Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Здравейте колеги,
отдавна не съм влизал и хайде и аз да се разпиша с моя проблем
Става въпрос за Х5 40d 2012 LCI 306 коня с двигател N57D30B
След ремонт на дюзи в Италия(може би чисто съвпадение) си взех автомобила и след няма и 10 км. счупи двигател
След разправия с майстора сега на дневен ред ми е ремонта на двигателя. Идеята ми е колата да отиде в България и там да се направи ремонта - без това натам се бе запътила преди да се счупи мотора.
Няколко въпроса:
Възможно ли е при грешно стендоване на дюзи да счупи двигателя?
Подлежи ли на ремонт този двигател, частите същите ли са като на 30 и 35 и с малко по-стария N57D30A ?
Ако някой е имал сходен проблем, какво друго да очаквам като се отвори двг?
Благодаря предварително на всички отзовали се колеги!
Поздрави!
отдавна не съм влизал и хайде и аз да се разпиша с моя проблем
Става въпрос за Х5 40d 2012 LCI 306 коня с двигател N57D30B
След ремонт на дюзи в Италия(може би чисто съвпадение) си взех автомобила и след няма и 10 км. счупи двигател
След разправия с майстора сега на дневен ред ми е ремонта на двигателя. Идеята ми е колата да отиде в България и там да се направи ремонта - без това натам се бе запътила преди да се счупи мотора.
Няколко въпроса:
Възможно ли е при грешно стендоване на дюзи да счупи двигателя?
Подлежи ли на ремонт този двигател, частите същите ли са като на 30 и 35 и с малко по-стария N57D30A ?
Ако някой е имал сходен проблем, какво друго да очаквам като се отвори двг?
Благодаря предварително на всички отзовали се колеги!
Поздрави!
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Какво точно му е счупено? Някои неща се ремонтират, за други трябват нов блок и колянов вал...
И вярва ли ти се, че стават такива съвпадения?
И вярва ли ти се, че стават такива съвпадения?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Здрасти колега, отдавна не вярвам в съвпадения, затова и майстора върна парите и си плати за грешката с дюзите.
Не зная какво е счупено, защото автомобила от тогава не съм го пипал, чака автовоз за Б-я.
Блока и коляновия вал трябва ли задължително да са от същата модификация N57D30B или може да са и от предишната версия с ревизия А накрая?
Някой който е наясно би ли казал какво се счупва или какво може да се счупи при кофти дюзи?
Въпросите са за да могат по-запознатите колеги да ме насочат към евентуалния ремонт, ясно ми е, че няма как някой да каже какво му е точно на мотора, преди да го отвори.
Не зная какво е счупено, защото автомобила от тогава не съм го пипал, чака автовоз за Б-я.
Блока и коляновия вал трябва ли задължително да са от същата модификация N57D30B или може да са и от предишната версия с ревизия А накрая?
Някой който е наясно би ли казал какво се счупва или какво може да се счупи при кофти дюзи?
Въпросите са за да могат по-запознатите колеги да ме насочат към евентуалния ремонт, ясно ми е, че няма как някой да каже какво му е точно на мотора, преди да го отвори.
Последна промяна Amorphis на 16 Окт 2020, 11:32, променена общо 1 път
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Зависи какво му е счупено според мен.
Едва ли коляновия вал ще даде фира, заради дюзи.
Едва ли коляновия вал ще даде фира, заради дюзи.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Amorphis написа:Здрасти колега, отдавна не вярвам в съвпадения, затова и майстора върна парите и си плати за грешката с дюзите.
Не зная какво е счупено, защото автомобила от тогава не съм го пипал, чака автовоз за Б-я.
Блока и коляновия вал трябва ли задължително да са от същата модификация N57D30B или може да са и от предишната версия с ревизия А накрая?
Някой който е наясно би ли казал какво се счупва или какво може да се счупи при кофти дюзи?
Въпросите са за да могат по-запознатите колеги да ме насочат към евентуалния ремонт, ясно ми е, че няма как някой да каже какво му е точно на мотора, преди да го отвори.
Доколкото знам, на N57 с две турбини може да се сложи и блок от N57 с едно турбо, тоест от 30d. Правено е на F10 535d N57 на мой познат. Но пък не е точно същият мотор, та трябва някой майстор да каже. Това ти е най-тежкия вариант за ремонт, всичко друго би трябвало да е по-лесно и евтино.
А колата пали ли изобщо?
I love the sound of V8 in the morning...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Не е ясно какво точно се е счупило. Един от вариантите е да се разтопи върха на дюзата и "иглата" да "разстреля" от упор буталото.
Има вариант да се стигне и до това.
Има вариант да се стигне и до това.
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
zvetiko написа:Не е ясно какво точно се е счупило. Един от вариантите е да се разтопи върха на дюзата и "иглата" да "разстреля" от упор буталото.
Има вариант да се стигне и до това.
Благодаря много за обяснението колега!
В този случай какво се сменя?
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Колега много трудно е да се каже,преди да се отвори мотора. Може и тънко да минеш, може и цял мотор да ти е нужен. Много е субективно. От скапана дюза може да се "стопи" бутало, но колко и как,и какво друго ще повлече е трудно да се каже. Докарвай го в България и го дай на някой,който е в час с тези коли- бай Гошо кварталния не е вариянт.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
msi200 написа:А колата пали ли изобщо?
Запалката на колата може да запали цигара Автомобила не пали.
@kikko
Ако са скапали дюзи колега, ще запише ли грешка/и и какви?
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Ако дюзите са извън стойности трябва да е записала грешки, които ще ги разпознаеш лесно (smooth running control, injector fault и т.н.), както и при кои цилиндри са проблемни.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Един въпрос, като стана проблема мерихте ли поне компресията и извади ли дюзите да видиш как са, не вярвам ако са ремонтирани да пикае дюза, нещо е попаднало във цилиндъра при почистване на отворите.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д
Ами за да "пропикае" така че да стопи бутало,най- вероятно ще запише грешка,тъй като корекцията би трябвало да е много извън нормата. Пусни и една диагностика да видим какво ще покаже.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани