Покупка на f25
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Покупка на f25
Здравейте обмислям покупка на въпросния с 3.0d. Интересуват ме евентуални проблеми, за които да внимавам, и по специално за проблеми с двигателите 258 коньовия и 313 би турбото там с вериги и тем подобни...съответно преди и след фейсовите. Благодаря и мъдете здрави !
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Покупка на f25
Здравей,
Аз карам F25 с 3-литровия дизел (258 к.с.) и за момента съм доста доволен. Това, с което трябва да се внимава е веригата, както при всички N57 мотори. Когато стане на 250к+ е наложително да се смени. Има и такива, които могат да изкарат и по-дълго, но колата ще са кара на страх, тъй като може да се скъса във всеки един момент. Моторът задвижва перфектно купето на X3, има предостатъчно мощност. Набира изключително добре. Все пак ускорението до 100 е около 6 сек., което за тежък SUV е много добре. По-мощната версия с втора турбина със сигурност ще върви още по-добре, но пък там има още един компонент, който потенциално може да се развали. При обслужването на веригата е хубаво да се видят и основните и биелните лагери и ако са се поизносили да се сменят като така или иначе всичко е долу. В общи линии няма много разлики спрямо останалите модели. ZF8 е изключително добър автомат, трябва да се обслужва на около 60к. Преди покупка разбира се е хубаво да се направи диагностика и да се видят дюзите, да се тества дали автоматикът сменя плавно и т.н. Стандартните неща. Честно казано фейслифта поне за мен е малко разочароващ, защото освен предницата и вътре конзолата на климатроника няма почти никакви разлики. Отзад BMW не са пипнали нищо... Единствено NBT си заслужава, тъй като е по-съвременна инфотейнмънт система. Внимавай с километрите, защото съм виждал в немското мобиле X3-ки на 6-7 години на 400к+ км. Колата си е комфортна и се кара доста явно.
Аз карам F25 с 3-литровия дизел (258 к.с.) и за момента съм доста доволен. Това, с което трябва да се внимава е веригата, както при всички N57 мотори. Когато стане на 250к+ е наложително да се смени. Има и такива, които могат да изкарат и по-дълго, но колата ще са кара на страх, тъй като може да се скъса във всеки един момент. Моторът задвижва перфектно купето на X3, има предостатъчно мощност. Набира изключително добре. Все пак ускорението до 100 е около 6 сек., което за тежък SUV е много добре. По-мощната версия с втора турбина със сигурност ще върви още по-добре, но пък там има още един компонент, който потенциално може да се развали. При обслужването на веригата е хубаво да се видят и основните и биелните лагери и ако са се поизносили да се сменят като така или иначе всичко е долу. В общи линии няма много разлики спрямо останалите модели. ZF8 е изключително добър автомат, трябва да се обслужва на около 60к. Преди покупка разбира се е хубаво да се направи диагностика и да се видят дюзите, да се тества дали автоматикът сменя плавно и т.н. Стандартните неща. Честно казано фейслифта поне за мен е малко разочароващ, защото освен предницата и вътре конзолата на климатроника няма почти никакви разлики. Отзад BMW не са пипнали нищо... Единствено NBT си заслужава, тъй като е по-съвременна инфотейнмънт система. Внимавай с километрите, защото съм виждал в немското мобиле X3-ки на 6-7 години на 400к+ км. Колата си е комфортна и се кара доста явно.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Покупка на f25
Колегата е прав, че се карат яко тези дизели. Обаче това със смяна на веригата да се "ревизират" и основни и биелни лагери е доста неприятно упражнение особено на кола на 5-6г... и около 200к км. Но е ясно, че проблемите идват от хубавите интервали за смяна на маслото. Друго си е да се спестят 5-6 смени на масло и филтър на кола с първоначална цена има няма 60к евра и после честито на следващият собственик!
- sorcerer357s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 6.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d
Re: Покупка на f25
250К е много за веригата. Още от преди това е на страх. Аз съм 313-те кобили. Взех я на 204К и веднага смених вериги, всички масла и филтри – да ми е спокойно на душата. Като гледаш виж сменен ли е охладителя на ЕГР. Ако не е - сменят се по акция в BMW. Произведените след 2014 нямат проблем доколкото си спомням (Охладители имам предвид не колата). Виж също с адаптивно окачване ли е или с обикновени амортисьори. На електрическите трябва да се обърне специално внимание на състоянието, че са бая скъпички (около 700-800 на бройка са обикновени оригинал срещу 1700-800 за EDC).
Страхотна количка е иначе. Върви като изтебител.
Страхотна количка е иначе. Върви като изтебител.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Покупка на f25
Основните и биелните преди 350 хиляди километра,може и да не ги пипаш. Веригите около 200 хиляди е добре да ги смениш, за да ти е спокойно.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Покупка на f25
Възможно ли е колегата sorcerer357s да сподели за Ф25 като собственик
Доволен ли е ? Като изключим веригите други скъпи ремонти трябва ли дасе обърне внимание?
Този проблем за който се говори с коляновия вал е за 2.0 дизел или го има и при 6цил?
Като цяло колата със скъпа поддръжка ли е ? Евентуалната смяна на лагери колко би струвала?
Ще бъда благодарен за отговор
Поздрави
Доволен ли е ? Като изключим веригите други скъпи ремонти трябва ли дасе обърне внимание?
Този проблем за който се говори с коляновия вал е за 2.0 дизел или го има и при 6цил?
Като цяло колата със скъпа поддръжка ли е ? Евентуалната смяна на лагери колко би струвала?
Ще бъда благодарен за отговор
Поздрави
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Покупка на f25
Като собственик на F25 от близо 2 години и изминал вече над 40к км мога да споделя мнение. Колата е много добра, динамична и комфортна. Пътувах из Европа около 4к км без никакви проблеми и без умора. Въпросът с поддръжката зависи от това какво за теб е скъпа и евтина поддръжка. Мога да кажа, че колата си иска своето и трябва да имаш добър доход за поддръжката й. Първоначалното обслужване (вериги, лагери, масла и т.н.) излиза около 5к. Демпферната шайба я сменях наскоро с оригинална, като и тя беше около 1.3к. Лагерите сами по себе си не са скъпи и се вижда дали има нужда да се сменят като се сваля моторът за смяна на веригите. Аз лично ги смених. Относно коляновия вал, не съм чул да има проблем при версията с 258 к.с. Сменях и 4-те диска и накладки с оригинални. Взех ги миналата Коледа с голяма отстъпка от М-кар и ми излязоха около 1500 лв (иначе и те излизат към 2.5к). Моята е със спорт пакет (задните гуми са с широчина 275) и цената на гумите също е доста сериозна. Дюзите до колкото знам не подлежат на рециклиране, като цената на 1 бр. по спомен е около 800-900 лв. Та, в обобщение, много съм доволен от колата, но си иска сериозна и навременна поддръжка (най-добре с оригинални части), за да си спокоен и да можеш да разчиташ на нея.
- sorcerer357s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 6.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d
Re: Покупка на f25
Alex_P написа:Като собственик на F25 от близо 2 години и изминал вече над 40к км мога да споделя мнение. Колата е много добра, динамична и комфортна. Пътувах из Европа около 4к км без никакви проблеми и без умора. Въпросът с поддръжката зависи от това какво за теб е скъпа и евтина поддръжка. Мога да кажа, че колата си иска своето и трябва да имаш добър доход за поддръжката й. Първоначалното обслужване (вериги, лагери, масла и т.н.) излиза около 5к. Демпферната шайба я сменях наскоро с оригинална, като и тя беше около 1.3к. Лагерите сами по себе си не са скъпи и се вижда дали има нужда да се сменят като се сваля моторът за смяна на веригите. Аз лично ги смених. Относно коляновия вал, не съм чул да има проблем при версията с 258 к.с. Сменях и 4-те диска и накладки с оригинални. Взех ги миналата Коледа с голяма отстъпка от М-кар и ми излязоха около 1500 лв (иначе и те излизат към 2.5к). Моята е със спорт пакет (задните гуми са с широчина 275) и цената на гумите също е доста сериозна. Дюзите до колкото знам не подлежат на рециклиране, като цената на 1 бр. по спомен е около 800-900 лв. Та, в обобщение, много съм доволен от колата, но си иска сериозна и навременна поддръжка (най-добре с оригинални части), за да си спокоен и да можеш да разчиташ на нея.
Напълно вярно. Бих добавил, че двете турбини на моята са по-скъпи при евентуален ремонт.
Капака на клапаните е слабо място (пластмаса някаква) и цената му е почти 900 лв. Точно чакам един такъв да дойде.
Друг проблем са рейките. На цялата F серия доколкото разбрах. Там имаш 4 варианта -
1. Ремонтен комплект - https://www.youtube.com/watch?v=a-ldEEQiSGE - ~45 лв., грес ~10 лв. и колкото ти вземе майстора за труд.
2. Рециклиране при някой байчо, извинявам се "Фирма" - за 4-500 лв. + свалане-качване, без кодиране защото си е твоята рейка.;
3, Фабрично рециклирана в Полша с 2 години гаранция - 2000 лв. (дават ти рециклирана а ти им даваш твоята) + сваляне-качване и кодиране.
4. Нова рейка 5000+ лв. заедно с монтажа и кодирането и 2 години гаранция от БМВ.
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Покупка на f25
Най-важното е със смяна на веригите да се сменят и лагерите на коляновия вал. Спукания капак на клапаните и разлепената жабка са неизбежни .
- sorcerer357s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 6.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d
Re: Покупка на f25
Виж за жабката забравих. А е леко тръгнала и моята. Ще откажем колегата да си купува F25 май. А количката е хубава. Носи радост ако си я поддържаш.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Покупка на f25
sorcerer357s написа:Виж за жабката забравих. А е леко тръгнала и моята. Ще откажем колегата да си купува F25 май. А количката е хубава. Носи радост ако си я поддържаш.
Как се усеща/представя в сравнение с Е83, предполагам имате и двамата с колегата преки наблюдения?
- sorcerer357s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 6.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d
Re: Покупка на f25
95 коня и 130 нютона отгоре спрямо стария хикс много добре се усещат. Освен това и 8 степенен автомат вместо 6. Разликата е доста голяма в положителна посока. Вози по меко от Е83 - окачването е друго. Повече екстри...
Re: Покупка на f25
А някой може ли да даде мнение за бензин в Х3?
N20B20 - 2.8 245 кс 4 цил - поддръжка, здравина, разход , динамика?
N55B30 - 3.5 - 306 кс - 6 цил- поддръжка , здравина, разход, динамика?
N20B20 - 2.8 245 кс 4 цил - поддръжка, здравина, разход , динамика?
N55B30 - 3.5 - 306 кс - 6 цил- поддръжка , здравина, разход, динамика?
Покупка на f25
F25 е супер кола, баланс между комфорт и динамика, както и доста универсална кола.
Аз след Е83 доста гледах за F25, но в онзи момент нe попаднах на “моята”, а аз не съм от хората, които дебнат прекалено дълго. И така открих F07, своеобразна “птицечовка” (разбирай хибрид между различни видове).
Аз след Е83 доста гледах за F25, но в онзи момент нe попаднах на “моята”, а аз не съм от хората, които дебнат прекалено дълго. И така открих F07, своеобразна “птицечовка” (разбирай хибрид между различни видове).
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани