e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
el lobo написа:малко извън темата , извинявам се за което , моята кола е 116 коня 2002 но със стария мотор с гнп , пак ли е с тази помпа?
само да кажа , че 3г карах точно тоя двигател 136 коня , внос от италия , карал съм на лампа , сипвал съм нафта от туби от време на време и нямах никакви ядове нито с помпата нито с турбото нито с дюзите , така че спокойно
Е, то тоя след теб ще обере пешкира с ремонтите
Иначе аз карах 5 год и 150 хил такъв мотор и проблем с гнп не съм имал, ама и под 15 л не съм я карал
- el lobo
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Ivo_Borisov написа:el lobo написа:малко извън темата , извинявам се за което , моята кола е 116 коня 2002 но със стария мотор с гнп , пак ли е с тази помпа?
само да кажа , че 3г карах точно тоя двигател 136 коня , внос от италия , карал съм на лампа , сипвал съм нафта от туби от време на време и нямах никакви ядове нито с помпата нито с турбото нито с дюзите , така че спокойно
Е, то тоя след теб ще обере пешкира с ремонтите
Иначе аз карах 5 год и 150 хил такъв мотор и проблем с гнп не съм имал, ама и под 15 л не съм я карал
е това се е случвало броени пъти , не е било ежедневие , а и съм минал 45-46000 за тези 3г ,слагах и аз 2 тактово масло , разни добавки ..... а сегашната ми кола която е 116 коня пак ли е със същата помпа ?
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
tosh написа:Така, днес закачих колата на DIS. На живи данни на място, установявам следното:
- до 2500 оборота актуалните стойности на налягането на въздуха и количеството въздух са по-големи от зададените, а след 2500 об обратно. Турбината разтоварва и налягането пада. Защо подяволите тая турбина разтоварва? Ясно си личи че клапана я разтоварва, но защо компютъра подава сигнал на турбото да разтовари? Пак повтарям, 4 години си я карах колата с МАЛОумна дюза и не е правила така....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега просто ти пренадува турбината, регулирай геометрията от вакуумния клапан на турбото,но това на стенд или пак чрез ДИС
- Stoyan Bashev
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D 136 k.c.
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
oci написа:Stoyan Bashev написа:Май и аз скоро ще имам проблем с помпата,на компютъра ми даде грешка ''5 сензор движение игла'',колата в ниските обороти не набира добре,преди 2000 оборота е мудна,а и разхода ми се вдигна.Някакви идей..колата е 320 Д 136 коня
това че ти дава грешка не е гаранция за тръгнала помпа. Проблема е в аванса иска центровка
Колега аванса може ли да го барне моя майстор или трябва да се кара помпата на комп.
- pitbull_power
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
[quote="bigfinger"]Дефектира по скоро уточни по коя точка имаш предвид която съм написал.
Най честия дефект е изгорелия компонент в компютъра. Ако си мислиш че може да се предпазиш лъжеш себе си и околните. От производителя е заложено определено време (километри).
Такаааа аз разглобих няколко пъти моята .. понеже не внимах и допуснах грешки при сглобяването .... не беше изгоряло нищо колата си вървеше .... допуснах грешки коригигах ги и до ден днешен автомобила е в движение .... Това с транзистора е последния проблем на тази помпа когато не ги познавахме ..... Успех
Най честия дефект е изгорелия компонент в компютъра. Ако си мислиш че може да се предпазиш лъжеш себе си и околните. От производителя е заложено определено време (километри).
Такаааа аз разглобих няколко пъти моята .. понеже не внимах и допуснах грешки при сглобяването .... не беше изгоряло нищо колата си вървеше .... допуснах грешки коригигах ги и до ден днешен автомобила е в движение .... Това с транзистора е последния проблем на тази помпа когато не ги познавахме ..... Успех
- pitbull_power
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
bigfinger написа:Не знам дали се заяждаш или искаш да ми обясниш нещо.
Ако това което си написал го мислиш или някой ти е казал си във голяма грешка. Което показва незнанието на работата и принципа на действието на помпата. А между другото има хора които пишат в този форум и знаят за какво говоря. Или може би засягам лични интереси.
И да правилно виждаш защо карам дизелов автомобил. Защото знам проблемите им които не са малко, но се преживяват.
Това което знаеш го запази за себе си .... помпата е достатъчно надеждна ... щом се вгражда в огромна гама автомобили .... дано си прочел ... че прави проблеми е ясно .... но имате право да търсите алтернативи винаги ... BMW 136 к.с. след ревизия на помпа = вечна за мен ..
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
След ремонт на ГНП и сменена умна дюза пак почна да губи мощност и не ускорява както трябва при нариснат педал на газта до долу. Като я взех от сервиза си беше наред и след 20-тина км. почна да се спъва Писна ми да се занимавам с тая кола.Поне имам гаранция на ремонта
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани