335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 335д - трудно палене в студа
гумата написа:Може да има проблем с вакуума, който засмуква и държи вакуум и на студено двуцветната еднопосочна клапичка да пропуска, докато мембраната се стопли и започне да работи.
Може да е от горивото, но щом колата работи като се стопли мотора, значи не е от свещите, защото те работят през цялото време. Ако са те през цялото време ще мени оборотите. На 4 години щом са вероятно са за смяна. Виж дали не ти се препоръчват НЖК и сложи от тях.




Re: 335д - трудно палене в студа
гумата написа:Може да има проблем с вакуума, който засмуква и държи вакуум и на студено двуцветната еднопосочна клапичка да пропуска, докато мембраната се стопли и започне да работи.
Може да е от горивото, но щом колата работи като се стопли мотора, значи не е от свещите, защото те работят през цялото време. Ако са те през цялото време ще мени оборотите. На 4 години щом са вероятно са за смяна. Виж дали не ти се препоръчват НЖК и сложи от тях.
Колега, свещите работят постоянно на бензинов двигател, а колегата е с дизел.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
Има развитие. Установи се, че не работи подгревът, въпреки че не е записал грешка. Ще пробваме със смяна на релето, тъй като въпреки новият акумулатор и сменените 6 броя свещи, без подгрев няма как да има резултат.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 335д - трудно палене в студа
surfboard написа:Има развитие. Установи се, че не работи подгревът, въпреки че не е записал грешка. Ще пробваме със смяна на релето, тъй като въпреки новият акумулатор и сменените 6 броя свещи, без подгрев няма как да има резултат.
Казах ти,смени силовия кабел,релето ако думне вади грешка,същата драма я брах и аз,проверете входа на силовия кабел,към релето при мен от там идваше драмата,20 лв кабел втора ръка реши проблема...не е проблем да се купи нов просто за пробата го направете...успех
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: 335д - трудно палене в студа
По кой метод установи, че не работи подгрева
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
choio написа:surfboard написа:Има развитие. Установи се, че не работи подгревът, въпреки че не е записал грешка. Ще пробваме със смяна на релето, тъй като въпреки новият акумулатор и сменените 6 броя свещи, без подгрев няма как да има резултат.
Казах ти,смени силовия кабел,релето ако думне вади грешка,същата драма я брах и аз,проверете входа на силовия кабел,към релето при мен от там идваше драмата,20 лв кабел втора ръка реши проблема...не е проблем да се купи нов просто за пробата го направете...успех
Благодаря ти, колега.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
drago9205 написа:По кой метод установи, че не работи подгрева
При принудителното му активиране напрежението не се променя изобщо.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 335д - трудно палене в студа
Ти май не четеш какво ти говориме а си сненяш на ред. Прочети малко темата па барем може да спестиш някой лев от излишни части
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
Високо оценявам вашите съвети и помощ. Но смяната на акумулатора и свещите не бяха излишни. Акумулаторът не поддържаше необходимия волтаж и беше на няколко години. Някои от свещите не правеха необходимото съпротивление и бяха позацапани. Да, смяната на всичко това не реши проблема, но така и така си му беше дошло време. Вчера беше сменено релето и днес като запаля ще пиша дали има промяна. При смяната му беше потвърдено, че не е работило изобщо, т.е колата не е имала никакъв подгрев. Причината да не го сменя още в самото начало е, че не го изписваше като грешка, но въпреки това явно трябваше да го направя. Ще ви държа в течение как се развива проблемът, но при положение, че колата не е имала никакъв подгрев, съм почти сигурен, че сега, когато има, всичко ще е ОК.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 335д - трудно палене в студа
Като не отива захранване към него не дава никаква грешка
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
Понеже считам, че освен да поставяме проблеми, трябва да споделяме и решенията им, описвам своето:
Във връзка със запалването бяха установени следните нередности:
- акумулаторът пада при палене на 8V- измерено. Сменен е с нов, марка "Варта".
- свещите са греели на 50%- видяно след демонтажа - сменени с нови, марка "Беру".
- дроселовата клапа не се отваря- остава затворена или отваря бавно. Оставихме я принудително в отворено положение. Предстои смяна с нова, марка "PIERBURG"
- модул подгревни свещи- с нагоряла букса, не излиза на диагностика, най-вероятно е прегрята платката му - сменен с нов.
- горивен филтър- запушен и то само за около 12 000 километра и при зареждане винаги с премиум нафта. Сменен е с нов, марка "МАНН". Другите филтри и маслото ги сменявам на 10 000 км.
Сега колата пали като "кибрит". Пушенето при палене също изчезна.
Във връзка със запалването бяха установени следните нередности:
- акумулаторът пада при палене на 8V- измерено. Сменен е с нов, марка "Варта".
- свещите са греели на 50%- видяно след демонтажа - сменени с нови, марка "Беру".
- дроселовата клапа не се отваря- остава затворена или отваря бавно. Оставихме я принудително в отворено положение. Предстои смяна с нова, марка "PIERBURG"
- модул подгревни свещи- с нагоряла букса, не излиза на диагностика, най-вероятно е прегрята платката му - сменен с нов.
- горивен филтър- запушен и то само за около 12 000 километра и при зареждане винаги с премиум нафта. Сменен е с нов, марка "МАНН". Другите филтри и маслото ги сменявам на 10 000 км.
Сега колата пали като "кибрит". Пушенето при палене също изчезна.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
surfboard написа:Понеже считам, че освен да поставяме проблеми, трябва да споделяме и решенията им, описвам своето:
Във връзка със запалването бяха установени следните нередности:
- акумулаторът пада при палене на 8V- измерено. Сменен е с нов, марка "Варта".
- свещите са греели на 50%- видяно след демонтажа - сменени с нови, марка "Беру".
- дроселовата клапа не се отваря- остава затворена или отваря бавно. Оставихме я принудително в отворено положение. Предстои смяна с нова, марка "PIERBURG"
- модул подгревни свещи- с нагоряла букса, не излиза на диагностика, най-вероятно е прегрята платката му - сменен с нов.
- горивен филтър- запушен и то само за около 12 000 километра и при зареждане винаги с премиум нафта. Сменен е с нов, марка "МАНН". Другите филтри и маслото ги сменявам на 10 000 км.
Сега колата пали като "кибрит". Пушенето при палене също изчезна.
Браво

Малко колеги се сещат да си завършат темата.
Относно дросела пружината му е доста яка и не мога да си предтавя как няма да се въща като му спреш тока, да не би да е счупена или пък да е много замърсена оста?
Можеш да го измиеш за проба, при мен на едната кола в дросела имаше толкова много нагар, че едвам се местеше и го записваше като грешка, след почистване не ми е създавал повече проблеми.
Не, че е болка за умиране, ама защо пък да не спестиш едни 300лв.

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
surfboard написа:Понеже считам, че освен да поставяме проблеми, трябва да споделяме и решенията им, описвам своето:
Във връзка със запалването бяха установени следните нередности:
- акумулаторът пада при палене на 8V- измерено. Сменен е с нов, марка "Варта".
- свещите са греели на 50%- видяно след демонтажа - сменени с нови, марка "Беру".
- дроселовата клапа не се отваря- остава затворена или отваря бавно. Оставихме я принудително в отворено положение. Предстои смяна с нова, марка "PIERBURG"
- модул подгревни свещи- с нагоряла букса, не излиза на диагностика, най-вероятно е прегрята платката му - сменен с нов.
- горивен филтър- запушен и то само за около 12 000 километра и при зареждане винаги с премиум нафта. Сменен е с нов, марка "МАНН". Другите филтри и маслото ги сменявам на 10 000 км.
Сега колата пали като "кибрит". Пушенето при палене също изчезна.
При мен точно този нагар на буксата, беше съсипало кабела,първоначално сменихме само релето и работи 2 седмици послв спря,пак без грешка,след това вече кабела...дано при твб всичкп да е ок
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: 335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
А въпросния кабел към релето с какъв номер е? Не го намирам никъде, а бяха писали, че се купува като резервна част..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
datchko написа:А въпросния кабел към релето с какъв номер е? Не го намирам никъде, а бяха писали, че се купува като резервна част..
Ето го: 12427789231


45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани