Съвети и въпроси относно избор на Е6х

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 23.02.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW G30 530i
Мечтае да кара: бмв г30 м5

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Антон Дековски » 11 Юли 2019, 0:17

Emooo написа:
Антон Дековски написа:Никога дизел не може да направи такова отлепяне от място като атмосферния бензин.


Ко каза?


Говоря за старт от място,без лаунч контрол.
При дизела натискаш педала до долу и след 1.1-5 секунди идва тягата от турбото като стигне 2к обороти.
При междинно ускорение дизела може и да е по-бърз,но от място без лаунч контрол определено бензина дърпа повече.Имаше статия за времето за реакция на педала на газта и при атмосферките беше 0.1 секунди,при дизел със сингъл турбо 1.2-1.5 секунди.
За дизела с битурбо не знам как седят нещата при старт от място.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от drago9205 » 11 Юли 2019, 8:42

Е тя колата с турбо сякаш не се движи и не върви докато е в турбодупка, а пък атмосферният бензин и той също няма максимален въртящ момент от 1000 оборота.
Турбодупката и реакцията не трябва да се бъркат с ускорението - да, атмосферните бензини имат по-добра реакция и нямат дупка, но пък за сметка на това също са "спрели" докато не влезнат в обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Emooo » 11 Юли 2019, 13:54

Е хубаво, 1 сек ще има забавяне и след това ще убие атмосферния бензин. Ти за тая 1 сек ли се хвана? То е ясно че атмосферните двигатели нямат турбо лаг и това е голям плюс, но и нямат достатъчно въртящ момент за добро ускорение. Като казваш ускорение аз разбирам 0-100км/ч
Tool - Fear Inoculum

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 12.01.2018
Пол: Мъж
Кара: E60 530xi LCI

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от k1netik » 11 Юли 2019, 14:14


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от FaceOff » 11 Юли 2019, 20:53

k1netik написа:http://www.zeperfs.com/en/duel2401-3860.htm


Ставаше въпрос за М54, така че сравнението по-скоро би трябвало да е това -

http://www.zeperfs.com/en/duel1126-2573.htm

А и не е за пренебрегване факта, че срещу 300лв нещата могат да се променят значително в полза на дизела, и то без да е като локомотив, и с налични катализатор и дпф

пп. Темата е за съвсем друго, така че предлагам да спрем този спор..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: Range Rover

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от santorini » 15 Юли 2019, 15:31

Привет,

http://mobile.bg/11561551580726907

Моля за мнение за тази. Виждате ли нещо притеснително?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.07.2019
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Kn0cK3r » 15 Юли 2019, 15:59

santorini написа:Привет,

http://mobile.bg/11561551580726907

Моля за мнение за тази. Виждате ли нещо притеснително?



Да, колега .... цената ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от datchko » 15 Юли 2019, 16:58

santorini написа:Привет,

http://mobile.bg/11561551580726907

Моля за мнение за тази. Виждате ли нещо притеснително?

Аз лично виждам само позитиви. Бих отишъл да я видя, но човекът е написал, че цената е твърда, така че прецени дали цената ти е ок.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 15 Юли 2019, 17:27

santorini написа:Привет,

http://mobile.bg/11561551580726907

Моля за мнение за тази. Виждате ли нещо притеснително?
Имам много подобна кола и мисля че цената е малко завишена. Задължително си провери дюзите първо по история дали са сменяни и после с диагностика дали държат налягане като е угасиш. Имай в предвид, че ако не са сменени с най-новите индекс 12 рано или късно ще ти се наложи да ги смениш всичките или влизаш в омагьосан кръг да сменяш с втора употреба. Аз като е взимах останах с впечатление че могат да се сменят по една или две, ама се оказа че новите (индекс 12) не били съвместими със по-старите. Друг често срещан проблем е филтъра на картерните газове който е комплект с капака на главата. Чух че има и разни афтърмаркет решения за около 300лв, но не ми се вярва, че като даваш 25к за е60 ще е побългаряваш после. Имай едно на ум че и спирачките и са малко по големи от на останалите 530и/д. (348мм са дисковете, но не са същите като на 535). Т.е. за тези пари трябва да е перфектна иначе бързо ще прескочи 30к.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от drago9205 » 15 Юли 2019, 17:58

Горе долу за тези твърди пари има бензинови Ф10-ки, които също са на близки километри (пак реални), е може би няма да са дайнамик драйв, но ще са със същия двигател и горе-долу такива екстри. Височка е цената за 11-годишна кола, макар и да е гледана много добре, просто не би било оправдана покупка. Също НОКС катовете са проблем при този мотор, е90 и е60 мисля, че имат такива докато ф10 няма. Силно се съмнявам да е Евро5 ако годината е 2008.
Към проблемите, които е изброил колегата горе може да се добави и водна помпа като обслужване (която най-вероятно въпреки безкомпромисното обслужване не е сменяна).

Иначе безспорно изглежда много добре, ако се абстрахираме от цената.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 15 Юли 2019, 18:14

drago9205 написа:Горе долу за тези твърди пари има бензинови Ф10-ки, които също са на близки километри (пак реални), е може би няма да са дайнамик драйв, но ще са със същия двигател и горе-долу такива екстри. Височка е цената за 11-годишна кола, макар и да е гледана много добре, просто не би било оправдана покупка. Също НОКС катовете са проблем при този мотор, е90 и е60 мисля, че имат такива докато ф10 няма. Силно се съмнявам да е Евро5 ако годината е 2008.
Към проблемите, които е изброил колегата горе може да се добави и водна помпа като обслужване (която най-вероятно въпреки безкомпромисното обслужване не е сменяна).

Иначе безспорно изглежда много добре, ако се абстрахираме от цената.
Моята е по-нова от тази и е евро 4 по талон. E9х-ките с този мотор също са евро 4 по талон. Ф10 с N53 мотор мисля че са евро 5. Не знам от къде идва разликата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Dextuar » 15 Юли 2019, 18:20

drago9205 написа:Горе долу за тези твърди пари има бензинови Ф10-ки, които също са на близки километри (пак реални), е може би няма да са дайнамик драйв, но ще са със същия двигател и горе-долу такива екстри. Височка е цената за 11-годишна кола, макар и да е гледана много добре, просто не би било оправдана покупка. Също НОКС катовете са проблем при този мотор, е90 и е60 мисля, че имат такива докато ф10 няма. Силно се съмнявам да е Евро5 ако годината е 2008.
Към проблемите, които е изброил колегата горе може да се добави и водна помпа като обслужване (която най-вероятно въпреки безкомпромисното обслужване не е сменяна).

Иначе безспорно изглежда много добре, ако се абстрахираме от цената.
Съгласен съм с всичко, но не мисля, че можеш да намериш F10-ка за тези пари на тези км...


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от drago9205 » 15 Юли 2019, 18:43

Наистина на тези км. и 528/530-ка наистина трудно.
Но на близки км (разбирай около 200к, тоест с 30 отгоре) и 523-ци се намират. Просто и те са си старички, защото са от първите 2010 година, 23-ките имат потенциал за повече коне, като и автоматът в ф10 е доста по-добър. Преди време бях надъхан за една форумна кола, която беше обявена на по-ниска цена от това е60, на 200хил. км и също много добре гледана, реших да почакам с покупката на нова кола още време, та се продаде в един момент. Реално разликата между 170 и 200хил. км не е твърде голяма, а конкретно като става дума за Н53 - бих предпочел да е по-млад автомобилът и съответно двигателят да е от възможно най-последните за сметка на 20-30 хил. км :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от adovet » 15 Юли 2019, 20:54

Като гледам как е написана обявата , бих бягал надалеч. Колата не е евро5 а евро4. От към екстри не е нещо кой знае какво. Километрите за бензинов мотор не са малко. Лайсните са от най смотания цвят. Най вероятно ще се открият и някои проблеми.
ПС: моята 535и я взех на 110к.км. реални и е с доста повече екстри и е с 10к. от горе

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 12.01.2018
Пол: Мъж
Кара: E60 530xi LCI

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от k1netik » 15 Юли 2019, 22:01

Макар и замацан, се вижда, че номерът е СВ, демек не е първи собственик. Множко й иска и сега, а първоначално е искал 27 000. Може пък да не е чак толкова твърда цената.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook