнах до Елиткар и ми обявиха цена около 300лв, щото било комплект с масления охладител. Странно ми се стори, а моя охладител пък си е чисто нов, та ако има само тяло с клапана отделно бих си взел.
Понеже моето също не държи масло, сега тъкмо скокнах до Елиткар и ми обявиха цена около 300лв, щото било комплект с масления охладител. Странно ми се стори, а моя охладител пък си е чисто нов, та ако има само тяло с клапана отделно бих си взел.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Е90 лампа масло
ivoaudi написа:А всъщност от къде си купи това маслено тяло и би ли споделил колко го плати?
Понеже моето също не държи масло, сега тъкмо скокнах до Елиткар и ми обявиха цена около 300лв, щото било комплект с масления охладител. Странно ми се стори, а моя охладител пък си е чисто нов, та ако има само тяло с клапана отделно бих си взел.
Да-комплект е , но не виждам смисъл от нов и 300лв. , има читави от коли,които се пилеят на части и струва смешни има-няма 100лв. пари.
В тоя ред на мисли, се радвам да съм бил полезен на колегата като му написах че проблема е клапана при масления охладител и си реши проблема , защото беше ме накарал да си изтрия коментара и да не го подвеждам.
Както и да е...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е90 лампа масло
Коли, които се пилеят има, ама въпросния им клапан рядко е читав. Такива са поне моите наблюдения, щото сега ми предстои да сменя 4-ти поред
Колкото до клапана, той е в масленото тяло, а не в охладителя и ако се изразяваш правилно, вместо да пишеш дълги, емоционални излияния няма да споря за ненужни неща. Не е много готино обаче да се изявяваш като докачлива госпожица. Допусни, че чета вече доста пъти абсолютни и подвеждащи глупости от теб, но просто съм ги подминавал, именно за да не спорим на всяка запетайка.
Колкото до клапана, той е в масленото тяло, а не в охладителя и ако се изразяваш правилно, вместо да пишеш дълги, емоционални излияния няма да споря за ненужни неща. Не е много готино обаче да се изявяваш като докачлива госпожица. Допусни, че чета вече доста пъти абсолютни и подвеждащи глупости от теб, но просто съм ги подминавал, именно за да не спорим на всяка запетайка.
Последна промяна ivoaudi на 01 Апр 2021, 15:45, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Е90 лампа масло
ivoaudi написа:Коли, които се пилеят има, ама въпросния им клапан рядко е читав. Такива са поне моите наблюдения, щото сега ми предстои да сменя 4-ти поред
Колкото до клапана, той е в масленото тяло, а не в охладителя и ако се изразяваш правилно, вместо да пишеш дълги, емоционални излияния няма да споря за ненужни неща.
И тъй като отлично знам за какво служи тоя клапан, в последствие си отговорих и защо точно и как провокира спад в налягането. Мой пропуск, безсъмнено. Това подчертавам, в случай че датчика за налягането е поставен ПРЕДИ въпросния клапан! Нямам възможност да всигна капака сега да ппгледна. Щото пък ако датчика се намира СЛЕД клапана, както СПОРЕД МЕН би трябвало да бъде, то колегата скоро пак ще драсне в темата! Не е много готино обаче да се изявяваш като докачлива госпожица. Допусни, че чета вече доста пъти абсолютни и подвеждащи глупости от теб, но просто съм ги подминавал, именно за да не спорим на всяка запетайка.
Пак се оправдаваш, понеже беше много сигурен - прочети си го най-отгоре всезнайко , малко по-напред , ама айде-от мен пак да мине - разсъжденията дето ги пишеш са за на ум , а резултатите са за писане тук ...
Важното е че колегата си реши проблема, и нищо няма да му свети пак , въпреки нашите тъпи-спорове
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е90 лампа масло
Дай фото и схема за клапана в масления охладител, професоре. Чакам. Тоя същия, дето три пъти повтаряш да се смени.
Заслугата за решаването на проблема е на Хъртлистенера, не твоя. Освен това още след мнението, в което сгреших проблема с този на ПЪРВИЯ колега пуснал темата се поправих.
Давай, дечко Без да си гризеш ноктите. Фото на клапан в масления охладител, който е проблемен и трябва да се смени.
По възможност без да ми се обясняваш много.
Заслугата за решаването на проблема е на Хъртлистенера, не твоя. Освен това още след мнението, в което сгреших проблема с този на ПЪРВИЯ колега пуснал темата се поправих.
Давай, дечко Без да си гризеш ноктите. Фото на клапан в масления охладител, който е проблемен и трябва да се смени.
По възможност без да ми се обясняваш много.
Последна промяна ivoaudi на 01 Апр 2021, 16:55, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Е90 лампа масло
ivoaudi написа:Дай фото и схема за клапана в масления охладител, професоре. Чакам. Тоя същия, дето три пъти повтаряш да се смени.
Заслугата за решаването на проблема е повече на Хъртлистенера, отколкото твоя. Освен това още след мнението, в което сгреших проблема с този на ПЪРВИЯ колега пуснал темата се поправих.
Давай, дечко Без да си гризеш ноктите. Фото на клапан в масления охладител, който е проблемен и трябва да се смени.
По възможност без да ми се обясняваш много.
Не съм длъжен да ти давам нищо.
Всички тук знаем , че ти винаги всичко знаеш , а останалите ядат доматито с коловете...
Re: Е90 лампа масло
ivoaudi Масленото тяло го свалих от друга кола и смених само него. Смених и двете гарнитурки. Сложих си моя охладител отново. Цената е прилична. Ако искаш мога да проверя дали има друго такова тяло (втора употреба), както и всякакви други части за BMW. Ако имаш интерес може да ми пишеш на лични.
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани