За самолетите
Модератор: Общи модератори
Re: За самолетите
blacksapphire написа:
мне. това му се вика "speed tape" и не е проблематично. лепят ги най- редовно- предимно лайнерите - временна кръпка докато самолета стигне до ремонтния хангар по- нататъка в разписанието си
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
Така е, това не е тиксо от 5лв, а нещо одобрено и легално, само за сведение ролката струва 100на евро. Освен всичко се слага, защото при 800км/ч и минимална пролука или нещо стърчащо може да доведе до сериозно разрушаване на някой кожух.
Да, може да е странно за някои хора, като видят облепянето с тиксо, но също ще ви се стори странно, ако ви кажа, че гумите на самолетите са регенерати, сега ще подскочите.
В зависимост от модела самолет, регенерат се прави по 4-5-6 пъти и чак след това се слага нова гума.
Само, че това се прави в завода на самите гуми, Мишелин, Бриджстон, рядко има и Дънлоп.
Всяка гума си има сериен номер, цифра показваща кой регенерат е и щампа на коя АК е.
Пропуснах да кажа, че най-редовно някой самолет си лети с двигател под наем, задкрилка под наем и т.н.
При проблем в двигателя, се сменя по-бързо отколкото на автомобил.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Това че са лепени с говна и клечки тия летящи коптори трябва да ни успокоява ? Това някой го е заснел щото е на ачика и се вижда , а вътре по моторите и в самия самолет дето пипат само тия с лейкопласта дали няма тонове тиксо тел и части изкормени от други дараци ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
За тел позна, има доста вътре из моторите и колесниците.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За самолетите
alekangg написа:
Така е, това не е тиксо от 5лв, а нещо одобрено и легално, само за сведение ролката струва 100на евро. Освен всичко се слага, защото при 800км/ч и минимална пролука или нещо стърчащо може да доведе до сериозно разрушаване на някой кожух.
Да, може да е странно за някои хора, като видят облепянето с тиксо, но също ще ви се стори странно, ако ви кажа, че гумите на самолетите са регенерати, сега ще подскочите.
В зависимост от модела самолет, регенерат се прави по 4-5-6 пъти и чак след това се слага нова гума.
Само, че това се прави в завода на самите гуми, Мишелин, Бриджстон, рядко има и Дънлоп.
Всяка гума си има сериен номер, цифра показваща кой регенерат е и щампа на коя АК е.
Пропуснах да кажа, че най-редовно някой самолет си лети с двигател под наем, задкрилка под наем и т.н.
При проблем в двигателя, се сменя по-бързо отколкото на автомобил.
Това тиксо струва точно 56 лв в работата по система и държи като пирон в пясък слага се когато машината ще лети и има прясно нанесен херметик по някоя фуга с цел да не се разтече. Никой нормален механик не би му имал вяра и не би разписал след себе си такъв ремонт. За интериорни глупости да, но да държи въздухозаборници на мотора абсурд.
Гуми има и Дънлоп и Гудиър и то не рядко. Разбира се че е по рентабилно да се правят регенерация. Нищо им няма. За свалянето и качването на мотор не е баш по бързо от на автомобил
ATR-42/72
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
За цената може, не съм толкова навътре с цени.
Да говорим с точни цифри, 2-3 часа е свали/качи двигател за А320 и от сорта и след това проби. Може при теб да е по-бавно.
За регенерата го казвам, за да се чудят другите, не че има проблем, то е ясно, че няма, щом е така от години.
Да говорим с точни цифри, 2-3 часа е свали/качи двигател за А320 и от сорта и след това проби. Може при теб да е по-бавно.
За регенерата го казвам, за да се чудят другите, не че има проблем, то е ясно, че няма, щом е така от години.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: За самолетите
А зимни/ летни сменят ли
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За самолетите
alekangg написа:За цената може, не съм толкова навътре с цени.
Да говорим с точни цифри, 2-3 часа е свали/качи двигател за А320 и от сорта и след това проби. Може при теб да е по-бавно.
За регенерата го казвам, за да се чудят другите, не че има проблем, то е ясно, че няма, щом е така от години.
По процедура е по бавно, не при мен рециклирания мотор пристига необорудван и всички помощни агрегати се прехвърлят. Кажи го 2 дни за всичко плюс пробите на АТР, на ербъс, на Москвич 737 на Антонов на каквото искаш. Говоря сваляне и качване. За 2 часа става ко отрежеш пилона с флекса
ATR-42/72
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
DLVasilev написа:alekangg написа:За цената може, не съм толкова навътре с цени.
Да говорим с точни цифри, 2-3 часа е свали/качи двигател за А320 и от сорта и след това проби. Може при теб да е по-бавно.
За регенерата го казвам, за да се чудят другите, не че има проблем, то е ясно, че няма, щом е така от години.
По процедура е по бавно, не при мен рециклирания мотор пристига необорудван и всички помощни агрегати се прехвърлят. Кажи го 2 дни за всичко плюс пробите на АТР, на ербъс, на Москвич 737 на Антонов на каквото искаш. Говоря сваляне и качване. За 2 часа става ко отрежеш пилона с флекса
Няма да споря.
Аз пък съм виждал многократно как се сваля и качва следващия за 2,5-3 часа, разбира се подготвен на стойката. Никой не казва, че тепърва ще се оборудва от 0.
Ти сега ще сложиш и времето за рециклиране ли?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За самолетите
Няма да го слагам, обяснявам ти как се прави на базово обслужване, и го пише и в документацията. Ти ме оборвай ако искаш до другата седмица. Прат и Уитни малкия на АТР е поне 4 часа сваляне само. На сфм 56 на Боинг и ербъс за 3часа ще успееш само да довлечеш станока, лебедките и кантарите
ATR-42/72
Re: За самолетите
от бг авио механик "истинско чудо как повечето машини летят още..." ей на
ако не сте осъзнали живеем във време в което всичко което сме си/са ни надробили, ще си го сърбаме. всичко
ако не сте осъзнали живеем във време в което всичко което сме си/са ни надробили, ще си го сърбаме. всичко
Re: За самолетите
MayDay написа:от бг авио механик "истинско чудо как повечето машини летят още..." ей на
ако не сте осъзнали живеем във време в което всичко което сме си/са ни надробили, ще си го сърбаме. всичко
Супервайзър в Ролс Ройс Монреал:
"Като знам как ги ремонтираме, не се чувствам много комфортно преди полет. Въпрос на време е да започнат аварии".
Това е от миналото лято.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
DLVasilev написа:Няма да го слагам, обяснявам ти как се прави на базово обслужване, и го пише и в документацията. Ти ме оборвай ако искаш до другата седмица. Прат и Уитни малкия на АТР е поне 4 часа сваляне само. На сфм 56 на Боинг и ербъс за 3часа ще успееш само да довлечеш станока, лебедките и кантарите
Ти знаеш.
Може да си върнеш назад клипа, ако имаш мерак.
https://youtu.be/Dp8xmgt1PKc?t=257
6 часа за всичко за двигател Ролс Ройс на 777, което не е като на А320. Да не сте по някой друг стандарт вие? Нямам мой клип, че да ти пусна, затова чужд.
Сега има и други виждали не само на клип самолети, не сте само вие в хангарчето на луфти-тим
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За самолетите
alekangg написа:DLVasilev написа:Няма да го слагам, обяснявам ти как се прави на базово обслужване, и го пише и в документацията. Ти ме оборвай ако искаш до другата седмица. Прат и Уитни малкия на АТР е поне 4 часа сваляне само. На сфм 56 на Боинг и ербъс за 3часа ще успееш само да довлечеш станока, лебедките и кантарите
Ти знаеш.
Може да си върнеш назад клипа, ако имаш мерак.
https://youtu.be/Dp8xmgt1PKc?t=257
6 часа за всичко за двигател Ролс Ройс на 777, което не е като на А320. Да не сте по някой друг стандарт вие? Нямам мой клип, че да ти пусна, затова чужд.
Сега има и други виждали не само на клип самолети, не сте само вие в хангарчето на луфти-тим
В луфти не работя отдавна, но навсякъде където съм бил е едно и също, само един форумен дървен философ гледа клипчета и вика не е вярно
ATR-42/72
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
Явно дървения си ти, защото казах поне няколко пъти, че съм присъствал на смемии в рамките на 3 часа, ама ми обясни, че не е вярно. Всичко освен твоятя тежка дума е лъжа и измама
Та така
Та така
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани