530d vs. 535d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: 530d vs. 535d
badsharki написа:tihomair написа:Да, най-добре е да си с джип, ама не паркетник. На мен обаче ми прави удоволствие да карам със задно. За условия където не е за колата ми, съм решил да си взема джип, истински и не скъп, защото няма да го жаля.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
До това заключение стигнах преди 5-6 години и сега си имам едно бензиново Паджеро спорт, което не се плаши от почти никакви условия.
По темата, както каза и колегата Atsalov всичко е въпрос на предпочитания. Не мисля, че има голяма разлика в поддръжката на xDrive и 535д, както и всеки от моделите си има своите предимства. Едното има системата 4х4 в повече за поддържане, другото още една турбина. Като цяло колите ни не са от най-евтините за поддържане, но пък са относително здрави. Аз лично имах същата дилема, когато търсех Е60 - дали да е 535д или 530д, но задължително с 4х4. Гледах и двата модела по обявите, докато не излезе сегашното ми 530хд. Имаше прилично екстри и не съжалявам за избора си.
Според мен така зададен въпроса, както е в темата - чисто 530д или 535д, нямам никаква дилема. Разбира се, че 535д.
Като човек сменил няколко БМВ-та съм стигнал до заключение (което е и мое лично виждане), че ако си купуваш БМВ, трябва да се гледа да е с възможно най-много екстри. Защото след като отмине еуфорията от новата придобивка и поопознаеш колата, започваш да виждаш колко много неща ти липсват. И се започват едни безкрайни ретрофити, които си можел да спестиш още при покупката.
От всичко изписано в тази тема, това беше най-вярното, според мен разбира се. Само мога да допълня, че за мен лично трябва да е и възможно най-мощно
- vankata 1296
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: С TOYO
- Мечтае да кара: F11 ///М
Re: 530d vs. 535d
Колеги, 530д 258кс или 535д 299кс ф11???
Разликата в обслужването голяма ли е?
Кой мотор е по читав?
Чувам, че в 535д се сменяват и основни и биелни лагери? Освен вериги маслина помпа и др.
Моля за мнения?
Разликата в обслужването голяма ли е?
Кой мотор е по читав?
Чувам, че в 535д се сменяват и основни и биелни лагери? Освен вериги маслина помпа и др.
Моля за мнения?
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 950
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: 530d vs. 535d
vankata 1296 написа:Колеги, 530д 258кс или 535д 299кс ф11???
Разликата в обслужването голяма ли е?
Кой мотор е по читав?
Чувам, че в 535д се сменяват и основни и биелни лагери? Освен вериги маслина помпа и др.
Моля за мнения?
Тук си в е60/е61 подфорума, 530д има 3 варианта - 218к.с, 231к.с и 235к.с при фейса, а за 535д са два варианта - 272к.с и 286к.с при фейса.
При Ф10/Ф11 има нещо вярно за основните лагери, но много рядко (при 535д)
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: 530d vs. 535d
datchko написа:Тук си в е60/е61 подфорума, 530д има 3 варианта - 218к.с, 231к.с и 235к.с при фейса, а за 535д са два варианта - 272к.с и 286к.с при фейса.
При Ф10/Ф11 има нещо вярно за основните лагери, но много рядко (при 535д)
Каква е основната разлика между 231кс и 235кс. освен, че 235кс е с дюзи като на 535?
Чисто информативно ме интересува.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12767
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530d vs. 535d
HackeD написа:datchko написа:Тук си в е60/е61 подфорума, 530д има 3 варианта - 218к.с, 231к.с и 235к.с при фейса, а за 535д са два варианта - 272к.с и 286к.с при фейса.
При Ф10/Ф11 има нещо вярно за основните лагери, но много рядко (при 535д)
Каква е основната разлика между 231кс и 235кс. освен, че 235кс е с дюзи като на 535?
Чисто информативно ме интересува.
На 231 дюзите са същите, в зависимост от това дали е е90 или е60 или е70 в 231 и 235 можеш да намериш едни и същи дюзи с едни и същи номера, но има и такива които са с различни, въпроса е, че всичките са пиезо ремонтират се на еднакви пари. ДДЕ е с по нов софтуер на 235кс. аз за друга ралика не се сещам. Освен генералната в скоростната кутия, а тя е най добра в фейслифтовите е60ки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани