Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори
Имаш ЛС>
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
От скоро съм собственик на Е90 и все още го разучавам. Търсих из форума, но не можах да намеря отговор на следния въпрос. Колата е с двузонов климатроник. Въпроса ми е има ли как двете температури да се регулират само от врътката от към шофьора?
Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk
От скоро съм собственик на Е90 и все още го разучавам. Търсих из форума, но не можах да намеря отговор на следния въпрос. Колата е с двузонов климатроник. Въпроса ми е има ли как двете температури да се регулират само от врътката от към шофьора?
Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Само, ако колата е фейслифт, произведен след 2009 г.(не помня точно от кога). На дясната врътка на климатроника трябва да имаш надпис "ALL", не "REST". Това е функцията.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
получавам греша P13B4 Crankshaft / Inlet Camshaft Position Sensor, Crankshaft / Inlet Camshaft Position Sensor harness is open or shorted
Crankshaft / Inlet Camshaft Position Sensor circuit poor electrical connection ) на OBD check , която илиза през няколко месеца. След като го изтрия не се появява няколко месеца и после отново!
Имате ли идея към какво да се насоча без допълнителна диагностиа към момента?
Благодаря предварително
получавам греша P13B4 Crankshaft / Inlet Camshaft Position Sensor, Crankshaft / Inlet Camshaft Position Sensor harness is open or shorted
Crankshaft / Inlet Camshaft Position Sensor circuit poor electrical connection ) на OBD check , която илиза през няколко месеца. След като го изтрия не се появява няколко месеца и после отново!
Имате ли идея към какво да се насоча без допълнителна диагностиа към момента?
Благодаря предварително
- valdes4yyy
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Детайли за колата: 2.2i 170hp, 2003год.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги ! Днес на пасажерската предна врата й отказа отключващия механизъм от централното, вратата стои заключена независимо дали натискам бутона за отключване или заключване, останалите врати реагират адекватно. От вътре от бутона за заключване също няма никакви индикации да реагира, НО ако дръпна отвътре дръжката, за да отворя пасажерската врата се отключва, което ме навежда на мисълта, че явно нещо в отключващия механизъм на централното е прецакано ? Какво според вас може да е това, тъй като като няма проблем да я отключа "ръчно" през дръжката отвътре, единствено през централното не успявам ?
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги имам следния проблем. Както си карах по магистаралата 160-70 изведнъж ми заби предницата и изгуби мощност отзад видях че изпуши спрях веднага и на място работеше много неравномерно. Сега я оставих в сервиз и ми казаха че 3-ти цилиндър въобще го няма. И като в разглобят могат да ми кажат с точност какво е, но най лошия вариант е нов мотор. Някой ако може да каже мнение какво може да е и какво е причинило това. Аз се съмнявам в дюза. Също казаха че има високо картерно налягане. И евентуално ако се наложи основен ремонт какви пари излиза. Колата е е90 320д 163кс. Мерси предварително.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега не искам да те отчайвам, ама това което е станало според мен е: пропикала е дюзата и е стопила бутало. За нов блок си
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- M3-CSL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 21.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530d xDrive
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, бърз въпрос за акумулатор. Фабрично гледам, че колата ми е с Варта 80АН 800А AGM. Трябва ли пак с такъв AGM да се подмени или може с обикновен?
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Venelin1111 написа:Не може с обикновен.
Защо да не може? Като се сложи обикновен се кодира за обикновен. Все пак AGM е за предпочитане.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
M3-CSL написа:Здравейте, бърз въпрос за акумулатор. Фабрично гледам, че колата ми е с Варта 80АН 800А AGM. Трябва ли пак с такъв AGM да се подмени или може с обикновен?
Ако колата не е снабдена с някое от следните (Печка, start-stop система или regenerative braking) - спокойно можеш да сложиш обикновен, но малко по-як (около 90Ah и 800А стартов)
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз лично от колата свалих 100Ah и сложия пак 100Ah с 950а стартов, многоооо добре пали сутрин на студено.
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:M3-CSL написа:Здравейте, бърз въпрос за акумулатор. Фабрично гледам, че колата ми е с Варта 80АН 800А AGM. Трябва ли пак с такъв AGM да се подмени или може с обикновен?
Ако колата не е снабдена с някое от следните (Печка, start-stop система или regenerative braking) - спокойно можеш да сложиш обикновен, но малко по-як (около 90Ah и 800А стартов)
Виж тук твоя е с зверска отстъпка
https://www.xn--80aa3aeeooofb.net/magaz ... 416fe9462d
Няма вече BMW
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Venelin1111 написа:drago9205 написа:M3-CSL написа:Здравейте, бърз въпрос за акумулатор. Фабрично гледам, че колата ми е с Варта 80АН 800А AGM. Трябва ли пак с такъв AGM да се подмени или може с обикновен?
Ако колата не е снабдена с някое от следните (Печка, start-stop система или regenerative braking) - спокойно можеш да сложиш обикновен, но малко по-як (около 90Ah и 800А стартов)
Виж тук твоя е с зверска отстъпка
https://www.xn--80aa3aeeooofb.net/magaz ... 416fe9462d
Чак зверска - на няколко места се намира на същата (и по-ниска) цена. Но наистина вече има АГМ акумулатори по около 250 лева, та ако ще се кара по-дълго време колата може би си струва. Иначе и обикновен за 150-160 лева ще свърши работа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани