Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, взех си оригинални фейсови седанови стопове, че моите бяха някакви ментета, а и единия беше счупен, та сега основата където се слагат крушките не мога да я хвана към самия стоп. Резбата на тоя пластмасов "болт", който се хваща за стопа въобще не иска да се хване. Има ли някаква разлика в стоповете, защото тези, които купих са 2003-та, а моята кола е 2002-ра, да не би да има разлика в резбите или си има някаква техника на слагане ?
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги при е46 330д ръчка 184 к.с или 204 имат ли вихрови клапи,или само автоматите имат?
- gogoferrari
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: Бързи въпроси и отговори
204 к.с. има.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
turbonetic написа:Колеги при е46 330д ръчка 184 к.с или 204 имат ли вихрови клапи,или само автоматите имат?
аз съм с 204 ръчка имаХ вихрови клапи
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
Искам да попитам, дали наистина при монтирането на разпънка трябва да се затегнат добре болтовете, които пича затяга в това видео https://www.youtube.com/watch?v=5Eu6bhGVzvo на 10:09 ?
Ако ги има разбира се.
Пред закупуване на разпънка съм и мислех, че ако е с такива болтове в двата края при бомбетата няма да е добре, защото има луфт там, където влиза болта, но ако се затягат, това променя нещата.
Искам да попитам, дали наистина при монтирането на разпънка трябва да се затегнат добре болтовете, които пича затяга в това видео https://www.youtube.com/watch?v=5Eu6bhGVzvo на 10:09 ?
Ако ги има разбира се.
Пред закупуване на разпънка съм и мислех, че ако е с такива болтове в двата края при бомбетата няма да е добре, защото има луфт там, където влиза болта, но ако се затягат, това променя нещата.
Re: Бързи въпроси и отговори
turbonetic написа:Колеги при е46 330д ръчка 184 к.с или 204 имат ли вихрови клапи,или само автоматите имат?
184 к.с ръчна кутия няма вихрови клапи.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, хванал съм един проект за Quad Bi-Xenon на колата, с обикновените халогенния H1 крушки но не знам как мога да направя така, че късите и дългите да светят едновременно, при включване на къси светлини, а след превключване на дълги, да се активира моторчето в лупата и да превключва.
Реално ако навържа и двете крушки на фара, на извода за късите, ще натовари ли инсталацията или бушон? Всякакви идеи са добре дошли.
Реално ако навържа и двете крушки на фара, на извода за късите, ще натовари ли инсталацията или бушон? Всякакви идеи са добре дошли.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги ударете едно рамо с инфо за подмяната на предни калници на е46 комби. Колата на която трябва да се подмени предния калник е фейсова .Намерих същия цвят калник само ,че не е фейсова ,а преди фейса . Въпроса е калниците еднакви ли са преди и след фейса взаимно заменяеми ли са или са на различни бази ,по стария няма да пасне на по новата визия . Разликата е само във мигачите ли или има и други .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря за отговора .
- pac0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, със сигурност е дискутирано, но не ми се рови...
Набързо, какво трябва да се случи като се отвори капачката за маслото при загрял работещ мотор? М54В22.
Доколкото знам оборотите трябва да паднат, но в моя случай се вдигат малко. Та не съм сигурен дали съм бил с грешно инфо преди, или нещо не е съвсем наред.
Набързо, какво трябва да се случи като се отвори капачката за маслото при загрял работещ мотор? М54В22.
Доколкото знам оборотите трябва да паднат, но в моя случай се вдигат малко. Та не съм сигурен дали съм бил с грешно инфо преди, или нещо не е съвсем наред.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
Искам да попитам, ако може някой колега, който има предна разпънка на бомбетата на е46 седан дизел, дали може да ми прати размерите, за да си изработя такава ?
Поздрави!
Искам да попитам, ако може някой колега, който има предна разпънка на бомбетата на е46 седан дизел, дали може да ми прати размерите, за да си изработя такава ?
Поздрави!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
pac0 написа:Колеги, със сигурност е дискутирано, но не ми се рови...
Набързо, какво трябва да се случи като се отвори капачката за маслото при загрял работещ мотор? М54В22.
Доколкото знам оборотите трябва да паднат, но в моя случай се вдигат малко. Та не съм сигурен дали съм бил с грешно инфо преди, или нещо не е съвсем наред.
Има всевъзможни глупости изписани по въпроса из форума и това никак не е скучайно. Всичко зависи от това колко ти е наред горивоподаващата система. Тоест, ако всичко е наред, при работа на празен ход, мотора обичайно работи на богата смес, но в малко количество. При това положение, отваряйки капачката ще добавиш неотчетен въздух и ще превърнеш сместа от богата, но в малко количество(нужната), в да речем обеднена, но повечко като количество. Тоест, отваряйки капачката ще добавиш въздух и ще повишиш оборотите, макар и вече бидейки те, нестабилни, породени от повечкото, но обеднена вече смес.
Съвсем различно седят пък нещата ако да речем поради някакви си там причини сместа ти е вече леко обеднена, а причини дал Господ! Тоест, отваряйки капачката можеш дори да изгасиш мотора.
Сложно стана, но това е положението - в зависимост от бая фактори, резултатите варират доста и това никак не е случайно!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- pac0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:pac0 написа:Колеги, със сигурност е дискутирано, но не ми се рови...
Набързо, какво трябва да се случи като се отвори капачката за маслото при загрял работещ мотор? М54В22.
Доколкото знам оборотите трябва да паднат, но в моя случай се вдигат малко. Та не съм сигурен дали съм бил с грешно инфо преди, или нещо не е съвсем наред.
Има всевъзможни глупости изписани по въпроса из форума и това никак не е скучайно. Всичко зависи от това колко ти е наред горивоподаващата система. Тоест, ако всичко е наред, при работа на празен ход, мотора обичайно работи на богата смес, но в малко количество. При това положение, отваряйки капачката ще добавиш неотчетен въздух и ще превърнеш сместа от богата, но в малко количество(нужната), в да речем обеднена, но повечко като количество. Тоест, отваряйки капачката ще добавиш въздух и ще повишиш оборотите, макар и вече бидейки те, нестабилни, породени от повечкото, но обеднена вече смес.
Съвсем различно седят пък нещата ако да речем поради някакви си там причини сместа ти е вече леко обеднена, а причини дал Господ! Тоест, отваряйки капачката можеш дори да изгасиш мотора.
Сложно стана, но това е положението - в зависимост от бая фактори, резултатите варират доста и това никак не е случайно!
И аз така си го обясних, реално работи малко по-богато и като вкарам въздух отгоре вдига обороти. На предишната М54ка падаха като отворя капачката. Може и дебитомера да не мери като хората съвсем, ще го чистя тия дни. От някакво време се чува или от резервоара, или отдолу регулатора с филтъра сякаш смуче такова (преди няколко месеца го смених с хубав), не знам дали може да има връзка. Иначе си върви добре, оборотите са бетон на 670-680, не тресе, така че..
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги 2 въпроса (м54б30):
1- клапата която се намира в 2-рата цев на крайното гърне в какво положение трябва да седи при изгасен мотор , отворена или затворена ?
2- маркуча на снимката (с по-голямо ф) , въпросната клапа ли у-ва, ако да мога ли да го затапя без да набие някакви грешки или да влоши работата на мотора ?
1- клапата която се намира в 2-рата цев на крайното гърне в какво положение трябва да седи при изгасен мотор , отворена или затворена ?
2- маркуча на снимката (с по-голямо ф) , въпросната клапа ли у-ва, ако да мога ли да го затапя без да набие някакви грешки или да влоши работата на мотора ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани