MULF към MULF2 High
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: MULF към MULF2 High
snooperchi написа:Добър вечер колеги.
От MULF ( с блутута и звуковите команди ) към MULF2 със същите екстри + USB , кой в София може да го направи, естествено, за колко време и на каква стойност? Питам чисто информативно, че го обмислям и ми се струва идеалният вариант. Искам всичко да и е OEM.
Оферти приемам и на лично.
Естествено, с модула, с кабелите, с работа, с кодировка - всичко необходимо. Дори кабелът за USB-то. От - До.
Даже не мисля да си прокарвам кабела до отпред ( за флашката ) мисля всичко да е отзад. Не ми се занимава, а и да не отнема много време.
Някой нещо? Може и за Велико Търновска област... Оферти нещо ?
- kanar88
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 12.07.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530хд фейс
Re: MULF към MULF2 High
Колеги възможно ли е да нямам изобщо такъв mulf module в колата. Става въпрос за е61 фейслифт август 2007г.иначе имам блутут но е слаган допълнително
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: MULF към MULF2 High
kanar88 написа:Колеги възможно ли е да нямам изобщо такъв mulf module в колата. Става въпрос за е61 фейслифт август 2007г.иначе имам блутут но е слаган допълнително
Възможно е, зависи как е била поръчана колата.
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: MULF към MULF2 High
Аз имам един интересен въпрос.
От MULF минавам към MULF2 всичко си тръгва, кодиране ала бала.... обаче, блутута не иска да смъкне контактите ми от телефона.
Иначе си работни ПЕРФЕКТНО. Дори, като ме търсят... ми изписва кой ме търси. Проблемът е, че не ми смъква контактите на навигацията. Дори да реша да набера номер ръчно... веднага ми изписва чий е... ама в листата с абонатите - НИКОЙ. No entries ...
Някакви идеи?
От MULF минавам към MULF2 всичко си тръгва, кодиране ала бала.... обаче, блутута не иска да смъкне контактите ми от телефона.
Иначе си работни ПЕРФЕКТНО. Дори, като ме търсят... ми изписва кой ме търси. Проблемът е, че не ми смъква контактите на навигацията. Дори да реша да набера номер ръчно... веднага ми изписва чий е... ама в листата с абонатите - НИКОЙ. No entries ...
Някакви идеи?
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: MULF към MULF2 High
И мен ме вълнува какво трябва да бутна.
Не ми изтегля контактите от телефона.
От TCU към Mulf2 high, изписва ми номерата само ако са били запаметени на някой от бутоните за бързо избиране (тези с номерата за радиата).
Не ми изтегля контактите от телефона.
От TCU към Mulf2 high, изписва ми номерата само ако са били запаметени на някой от бутоните за бързо избиране (тези с номерата за радиата).
- Mapuo
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 23.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '96 BMW E39 520i
Re: MULF към MULF2 High
adovet написа:този кабел не става в този си вид. Обърнати са му пиновете
Някой има ли схема на пиновете? Имам един такъв кабел, но е срязан. Бих искал да го свържа към мулфа и да запоя женско usb от другата страна.
ПС: Търсене за "mulf usb" в амазон вади баси резултатите, пробвайте
ПС2: usb опцията в idrive ми е сива. Предполагам, че е защото не съм свързал флашка, но някой може ли да потвърди? Мерси.
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: MULF към MULF2 High
Ето примерна скица.
Да, когато сложиш флашка, трябва да стане активна.
Да, когато сложиш флашка, трябва да стане активна.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Mapuo
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 23.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '96 BMW E39 520i
Re: MULF към MULF2 High
Колега, мерси много!!!
Поствам малко общо инфо, но на някой може да му е полезно, защото аз останах малко объркан от темите във форума ни.
С малката навигация съм, някъде четох че mulf2high не става с нея - става и още как.
Имах TCU 1.6. за ретрофита си купих единствено мулфа 160 лева, кабел за кодиране 50 лева и fakra to usb кабел за 10 лева.
Буксите на двата модула са различни (бяла и синя), но на бялата и отрязах 2 пластмасови крачета/водача и заспа. Не съм местил пинове или каквото и да било - плъг енд плей. Оптичният кабел си е същият. TCU то имаше 4 букси от другата страна, докато mulf-a има само 2. Прехвърлих единствено Bluetooth антената (бяла букса) като отрязах една пластмаска в гнездото на mulfa - интуитивно е като го видите. Другите стари кабели не се използват. Свързва се usb кабела до този за БТ антената. При мен пиновете бяха разменени, резнах го и с поялника... Вие може да случите на точното кабелче и с това новият модул ви е свързан.
Остава кодирането, без него няма как.
Трябва да се гледат бая клипчета ако го правите за пръв път, аз ще обясня отгоре отгоре какво направих.
NCSexpert - програмата за кодиране.
VO - списък с екстри и данни на автомобила. Пази се в два модула.
С ncs-a промених VO и в двата модула, като добавих опциите $6FL, $644 и изтрих $612 (мисля, че беше бмв асист). Ако имате SOS бутон - няма да работи без TCU-то и колата ще ви пиука светка и бръмчи докато не го махнете от VO. Не помня кой код беше.
Като оправите опциите във VO, трябва да настроите модулите към новото vo, включително и CCC модула ви, нищо че си е стария. Става лесно, с една команда SG_kodieren или нещо такова беше, ще го видите в youtube. С тази команда модула се настройва според VOто на колата и си бачка. CCC модула не ми показваше новите опции. С едно sg_kodieren се оправи и показа флашката. Този модул го гледах в youtube с различни имена които ги нямаше при мен, но като кодирах MOST - всичко заспа.
Мулфа го показва като 2mulf модул. Изписва грешки като се опитате да го кодирате, нормално било защото се кодира с друг кабел който няма да ви трябва. При мен всичко си бачка вече. Малко объркващо и неформатирано пиша, но до сега се занимавах, късно е, кучето ми изяде домашното и тн, но се надявам някой да извлече нещо полезно и да успея да му помогна.
Пс: като стане всичко и вкарате флашката, ако ви каже че не се поддържа, форматирайте я на fat32. Ntfs също се поддържа, но май при по-нов фирмуеър.
Успех на всички!
Поствам малко общо инфо, но на някой може да му е полезно, защото аз останах малко объркан от темите във форума ни.
С малката навигация съм, някъде четох че mulf2high не става с нея - става и още как.
Имах TCU 1.6. за ретрофита си купих единствено мулфа 160 лева, кабел за кодиране 50 лева и fakra to usb кабел за 10 лева.
Буксите на двата модула са различни (бяла и синя), но на бялата и отрязах 2 пластмасови крачета/водача и заспа. Не съм местил пинове или каквото и да било - плъг енд плей. Оптичният кабел си е същият. TCU то имаше 4 букси от другата страна, докато mulf-a има само 2. Прехвърлих единствено Bluetooth антената (бяла букса) като отрязах една пластмаска в гнездото на mulfa - интуитивно е като го видите. Другите стари кабели не се използват. Свързва се usb кабела до този за БТ антената. При мен пиновете бяха разменени, резнах го и с поялника... Вие може да случите на точното кабелче и с това новият модул ви е свързан.
Остава кодирането, без него няма как.
Трябва да се гледат бая клипчета ако го правите за пръв път, аз ще обясня отгоре отгоре какво направих.
NCSexpert - програмата за кодиране.
VO - списък с екстри и данни на автомобила. Пази се в два модула.
С ncs-a промених VO и в двата модула, като добавих опциите $6FL, $644 и изтрих $612 (мисля, че беше бмв асист). Ако имате SOS бутон - няма да работи без TCU-то и колата ще ви пиука светка и бръмчи докато не го махнете от VO. Не помня кой код беше.
Като оправите опциите във VO, трябва да настроите модулите към новото vo, включително и CCC модула ви, нищо че си е стария. Става лесно, с една команда SG_kodieren или нещо такова беше, ще го видите в youtube. С тази команда модула се настройва според VOто на колата и си бачка. CCC модула не ми показваше новите опции. С едно sg_kodieren се оправи и показа флашката. Този модул го гледах в youtube с различни имена които ги нямаше при мен, но като кодирах MOST - всичко заспа.
Мулфа го показва като 2mulf модул. Изписва грешки като се опитате да го кодирате, нормално било защото се кодира с друг кабел който няма да ви трябва. При мен всичко си бачка вече. Малко объркващо и неформатирано пиша, но до сега се занимавах, късно е, кучето ми изяде домашното и тн, но се надявам някой да извлече нещо полезно и да успея да му помогна.
Пс: като стане всичко и вкарате флашката, ако ви каже че не се поддържа, форматирайте я на fat32. Ntfs също се поддържа, но май при по-нов фирмуеър.
Успех на всички!
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 288
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: MULF към MULF2 High
Mapuo написа:Колега, мерси много!!!
Поствам малко общо инфо, но на някой може да му е полезно, защото аз останах малко объркан от темите във форума ни.
С малката навигация съм, някъде четох че mulf2high не става с нея - става и още как.
Имах TCU 1.6. за ретрофита си купих единствено мулфа 160 лева, кабел за кодиране 50 лева и fakra to usb кабел за 10 лева.
Буксите на двата модула са различни (бяла и синя), но на бялата и отрязах 2 пластмасови крачета/водача и заспа. Не съм местил пинове или каквото и да било - плъг енд плей. Оптичният кабел си е същият. TCU то имаше 4 букси от другата страна, докато mulf-a има само 2. Прехвърлих единствено Bluetooth антената (бяла букса) като отрязах една пластмаска в гнездото на mulfa - интуитивно е като го видите. Другите стари кабели не се използват. Свързва се usb кабела до този за БТ антената. При мен пиновете бяха разменени, резнах го и с поялника... Вие може да случите на точното кабелче и с това новият модул ви е свързан.
Остава кодирането, без него няма как.
Трябва да се гледат бая клипчета ако го правите за пръв път, аз ще обясня отгоре отгоре какво направих.
NCSexpert - програмата за кодиране.
VO - списък с екстри и данни на автомобила. Пази се в два модула.
С ncs-a промених VO и в двата модула, като добавих опциите $6FL, $644 и изтрих $612 (мисля, че беше бмв асист). Ако имате SOS бутон - няма да работи без TCU-то и колата ще ви пиука светка и бръмчи докато не го махнете от VO. Не помня кой код беше.
Като оправите опциите във VO, трябва да настроите модулите към новото vo, включително и CCC модула ви, нищо че си е стария. Става лесно, с една команда SG_kodieren или нещо такова беше, ще го видите в youtube. С тази команда модула се настройва според VOто на колата и си бачка. CCC модула не ми показваше новите опции. С едно sg_kodieren се оправи и показа флашката. Този модул го гледах в youtube с различни имена които ги нямаше при мен, но като кодирах MOST - всичко заспа.
Мулфа го показва като 2mulf модул. Изписва грешки като се опитате да го кодирате, нормално било защото се кодира с друг кабел който няма да ви трябва. При мен всичко си бачка вече. Малко объркващо и неформатирано пиша, но до сега се занимавах, късно е, кучето ми изяде домашното и тн, но се надявам някой да извлече нещо полезно и да успея да му помогна.
Пс: като стане всичко и вкарате флашката, ако ви каже че не се поддържа, форматирайте я на fat32. Ntfs също се поддържа, но май при по-нов фирмуеър.
Успех на всички!
Само един въпрос че не нещо се обърках. Първо казваш че си с малката навифация, после пишеш че кодираш ССС модула. Малката навигация не е ли с MASK вместо с CCC.
- Mapuo
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 23.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '96 BMW E39 520i
Re: MULF към MULF2 High
Да, под ССС имах предвид MASK, но принципа е същият - usb опцията ми се показа едва след кодиране на MASK-a.
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: MULF към MULF2 High
Колеги за тези, който нямат нито мулф-мулф2, нито микрофон какво е нужно за ретрофита ?
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- tcpf
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525xd
- Мечтае да кара: I8
Re: MULF към MULF2 High
Здравейте, видях няколко човека да пишат за подобен проблем но не и отговор. Телефона се свързва с блутута на автомобила, вдига се/затваря се от волана, провежда се разговор но телефонните номера немогат да се инпортнат в автомобила. Опцията не е активна. В менюто също няма опция блутут само контакти. Къде да търся проблема в кодиране или модул. (CIC)
- jullydjs
- ентусиаст
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d
- Мечтае да кара: Совалка
Re: MULF към MULF2 High
Здравейте, аз скоро сложих мулф 2 хай, за щастие имах заложена инсталация и всичко тръгна както трябва но се оказа че за да ми тръгне и флашката трябва да Ъпна софта на ЦЦЦто или бъркам ? Колата ми е 09.2005г
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: MULF към MULF2 High
Най-вероятно кодировка, както каза колегата , и флашката отделно трябва да се форматира под FAT32 : )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани