Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:6-цилиндров турбо бенз + кредит + евтин кит и става космос - това е източноевропейската религия. Тези неща не са съвместими просто
На 160к няма да е гроб - тъкмо навреме за 6 дюзи от вуле (3000 лева летящ старт).
всъщност са малко под 2,000лв 6-те инжектора с index 12
https://www.ebay.co.uk/itm/BEST-UPGRADE ... SwDyReEl0j
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гледах цените от БМВ дилър, та затова 3к. Посочените в e-bay май сe водят рециклирани, но пък с лайфтайм гаранция.
Мисълта ми беше просто, че са сигурен консуматив, наред с някои други неща.
Мисълта ми беше просто, че са сигурен консуматив, наред с някои други неща.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:BaDxBoY написа:На 160 000 едва ли ще е такъв гроб. Канадските бензини не ги въртят, а и ги поддържат. Много искам такава кола, но и много не ми се дават пари за бензин и ми допада да ми харчи 5-6 нафта извън града. От друга страна, има едни китове за 1400 долара, дето колата става 500 к.с на мотор и определено ще е супер интересна за каране.
чакай, чакай... колко пари за 500 коня на мотор?
https://burgertuning.com/products/500hp-n54-package
Обърнахме темата на друга посока. Както и да го въртите, тая кола си заслужава всяка една стотинка, дори и за препродажба на запад.Докато живеех в Германия търсех доста 335 и под 10 000 евро, не успях да намеря нищо. Преди 3 години продадох 320д 2006-та за 11 500, преди година продадох 320д 2005-та за 8200, преди 7 месеца купих 320д 177к.с фейс за малко под 10 000. Че даже я ремапнах и да чукна на дърво за тия 7 месеца як тормоз и доста даване на газ, освен маслото, друго не съм пипнал и няма наченки за ремонти. Тука ако ви питам, вече трябваше да съм дал 2500 за вериги 2000 за дюзи 1000 за помпи и не знам си още какво.
Просто я сложих, някой колега ако търси забавна кола и му се харчат пари за удолоствие, да я погледне. Едва ли 335 с навигация, автомат, кожа шибидах,4х4 и т.н ще се задържи още дълго на пазара.
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
BaDxBoY написа:https://burgertuning.com/products/500hp-n54-package
Обърнахме темата на друга посока. Както и да го въртите, тая кола си заслужава всяка една стотинка, дори и за препродажба на запад.Докато живеех в Германия търсех доста 335 и под 10 000 евро, не успях да намеря нищо. Преди 3 години продадох 320д 2006-та за 11 500, преди година продадох 320д 2005-та за 8200, преди 7 месеца купих 320д 177к.с фейс за малко под 10 000. Че даже я ремапнах и да чукна на дърво за тия 7 месеца як тормоз и доста даване на газ, освен маслото, друго не съм пипнал и няма наченки за ремонти. Тука ако ви питам, вече трябваше да съм дал 2500 за вериги 2000 за дюзи 1000 за помпи и не знам си още какво.
Просто я сложих, някой колега ако търси забавна кола и му се харчат пари за удолоствие, да я погледне. Едва ли 335 с навигация, автомат, кожа шибидах,4х4 и т.н ще се задържи още дълго на пазара.
Тогава защо ни питаш като не искаш да чуеш какво мислим и смяташ, че сме дървени философи

Купи я колата, напомпай я на 500 коня и спечели някой лев, щом така го виждаш

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тия 320ки ги накъса. Само купуваш и продаваш..BaDxBoY написа:vicho написа:BaDxBoY написа:На 160 000 едва ли ще е такъв гроб. Канадските бензини не ги въртят, а и ги поддържат. Много искам такава кола, но и много не ми се дават пари за бензин и ми допада да ми харчи 5-6 нафта извън града. От друга страна, има едни китове за 1400 долара, дето колата става 500 к.с на мотор и определено ще е супер интересна за каране.
чакай, чакай... колко пари за 500 коня на мотор?
https://burgertuning.com/products/500hp-n54-package
Обърнахме темата на друга посока. Както и да го въртите, тая кола си заслужава всяка една стотинка, дори и за препродажба на запад.Докато живеех в Германия търсех доста 335 и под 10 000 евро, не успях да намеря нищо. Преди 3 години продадох 320д 2006-та за 11 500, преди година продадох 320д 2005-та за 8200, преди 7 месеца купих 320д 177к.с фейс за малко под 10 000. Че даже я ремапнах и да чукна на дърво за тия 7 месеца як тормоз и доста даване на газ, освен маслото, друго не съм пипнал и няма наченки за ремонти. Тука ако ви питам, вече трябваше да съм дал 2500 за вериги 2000 за дюзи 1000 за помпи и не знам си още какво.
Просто я сложих, някой колега ако търси забавна кола и му се харчат пари за удолоствие, да я погледне. Едва ли 335 с навигация, автомат, кожа шибидах,4х4 и т.н ще се задържи още дълго на пазара.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Разбрахме, че не трябва да се гледат BMW а с N54 двигатели, ако нямате заделени 15 хил. лв
Инжекторите се виждат на диагностика как работят, капака се сваля на 4 торкса и се вижда с кой индекс са за 5 минути. В страни с добър бензин , не се скапват толкова лесно, примерно при мен на 135 хил. км бяха с индекс 9, двигателя е 2011 година произведен и бяха оригиналните, поръчах 6 , но смених само 2, които бяха заминали (чакам да паднат температурите под 30 , да сменя и другите
). До автора, покарайте колата и прочетете записаните грешки, всички детски болести записват грешки - ваноси, помпа високо налягане, дюзите се виждат на диагностика, та по смело с една проверка в доверен сервиз и задължителните за Канада/САЩ справки как е изглеждала колата при вноса
П.С. Помислете още веднъж дали си заслужава, каквато и да е кола изцяло с пари на кредит

Инжекторите се виждат на диагностика как работят, капака се сваля на 4 торкса и се вижда с кой индекс са за 5 минути. В страни с добър бензин , не се скапват толкова лесно, примерно при мен на 135 хил. км бяха с индекс 9, двигателя е 2011 година произведен и бяха оригиналните, поръчах 6 , но смених само 2, които бяха заминали (чакам да паднат температурите под 30 , да сменя и другите


П.С. Помислете още веднъж дали си заслужава, каквато и да е кола изцяло с пари на кредит

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги, наточил съм се пак да скоча на кабриолет.
е92 330i ми се струва най-удачният и безпроблемен вариант, но все пак да гледам ли и 335i или според вас да си го спестя, че чувам много капризна, а и повечко елементи има дето да се чупят?
Няма да се кара по много колата, тримесечие пролет и тримесечие есен уикендите. Да кажем 1000-2000км на година. Какво ще ме посъветвате? По принцип ми се иска да е 335i.
За 325i какво ща кажете също, има ли мощ достатъчно? Много ли отстъпва от другите две?
Мерси.
п.п мисля да погледна тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h5fxv0
е92 330i ми се струва най-удачният и безпроблемен вариант, но все пак да гледам ли и 335i или според вас да си го спестя, че чувам много капризна, а и повечко елементи има дето да се чупят?
Няма да се кара по много колата, тримесечие пролет и тримесечие есен уикендите. Да кажем 1000-2000км на година. Какво ще ме посъветвате? По принцип ми се иска да е 335i.
За 325i какво ща кажете също, има ли мощ достатъчно? Много ли отстъпва от другите две?
Мерси.
п.п мисля да погледна тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h5fxv0
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
тази дето я гледаш е чудесна... след като можеш да отделиш 30 бона за кола, която караш 1,000км на година няма да те мислим...
скачай смело... N55 (335i face с едно турбо) е по-непретенциозен от N54 (2 турбини)
п.с. при такъв бюджет 325/330i не са опция

скачай смело... N55 (335i face с едно турбо) е по-непретенциозен от N54 (2 турбини)
п.с. при такъв бюджет 325/330i не са опция


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой от Пловдив, с налична и работеща диагностика, има ли възможност и желание да се закачим и проверим една кола преди евентуална покупка? Евентуално може да се разберем за подорбности на ЛС ...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
От доста време ми се върти в главата да си взема отделен автомобил само за каране на писта. Ориентирал съм се към е92 335i с ръчна кутия главно поради факта, че има сериозен after-market пазар и са далеч по-евтини от М колите. Не мисля да повишавам мощноста на колата а вместо това да започна с монтирането на по-големи водни и маслени радиатори, тъй като гледам че доста хора се оплакват от прегряване и limp mode.
Гледам, че тази се продава от известно време, от към километри не ми пука, така и така ще се прави мотора - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h5u9cm
Ще се радвам да споделите някакви мнения по темата.
Поздрави,
Михаил Великов
От доста време ми се върти в главата да си взема отделен автомобил само за каране на писта. Ориентирал съм се към е92 335i с ръчна кутия главно поради факта, че има сериозен after-market пазар и са далеч по-евтини от М колите. Не мисля да повишавам мощноста на колата а вместо това да започна с монтирането на по-големи водни и маслени радиатори, тъй като гледам че доста хора се оплакват от прегряване и limp mode.
Гледам, че тази се продава от известно време, от към километри не ми пука, така и така ще се прави мотора - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h5u9cm
Ще се радвам да споделите някакви мнения по темата.
Поздрави,
Михаил Великов
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nthnl написа:Здравейте колеги,
От доста време ми се върти в главата да си взема отделен автомобил само за каране на писта. Ориентирал съм се към е92 335i с ръчна кутия главно поради факта, че има сериозен after-market пазар и са далеч по-евтини от М колите. Не мисля да повишавам мощноста на колата а вместо това да започна с монтирането на по-големи водни и маслени радиатори, тъй като гледам че доста хора се оплакват от прегряване и limp mode.
Гледам, че тази се продава от известно време, от към километри не ми пука, така и така ще се прави мотора - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h5u9cm
Ще се радвам да споделите някакви мнения по темата.
Поздрави,
Михаил Великов
По колата се сменени повечето от проблемните части, та за мен си заслужава въпреки пробега. За писта зависи от много неща, времето, колко обиколки, опит... А цените на перформанс частите и радиатори никак не са малки, може да започнете сток и после надграждайте малко по малко според появилите се проблеми и нужди при карането. Или пък веднага нов перформанс примерно CSF или Mishimoto радиатор, маслен радиатор + термостат (много предложения в широк ценови диапазон има), перформанс въздуховоди за по добро охлаждане на радиаторите и спирачките, и т.н....
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dhtj написа:Здравейте пичове,
Е90-ка търся - 330д, седан, автомат задължително.
Без десняци, без хиксове, без фейсове и без комбита.
Тези критерии стесняват резултатите в мобилето до 1 страница.
Но нещо не мога да си харесам бройка.
Примерно за тази какво мислите?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h3x11s
На някой ако му попадне обява, която отговаря на изискванията и му допада като състояние и описание, моля да ми я прати тук в темата или на ЛС.
Гледах във форума дали случайно се продава такава кола, но не открих.
От следните обяви, коя според вас заслужава внимание и да я погледна наживо:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h62mnc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h62mnc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h62mnc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h62mnc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h62mnc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=h62t1u
И коя не си струва да се гледа изобщо...?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За мен лично номер 2 и последната(купето) си заслужават най-много. Абстрахирам се от описанието на купето.
Четвъртата не бих я гледал, защото не съм фен на такива тунинги(за мен е грозотия отпред). Абстрахирайки се от това, не е толкова зле останалото.
Първата също има доработки, но поне са сложени ОЕМ фарове. Предната броня не е от нея, изглежда доста карана.
Петата също, поне на снимки.
За третата мога да ти съдействам да я погледна и да я закача с ISTA, когато имам възможност. Имай предвид, че като отворя капака не съм технически гуру.
Но първо бих гледал другите две.
Нито една най-вероятно не е на тези километри, но това сигурно и на теб ти е ясно.
Взимай задължително ВИН и си плащай за история преди да тръгнеш за която и да е. Може да ти спести време и пари за гориво.
Четвъртата не бих я гледал, защото не съм фен на такива тунинги(за мен е грозотия отпред). Абстрахирайки се от това, не е толкова зле останалото.
Първата също има доработки, но поне са сложени ОЕМ фарове. Предната броня не е от нея, изглежда доста карана.
Петата също, поне на снимки.
За третата мога да ти съдействам да я погледна и да я закача с ISTA, когато имам възможност. Имай предвид, че като отворя капака не съм технически гуру.

Нито една най-вероятно не е на тези километри, но това сигурно и на теб ти е ясно.
Взимай задължително ВИН и си плащай за история преди да тръгнеш за която и да е. Може да ти спести време и пари за гориво.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, нов съм във форума и като цяло до този момент съм бил далече от Вашето семейство, но съм решил да се присъединя. Моля, за мнение за е91, 320d, 177 коня, автомат. Колата е на 260к км. Сполучливи ли са?
Имам и още два въпроса:
- На колко хиляди км се сменя веригата?
- Колко ориентировъчно излиза обслужването на скоростната кутия. От форума разбрах, че има два варианта за обслужване, с машина или ръчно, но никъде не успях да намеря ориентировъчни цени за вариантите.
Благодаря предварително.
Имам и още два въпроса:
- На колко хиляди км се сменя веригата?
- Колко ориентировъчно излиза обслужването на скоростната кутия. От форума разбрах, че има два варианта за обслужване, с машина или ръчно, но никъде не успях да намеря ориентировъчни цени за вариантите.
Благодаря предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Trъncheto написа:Здравейте, нов съм във форума и като цяло до този момент съм бил далече от Вашето семейство, но съм решил да се присъединя. Моля, за мнение за е91, 320d, 177 коня, автомат. Колата е на 260к км. Сполучливи ли са?
Имам и още два въпроса:
- На колко хиляди км се сменя веригата?
- Колко ориентировъчно излиза обслужването на скоростната кутия. От форума разбрах, че има два варианта за обслужване, с машина или ръчно, но никъде не успях да намеря ориентировъчни цени за вариантите.
Благодаря предварително.
Хубав е модела, малко по капризен е, но ако е добре обслужван няма да ти създава проблеми.
Веригата се сменя на около 200к км., маслото в скоростите е най добре да се смени заедно с обслужване на уплътненията на мехатроника, това с машина неможе да стане, цената е около 600лв.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани