e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Май 2015, 15:23

el lobo написа:малко извън темата , извинявам се за което , моята кола е 116 коня 2002 но със стария мотор с гнп , пак ли е с тази помпа?

само да кажа , че 3г карах точно тоя двигател 136 коня , внос от италия , карал съм на лампа , сипвал съм нафта от туби от време на време и нямах никакви ядове нито с помпата нито с турбото нито с дюзите , така че спокойно :bchug:

Е, то тоя след теб ще обере пешкира с ремонтите :winky:
Иначе аз карах 5 год и 150 хил такъв мотор и проблем с гнп не съм имал, ама и под 15 л не съм я карал :smoke:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от el lobo » 18 Май 2015, 21:37

Ivo_Borisov написа:
el lobo написа:малко извън темата , извинявам се за което , моята кола е 116 коня 2002 но със стария мотор с гнп , пак ли е с тази помпа?

само да кажа , че 3г карах точно тоя двигател 136 коня , внос от италия , карал съм на лампа , сипвал съм нафта от туби от време на време и нямах никакви ядове нито с помпата нито с турбото нито с дюзите , така че спокойно :bchug:

Е, то тоя след теб ще обере пешкира с ремонтите :winky:
Иначе аз карах 5 год и 150 хил такъв мотор и проблем с гнп не съм имал, ама и под 15 л не съм я карал :smoke:


е това се е случвало броени пъти , не е било ежедневие , а и съм минал 45-46000 за тези 3г ,слагах и аз 2 тактово масло , разни добавки ..... а сегашната ми кола която е 116 коня пак ли е със същата помпа ?

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 26.08.2010
Пол: Мъж

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от tihotop » 19 Май 2015, 15:32

tosh написа:Така, днес закачих колата на DIS. На живи данни на място, установявам следното:
- до 2500 оборота актуалните стойности на налягането на въздуха и количеството въздух са по-големи от зададените, а след 2500 об обратно. Турбината разтоварва и налягането пада. Защо подяволите тая турбина разтоварва? Ясно си личи че клапана я разтоварва, но защо компютъра подава сигнал на турбото да разтовари? Пак повтарям, 4 години си я карах колата с МАЛОумна дюза и не е правила така....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега просто ти пренадува турбината, регулирай геометрията от вакуумния клапан на турбото,но това на стенд или пак чрез ДИС

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.08.2013
Пол: Мъж
Кара: 320 D 136 k.c.

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от Stoyan Bashev » 19 Май 2015, 20:32

oci написа:
Stoyan Bashev написа:Май и аз скоро ще имам проблем с помпата,на компютъра ми даде грешка ''5 сензор движение игла'',колата в ниските обороти не набира добре,преди 2000 оборота е мудна,а и разхода ми се вдигна.Някакви идей..колата е 320 Д 136 коня

това че ти дава грешка не е гаранция за тръгнала помпа. Проблема е в аванса иска центровка :yes:


Колега аванса може ли да го барне моя майстор или трябва да се кара помпата на комп.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от pitbull_power » 22 Май 2015, 22:38

[quote="bigfinger"]Дефектира по скоро уточни по коя точка имаш предвид която съм написал.
Най честия дефект е изгорелия компонент в компютъра. Ако си мислиш че може да се предпазиш лъжеш себе си и околните. От производителя е заложено определено време (километри).


Такаааа аз разглобих няколко пъти моята .. понеже не внимах и допуснах грешки при сглобяването .... не беше изгоряло нищо колата си вървеше .... допуснах грешки коригигах ги и до ден днешен автомобила е в движение .... Това с транзистора е последния проблем на тази помпа когато не ги познавахме ..... ;) Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от pitbull_power » 22 Май 2015, 22:53

bigfinger написа:Не знам дали се заяждаш или искаш да ми обясниш нещо.

Ако това което си написал го мислиш или някой ти е казал си във голяма грешка. Което показва незнанието на работата и принципа на действието на помпата. А между другото има хора които пишат в този форум и знаят за какво говоря. Или може би засягам лични интереси.

И да правилно виждаш защо карам дизелов автомобил. Защото знам проблемите им които не са малко, но се преживяват.

Това което знаеш го запази за себе си .... помпата е достатъчно надеждна ... щом се вгражда в огромна гама автомобили .... дано си прочел ... че прави проблеми е ясно .... но имате право да търсите алтернативи винаги ... BMW 136 к.с. след ревизия на помпа = вечна за мен ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от shark1986 » 02 Авг 2020, 8:26

След ремонт на ГНП и сменена умна дюза пак почна да губи мощност и не ускорява както трябва при нариснат педал на газта до долу. Като я взех от сервиза си беше наред и след 20-тина км. почна да се спъва :banghead: Писна ми да се занимавам с тая кола.Поне имам гаранция на ремонта :censored:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook