Голям проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Голям проблем
Здравейте на всички, чета ви от доста време, но не смятах за нужно да се регистрирам, понеже нямам необходимите познания и не бих бил полезен.
Имам е60 2005 година 2ка бензин от около година и бях супер доволен от нея.... допреди 10тина дни..
Започвам историята от нейното начало, дано разберете и помогнете с мнения, сервизи и тн.
Преди седмица ми светна лампата за налягането на маслото, смених маслото, филтрите и самия датчик, но лампата не угасна. Колата ми беше необходима и трябваше да я карам, като застраховка направиха много тестове дали маслото се качва към двигателя и дали има налягане, с крушка, която се свързва към буксата на датчика и тн. Бях и на един кабелджия, с който се разбрах да оставя колата във вторник. Днес тръгнах на дълъг път леко на риск със светеща лампа, колата се държа супер добре, стигнах на място и всичко беше добре, проблема дойде на прибиране... Малко преди Дупница колата изгуби мощност, светна чека и изписа на монитора drive control system faillure. Изключих от скорост и продължих по инерция в аварийната, понеже съм с малко бебе и пред нас имаше друга кола, в която да кача жената и детето. Стигнах до тях изгасих колата и започнах да звъня на пътна помощ. След това пак я запалих, колата пали, но като подам газ вече няма никой и изписва на моменти още хиляди неща. Накрая дори в паркинга в София не успях да я вкарам, добре че имаше хора и ме добутаха. Какво мислите и откъде да почна, аз реших утре да викам на място за диагностика и от нея да реша какво да правя. Шофьора на репатрака каза, че бил сигурен, че не се включва бензиновата помпа и колата заглъхва. С колата проблеми не съм имал, освен сутрин рано леко притрисане и заглъхване за много кратко след палене. Дано разбрахте, благодаря предварително
Имам е60 2005 година 2ка бензин от около година и бях супер доволен от нея.... допреди 10тина дни..
Започвам историята от нейното начало, дано разберете и помогнете с мнения, сервизи и тн.
Преди седмица ми светна лампата за налягането на маслото, смених маслото, филтрите и самия датчик, но лампата не угасна. Колата ми беше необходима и трябваше да я карам, като застраховка направиха много тестове дали маслото се качва към двигателя и дали има налягане, с крушка, която се свързва към буксата на датчика и тн. Бях и на един кабелджия, с който се разбрах да оставя колата във вторник. Днес тръгнах на дълъг път леко на риск със светеща лампа, колата се държа супер добре, стигнах на място и всичко беше добре, проблема дойде на прибиране... Малко преди Дупница колата изгуби мощност, светна чека и изписа на монитора drive control system faillure. Изключих от скорост и продължих по инерция в аварийната, понеже съм с малко бебе и пред нас имаше друга кола, в която да кача жената и детето. Стигнах до тях изгасих колата и започнах да звъня на пътна помощ. След това пак я запалих, колата пали, но като подам газ вече няма никой и изписва на моменти още хиляди неща. Накрая дори в паркинга в София не успях да я вкарам, добре че имаше хора и ме добутаха. Какво мислите и откъде да почна, аз реших утре да викам на място за диагностика и от нея да реша какво да правя. Шофьора на репатрака каза, че бил сигурен, че не се включва бензиновата помпа и колата заглъхва. С колата проблеми не съм имал, освен сутрин рано леко притрисане и заглъхване за много кратко след палене. Дано разбрахте, благодаря предварително
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Голям проблем
Колко стар е акумулаторът?
И какъв е сложен?
И какъв е сложен?
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Голям проблем
Има ли газова уредба?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Голям проблем
Нов акумулатор е на 3 седмици, няма газ. Идва приятел да я види, ама не носеше комп за диагностика и според него двигателя си е супер добре. Колата пали, изфорсира я и се чува добър звук, но не задържа. Според него не бачка някой цилиндър, ама не вярвам лично аз
Re: Голям проблем
Относно грешката която ти дава
https://www.youcanic.com/guide/bmw-driv ... moderately
https://www.youcanic.com/guide/bmw-driv ... moderately
Re: Голям проблем
Друго интересно и необяснимо за мен е, че след палене педала на газта го няма никакъв, супер мек и няма никаква реакция при подаване на газ, обаче ако точно в момента на палене подам газ колата си форсира
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Голям проблем
Колега, правилно си се насочил да се направи диагностика. Просто да се гадае е безсмислено.
Re: Голям проблем
С първата диагностика нищо не се случи. Бавно се публикуват мненията и дано бъдат публикувани в точния ред. Чакам днес втора диагностика, проблема е, че на контакт не дава грешки, а при запален двигател не успява да задържи и колата гасне. Оставете контакт на добра диагностика на място, ако имате нещо в предвид
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Голям проблем
MNM написа:С първата диагностика нищо не се случи. Бавно се публикуват мненията и дано бъдат публикувани в точния ред. Чакам днес втора диагностика, проблема е, че на контакт не дава грешки, а при запален двигател не успява да задържи и колата гасне. Оставете контакт на добра диагностика на място, ако имате нещо в предвид
Ако има записана грешка ще се види когато колата е на контакт, диагностика се прави на контакт със изключен двигател, на мен ми мирише на вода при ECU-to, проверете го.
Re: Голям проблем
Проблема е май, че извадих клемите на акумулатора и съм изтрил май грешките, днес като я гледахме и даваше грешка за термостата. Отделно ми светна преди време за колана и еърбега, отвреме навреме и за антифриза, но си има антифриз и нищо друго
Re: Голям проблем
MNM написа:Проблема е май, че извадих клемите на акумулатора и съм изтрил май грешките, днес като я гледахме и даваше грешка за термостата. Отделно ми светна преди време за колана и еърбега, отвреме навреме и за антифриза, но си има антифриз и нищо друго
При тези коли като извадиш клемите не се трие грешката, а може да се осветка още повече. Колана и аербега може да светят и от слаб ток или плюсовия кабел или... още много неща.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Голям проблем
Да изкаха и аз мнение. Може да е смешно, но...Колко бензин има е резерсоара? Зная, че този проблем е предимно при дизелите, но съм го виждал и при 2000 бензин. Ако имаш към 20 литра сипи още 20 и виж как ще е.
Re: Голям проблем
С малко закъснение да напиша, че колата я оправих благодарение на zvetiko и неговите познания. Освен дебитомера, който се беше скапал тотално проблем е давал и калпав датчик на разпределителния вал. След смяната на двете и малко настройки колата почти заспа. Датчика за маслото явно е светел понеже е губила обороти заради дебитомера и датчика. Сега проблем няма, освен при паленето сутрин рано на студено време, но скоро и на него ще му дойде времето
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани