Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Monky написа:sergo85 написа:http://mobile.bg/11525768961372174
Колеги, моля за мнение и съвет. Никога не съм карал БМВ и не знам какво да гледам при покупката.
Ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети. Благодаря.
Евтиното излиза скъпо, а това е много евтино за този модел.
Май не си прочел в описанието исканата цена.
- always_starving
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 16.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги, от вчера вече съм собственик на Е61 530D 218к.с. 2004г. Колата наистина е много запазена от вън и вътре и мотора се чува много равномерно и приятно. Ходих на сервиз и автомобила не даде никакви грешки и разбити части по ходовата част. Пича, от който го взех ме увери, че колата наистина е много гледана и пазена, а и в сервиза ми казаха същото. До тук добре но ... след като се прибрах с нея и реших да се разходя из града колата спря да върви и неможе да вдигне повече от 50 - 60 км. Обадих се веднага на стария собственик и той ми каза, че това е от някаква клапа за турбото, която била слабо място на тия BMW - та. Каза, че днес ще я закараме в сервиз и да я сменят като ремонта поема из цяло той. Тръгнах към града, но като пуснах климатика и ми изчезна хидравлика, светнаха грешки, замириса на гума и т.н. Спрях и се дойдоха на място момчетата от сервиза и казаха, че шайбата на коляновия вал си е заминала. Е закарах колата да и сменят въпросната клапа, а също и ремъка и шайбата и стария собственик плати всички разходи. На вас случвало ли ви се е да сменяте тези неща?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Спокойно демпферната шайба си има определен живот, около 250 000 издържа оригиналната. Вече клапана на турбото е рядко срещана повреда. Честито за автомобила и безаварийно да си го карашalways_starving написа:Колеги, от вчера вече съм собственик на Е61 530D 218к.с. 2004г. Колата наистина е много запазена от вън и вътре и мотора се чува много равномерно и приятно. Ходих на сервиз и автомобила не даде никакви грешки и разбити части по ходовата част. Пича, от който го взех ме увери, че колата наистина е много гледана и пазена, а и в сервиза ми казаха същото. До тук добре но ... след като се прибрах с нея и реших да се разходя из града колата спря да върви и неможе да вдигне повече от 50 - 60 км. Обадих се веднага на стария собственик и той ми каза, че това е от някаква клапа за турбото, която била слабо място на тия BMW - та. Каза, че днес ще я закараме в сервиз и да я сменят като ремонта поема из цяло той. Тръгнах към града, но като пуснах климатика и ми изчезна хидравлика, светнаха грешки, замириса на гума и т.н. Спрях и се дойдоха на място момчетата от сервиза и казаха, че шайбата на коляновия вал си е заминала. Е закарах колата да и сменят въпросната клапа, а също и ремъка и шайбата и стария собственик плати всички разходи. На вас случвало ли ви се е да сменяте тези неща?

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- always_starving
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 16.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Спокойно демпферната шайба си има определен живот, около 250 000 издържа оригиналната. Вече клапана на турбото е рядко срещана повреда. Честито за автомобила и безаварийно да си го карашalways_starving написа:Колеги, от вчера вече съм собственик на Е61 530D 218к.с. 2004г. Колата наистина е много запазена от вън и вътре и мотора се чува много равномерно и приятно. Ходих на сервиз и автомобила не даде никакви грешки и разбити части по ходовата част. Пича, от който го взех ме увери, че колата наистина е много гледана и пазена, а и в сервиза ми казаха същото. До тук добре но ... след като се прибрах с нея и реших да се разходя из града колата спря да върви и неможе да вдигне повече от 50 - 60 км. Обадих се веднага на стария собственик и той ми каза, че това е от някаква клапа за турбото, която била слабо място на тия BMW - та. Каза, че днес ще я закараме в сервиз и да я сменят като ремонта поема из цяло той. Тръгнах към града, но като пуснах климатика и ми изчезна хидравлика, светнаха грешки, замириса на гума и т.н. Спрях и се дойдоха на място момчетата от сервиза и казаха, че шайбата на коляновия вал си е заминала. Е закарах колата да и сменят въпросната клапа, а също и ремъка и шайбата и стария собственик плати всички разходи. На вас случвало ли ви се е да сменяте тези неща?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Благодаря!
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bonis71 написа:Monky написа:sergo85 написа:http://mobile.bg/11525768961372174
Колеги, моля за мнение и съвет. Никога не съм карал БМВ и не знам какво да гледам при покупката.
Ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети. Благодаря.
Евтиното излиза скъпо, а това е много евтино за този модел.
Май не си прочел в описанието исканата цена.
"Истинската цена" я нямаше вчера сутринта. Явно му е писнало да го занимават по телефона.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
always_starving написа:Колеги, от вчера вече съм собственик на Е61 530D 218к.с. 2004г. Колата наистина е много запазена от вън и вътре и мотора се чува много равномерно и приятно. Ходих на сервиз и автомобила не даде никакви грешки и разбити части по ходовата част. Пича, от който го взех ме увери, че колата наистина е много гледана и пазена, а и в сервиза ми казаха същото. До тук добре но ... след като се прибрах с нея и реших да се разходя из града колата спря да върви и неможе да вдигне повече от 50 - 60 км. Обадих се веднага на стария собственик и той ми каза, че това е от някаква клапа за турбото, която била слабо място на тия BMW - та. Каза, че днес ще я закараме в сервиз и да я сменят като ремонта поема из цяло той. Тръгнах към града, но като пуснах климатика и ми изчезна хидравлика, светнаха грешки, замириса на гума и т.н. Спрях и се дойдоха на място момчетата от сервиза и казаха, че шайбата на коляновия вал си е заминала. Е закарах колата да и сменят въпросната клапа, а също и ремъка и шайбата и стария собственик плати всички разходи. На вас случвало ли ви се е да сменяте тези неща?
Шайбата е нормална "повреда"! Аз бих казал още: 'Евала' на продавача! Рядко се срещат подобни хора! Колата ще стане,сигурен съм!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги,предстои ми покупка на Е60,решил съм да е дизел,спрял съм се на няколко коли,искам да попитам за мнение за тази.Някой да е ходил да я гледа?
https://m.mobile.bg/details/11527339922087134
https://m.mobile.bg/details/11527339922087134
Последна промяна Biogame на 10 Юни 2018, 14:42, променена общо 1 път



- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Баш на 200000 км е.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Biogame написа:Здравейте колеги,предстои ми покупка на Е60,решил съм да е дизел,спрял съм се на няколко коли,искам да попитам за мнение за тази.Някой да е ходил да я гледа?
https://m.mobile.bg/details/11527339922087134
214хкм 09.2011
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:Biogame написа:Здравейте колеги,предстои ми покупка на Е60,решил съм да е дизел,спрял съм се на няколко коли,искам да попитам за мнение за тази.Някой да е ходил да я гледа?
https://m.mobile.bg/details/11527339922087134
214хкм 09.2011
Много благодаря



- kunaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 12.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
- Мечтае да кара: м5
- Детайли за колата: черна печка
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
BMW 530 M-PACK-FACE: 16 669 лв. - безплатни обяви в Auto.bg https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... 2764490648
Здравейте колеги! Можели мнение за тази обява как ви се струва? Какво да гледам при евентуален оглед? Благодаря на отзовалите се.
Здравейте колеги! Можели мнение за тази обява как ви се струва? Какво да гледам при евентуален оглед? Благодаря на отзовалите се.
Алкохол ДА шофьорлък НЕ
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kunaa написа:BMW 530 M-PACK-FACE: 16 669 лв. - безплатни обяви в Auto.bg https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... 2764490648
Здравейте колеги! Можели мнение за тази обява как ви се струва? Какво да гледам при евентуален оглед? Благодаря на отзовалите се.
08.2014 213хкм. Влязла е в Бг 04.2010 на 140хкм, преди това са върнати около 50хкм. Не е поддържана официално
- andreykostov
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i xdrive
- Мечтае да кара: //M
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Та в крайна сметка сигурно е на над 400kolp написа:kunaa написа:BMW 530 M-PACK-FACE: 16 669 лв. - безплатни обяви в Auto.bg https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... 2764490648
Здравейте колеги! Можели мнение за тази обява как ви се струва? Какво да гледам при евентуален оглед? Благодаря на отзовалите се.
08.2014 213хкм. Влязла е в Бг 04.2010 на 140хкм, преди това са върнати около 50хкм. Не е поддържана официално


- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Това е добър повод за сериозен коментар на цената, но иначе колата изглежда супер, прилично оборудване, аз бих я закарал до сервизче. 

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
andreykostov написа:Та в крайна сметка сигурно е на над 400kolp написа:kunaa написа:BMW 530 M-PACK-FACE: 16 669 лв. - безплатни обяви в Auto.bg https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... 2764490648
Здравейте колеги! Можели мнение за тази обява как ви се струва? Какво да гледам при евентуален оглед? Благодаря на отзовалите се.
08.2014 213хкм. Влязла е в Бг 04.2010 на 140хкм, преди това са върнати около 50хкм. Не е поддържана официално![]()
11 годишна премиум кола със сравнително голям мотор на колко км да е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани