Спасяване на гаражна е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- [Oo=[][]=oO]
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13.09.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 //M3
- Мечтае да кара: BMW E30
Спасяване на гаражна е30
Здравейте колеги, има една е30 (купето в безупречно състояние ) (двигателя пали) колата е внесена от Германия 1999г, но (тук има едно голямо НО) не е плащан данък от 2000г, колата е снета от отчет през 2013г и сега човека (еднин дядо) е решил да я връща за скрап защото не му е нужна повече. Та аз съм се навил да я взимам, какво и как се процедира? Питате се защо не е плащан данъка, защото човека по онова време си счупил кракът (след падане от мотор )и се е наложила ампутация след неуспешен опит за възстановяване. И не е карана. Колата е е30 троен стоп 24d чист дизел. Моля да ми обясните как стоят нещата за пререгистрация, само знам, че единственото добро начало за връщане на колата, че е снета от отчет, а не бракувана. Големия и малкия талон са налични.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Спасяване на гаражна е30
На първо време виж колко е бил данъка на тази кола, без да го платиш за всичките 18 години, нищо не може да се предприеме. Между другото, и старият собственик не може да я бракува, без да е заплатил данъците за всичките години. И провери все пак бракувана ли е, или спряна от движение! При спиране, талона се връща в кат, ама номерата остават на колата. При бракуване е точно обратното, свалят се номерата, а талона остава, ама с отметка, че колата е бракувана. Та ако е бракувана, а си мисля че е точно така, филма става голям.
only rear wheel drive
Re: Спасяване на гаражна е30
michev написа:На първо време виж колко е бил данъка на тази кола, без да го платиш за всичките 18 години, нищо не може да се предприеме.
Това пък как ти хрумна? Погасителната давност на данъците е 5 (пет) години! Естествено, в общината могат да ти кажат и друго, не защото не са наясно, а ако мине...
- Comba
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 17.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30 M42B18
- Мечтае да кара: IS-са на бар и половина!
Re: Спасяване на гаражна е30
Няма да имаш проблеми с пускането в движение, щом имаш документите на колата. Дядото отива, плаща и данъците, които по груби сметки ще са около 400лв. Отивате при на нотариус, прехвърляте я и след това в ТехноТест. Можеш да се обадиш на хората в ТехноТест да и кажеш казуса, те ще ти кажат как точно се процедира! ПС: Колата е двоен стоп! Успех!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Спасяване на гаражна е30
Успех, и моите съболезнования за портоФеля ти
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Спасяване на гаражна е30
Данъка едва ли ще е 400лв за 5 години! Колата е под 100к.с. и мисля,че ще е по-малко! Плаща се данъка,ГО и се отива за номера! Защо е Техно тест? Тя не е имала някакви преправяния.Само е спряна от движение!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Спасяване на гаражна е30
Ако колата е снета от отчет в КАТ, т.е. е с дупчени талони - какъв данък ще плащате? Ако не е отрегистрирана колата в общината, просто отивате с дядото или ти само, но с нот. заверено пълномощно от него и подаваш декларация за отписване на мпс с копие от талона и ще заличат данъците назад от датата на прекратяване на регистрацията. Няма да има и глоба за закъснение, защото са минали две години от това да установят тогавашния срок за неизпълнението на задължението за отписване, който май бе 2 месеца. Данъка е с давностен срок 5 години, така че може да те накарат да платиш някаква частичка останал данък от 2013г, в зависимост от датата на снемане от отчет.
После си минаваш технотест, иааа и кат на каналите.
После си минаваш технотест, иааа и кат на каналите.
Re: Спасяване на гаражна е30
Колега работата с питане по форумите няма да стане.
КАТ, данъчни и компания са феодални структури опериращи по съвсем различни правила в зависимост от местоположението си.
Хващаш каквото има като документи тая кола и почваш да обикаляш по институции, да се редиш на опашки и да въртиш телефони.
Данъчното - иди и виж в компа на лелката дали на тая кола нещо и се дължи. Забрави за давности, изтекли срокове и т.н. тая битка после ще я водиш.
КАТ - иди и провери колата бракувана ли е, снета ли е от отчет(каквото и да значи това). Дядото може и да си мисли, че положението и е Х ама в КАТ може да е У.
Звъниш или посещаваш Технотест/ДЕКРА и питаш какво, КОЛКО, кога и т.н.
Теглиш чертата и преценяваш колко нерви и пари ще ти коства и преценяваш.
После ще водиш битки с лелките в данъчното и с чичковците в КАТ. Ама първо иди и питай, за да знаеш точно колко е дебело дървото и да си направиш сметка дали си струва да го ядеш.
Той Илков хубаво ти поздравява портфейла купуването на тая кола е само началото на филма.
Някаква визия имаш ли за нея?
Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече ) в сравнение с нещо по-ново.
2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
И всичкото това при положение, че от към купе е безупречна.
КАТ, данъчни и компания са феодални структури опериращи по съвсем различни правила в зависимост от местоположението си.
Хващаш каквото има като документи тая кола и почваш да обикаляш по институции, да се редиш на опашки и да въртиш телефони.
Данъчното - иди и виж в компа на лелката дали на тая кола нещо и се дължи. Забрави за давности, изтекли срокове и т.н. тая битка после ще я водиш.
КАТ - иди и провери колата бракувана ли е, снета ли е от отчет(каквото и да значи това). Дядото може и да си мисли, че положението и е Х ама в КАТ може да е У.
Звъниш или посещаваш Технотест/ДЕКРА и питаш какво, КОЛКО, кога и т.н.
Теглиш чертата и преценяваш колко нерви и пари ще ти коства и преценяваш.
После ще водиш битки с лелките в данъчното и с чичковците в КАТ. Ама първо иди и питай, за да знаеш точно колко е дебело дървото и да си направиш сметка дали си струва да го ядеш.
Той Илков хубаво ти поздравява портфейла купуването на тая кола е само началото на филма.
Някаква визия имаш ли за нея?
Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече ) в сравнение с нещо по-ново.
2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
И всичкото това при положение, че от към купе е безупречна.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Спасяване на гаражна е30
Не споря че съм прав, ама приятел го върнаха с 8 години назад за данъците, та не знам. Слава богу, колата му бе с малък данък, та не се охарчи много, но нямаше избор, защото беше тръгнал да я продава.
only rear wheel drive
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Спасяване на гаражна е30
TheDriver написа:Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече ) в сравнение с нещо по-ново.
2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
Колега, чудя се дали някога си сядал в такава "кола"... Какъв "фън" и "трак" си представяш с тая спряла нафтова печка, дето едва тръгва на първа? Бус VW LT, натоварен с перални, ти взима старта - от личен опит го казвам. С тоя мотор колата е уникален мъртвец, вервай ми.
Excellent! Steven is my name!
- UBAH5
- ентусиаст
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Спасяване на гаражна е30
Borymeckata написа:С тоя мотор колата е уникален мъртвец, вервай ми.
Но пък има приятен глас
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Спасяване на гаражна е30
Само да вметна, че на тоя умрел дизел - 2.5 тдс от е36 влиза директно, заедно с 36цовите лапи . А на м51 кое е най-хубаво ? Че му става механичната помпа плъг енд плей от стоковия двигател и 2260 от 2.4 jtd.... нема да качвам дино графики с възможните резултати след намесата на ключе 10 и един ръчен бууст контролер, щото доста "състезателни" е60 530д-та ще изкочат резко у мобилето
Успех със съживяването на бабишкера - аз те разбирам
Успех със съживяването на бабишкера - аз те разбирам
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Спасяване на гаражна е30
Borymeckata написа:TheDriver написа:Аз три възможни линии на развитие виждам.
1.Тресе те яко треската и точно Е30 ти се кара за фън/трак дей кола, съответно си готов да наливаш нерви, време и пари х2(а може и повече ) в сравнение с нещо по-ново.
2. Искаш готина евридейка т.е. треската те тресе мега яко, а портфейла ти е по-дълбок.
3. Оправяш й документите и я прибираш в гаража с надеждата след някоя годинка да я продадеш някой болен мозък да прави 1 или 2.
Колега, чудя се дали някога си сядал в такава "кола"... Какъв "фън" и "трак" си представяш с тая спряла нафтова печка, дето едва тръгва на първа? Бус VW LT, натоварен с перални, ти взима старта - от личен опит го казвам. С тоя мотор колата е уникален мъртвец, вервай ми.
А защо трябва да остава с тоя мотор?
Ценното в тая кола е читавото(предполагам) купе. Аз не виждам причина да се спасява поради друга причина. Дори и на стария дизел да си остане(в което не виждам особен смисъл) пак трябва време и пари да се наливат, за да е читава след толкова седене.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Спасяване на гаражна е30
Да, но тогава сметката дали ще излезе...
Щом ще се сади нов двигател (най-вероятно - бензинов), той ще си дойде с неговата скоростна кутия, почти сигурно и диф-а ще се сменява, радиатор и други неща по колата, и всичко това като се прибави към данъците за N-найсе години и другите разходи, то... ще излезе златен тоя двоен стоп, егати... Но това е лично мнение де, всички знаем, че "кеф цена няма". Успех!
Все пак е по темата, та ще използвам възможността да споделя някои лични впечатление от този (анти)двигател - 2,4 литровия 6-так, атмосферен дизел на BMW. Уникално недоразумение е. Само някои акценти:
1. С агренажен ремък е, не помня дали същия ремък не въртеше и водната помпа;
2. Клапаните се регулират, поради шантавата им система - доста често;
3. Имаше някакъв проблем с маховика, от него изпадаха някакви демпферни пружини и маховикът се разпадаше (буквално);
4. След като му източиш маслото и налееш новото в картера, маслената помпа не може да го дръпне и да вдигне налягане. Трябваше част от новото масло да се налива през филтъра, за да напълни помпата отгоре и да може да подкачи масло от картера.
5. Този "двигател" може да прегрее и да "изхвърли водата" без да има някакъв технически проблем, просто при по-голямо натоварване, като изкачване на дълъг наклон в летен ден.
За "мощността", разхода и "въртящия момент" на тоя мотор няма да се разпростирам, само ще кажа, че по-умряла кола НИКОГА не съм карал (а съм карал Астра 1,7D, Самурай 1.0 и дизелов Смарт).
Щом ще се сади нов двигател (най-вероятно - бензинов), той ще си дойде с неговата скоростна кутия, почти сигурно и диф-а ще се сменява, радиатор и други неща по колата, и всичко това като се прибави към данъците за N-найсе години и другите разходи, то... ще излезе златен тоя двоен стоп, егати... Но това е лично мнение де, всички знаем, че "кеф цена няма". Успех!
Все пак е по темата, та ще използвам възможността да споделя някои лични впечатление от този (анти)двигател - 2,4 литровия 6-так, атмосферен дизел на BMW. Уникално недоразумение е. Само някои акценти:
1. С агренажен ремък е, не помня дали същия ремък не въртеше и водната помпа;
2. Клапаните се регулират, поради шантавата им система - доста често;
3. Имаше някакъв проблем с маховика, от него изпадаха някакви демпферни пружини и маховикът се разпадаше (буквално);
4. След като му източиш маслото и налееш новото в картера, маслената помпа не може да го дръпне и да вдигне налягане. Трябваше част от новото масло да се налива през филтъра, за да напълни помпата отгоре и да може да подкачи масло от картера.
5. Този "двигател" може да прегрее и да "изхвърли водата" без да има някакъв технически проблем, просто при по-голямо натоварване, като изкачване на дълъг наклон в летен ден.
За "мощността", разхода и "въртящия момент" на тоя мотор няма да се разпростирам, само ще кажа, че по-умряла кола НИКОГА не съм карал (а съм карал Астра 1,7D, Самурай 1.0 и дизелов Смарт).
Excellent! Steven is my name!
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Спасяване на гаражна е30
темата отиде у рЯката пак....
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани