Сажди по аспуха
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Сажди по аспуха
При пробита пита, вероятно няма проблем да се кара така, какво мислите?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Сажди по аспуха
Не виждам смисъл да я оставяш, ако се е пробила, а щом е почернял ауспуха със сигурност е пробита. Отиди да ти махнат ДПФ-а, остави катализатора, но направи всичко възможно да не го качваш веднага на колата, а го накисни в препарат поне за една нощ, и на другия ден го изпръскай с водо/пароструйка и тогава го качи на колата.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Сажди по аспуха
Смисълът е да не се дават излишни пари.
Т.е. ако ще правя нещо и влагам някакви пари, по-вероятно е да си сложа друг DPF, все пак не се знае как ще подходят с отработените газове и еко-нормите. За това смятам, че да давам пари за да махам DPF и да се прекодира колата софтуерно е излишен разход.
А към момента имам нагласата да я карам и така както си е, ако не е проблем.
Т.е. ако ще правя нещо и влагам някакви пари, по-вероятно е да си сложа друг DPF, все пак не се знае как ще подходят с отработените газове и еко-нормите. За това смятам, че да давам пари за да махам DPF и да се прекодира колата софтуерно е излишен разход.
А към момента имам нагласата да я карам и така както си е, ако не е проблем.
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Сажди по аспуха
SpeedyMan написа:Смисълът е да не се дават излишни пари.
Т.е. ако ще правя нещо и влагам някакви пари, по-вероятно е да си сложа друг DPF, все пак не се знае как ще подходят с отработените газове и еко-нормите. За това смятам, че да давам пари за да махам DPF и да се прекодира колата софтуерно е излишен разход.
А към момента имам нагласата да я карам и така както си е, ако не е проблем.
Еко нормите и отработените газове едва ли ще са по различни с пробит ДПФ или с премахнат такъв.И аз исках да ми е чист кюнеца ,но идва момента ,в който или трябва да го подмениш с нов или да го премахнеш,иначе рискуваш да счупиш мотора.А относно разхода е почти минимален ,или почти нулев ,след като продадеш стария ДПФ и не на последно място ,колата става по -приатна за каране с по -малък разход на гориво.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Сажди по аспуха
Ако караш с пробита пита на DPF, какви са рисковете?
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Сажди по аспуха
Така и така темата е за пушек и кюмбета...
Някой от вас, с кола преди фейса, да продава катализатор? Изряден разбира се. Че моята е фейс ( където ДПФ и Катализатор са заедно ) и при премахване ( след проблем на дпф- а ) изтърбушиха и катализатора... и има една много неприятна миризма на място... Питам за преди фейс, защото ми трябва катализатор като средно гърне, а не голямата тумба след турбото. : )
Някой от вас, с кола преди фейса, да продава катализатор? Изряден разбира се. Че моята е фейс ( където ДПФ и Катализатор са заедно ) и при премахване ( след проблем на дпф- а ) изтърбушиха и катализатора... и има една много неприятна миризма на място... Питам за преди фейс, защото ми трябва катализатор като средно гърне, а не голямата тумба след турбото. : )
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Сажди по аспуха
Миризмата най-вероятно е от меката връзка (предполагам имат такава)
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Сажди по аспуха
SpeedyMan написа:Ако караш с пробита пита на DPF, какви са рисковете?
Само по себе си пробит ДПФ не носи риск(масово явление при италианските мильонници)по скоро важна е причината да го издупчат или защо се стопил сам.Виж си обратното налягане ,но щом казваш ,че черни отзад ,значи е чао.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Сажди по аспуха
Колата си работеше нормално, но вероятно обратното налягане е било високо. Щом се е пробил вече се е нормализирало и няма да е високо.
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани